![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: De Islam moet verboden worden | |||
De Islam is een gevaarlijke sekte en moet verboden worden |
![]() ![]() ![]() |
28 | 49,12% |
De Islam moet haar erkenning verliezen |
![]() ![]() ![]() |
16 | 28,07% |
De Islam is onze toekomst |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,30% |
De Islam zal wel verwateren, laat ze maar begaan |
![]() ![]() ![]() |
13 | 22,81% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Jij bent anders zelf een religieus extremist. Moest jij in het midden-oosten geboren zijn, dan zou jij al lang met een bommengordel naar Allah vertrokken zijn. Jij bent, verblind door uw geloof, makkelijk recruteerbaar door religieuze fanatiekelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je zou beter zeggen indien hij in het midden oosten opgevoed werd als moslim met de koran als leidraad en moordenaar mohammed als grote voorbeeld, en niet als christen. Niet iedereen in het midden oosten is moslim. (al blijven er niet veel meer over)
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 29 mei 2006 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Kifkif heeft zelfs Tarik Fraihi (één van de oprichters ervan) buiten gegooid omwille van een kritisch interview in de Morgen.....Kifkif de dictatuur van het verstarde, versteende denken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eerste bestuur van dit INTER-culturele forum bestond uit ongeveer de helft autochtonen en de helft allochtonen. Het huidige bestuur heeft nog twee autochtonen (afgevaardigd bestuurder en secretaresse: de werkslaven dus) in dienst, en nu is zelfs Tarik Fraihi verbannen ? Het toekomstbeeld ontwikkelt zich sneller dan verwacht. Raad van Bestuur - Omar Ba (bestuurslid) - Najib Chakouh (bestuurslid) - Mohamed El Khalfioui (bestuurslid) - Saïd El Majdoub (penningmeester) - Hatim El Sghiar (bestuurslid) - Tarik Fraihi (voorzitter) - Dany Neudt (afgevaardigd bestuurder) - Vera Turpyn (secretaris) - Nürten Yilmaz (bestuurslid) - Sami Zemni (bestuurslid)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En om je ff uit je duisterheid te helpen, al-quada is geen tak van de Islam. Al-quade is een terroristische groepering die aanslagen pleegt in de naam van de islam, terwijl de islam dit duidelijk verbied. Jij zit hier al-quade te veroordelen, maar jij bent precies uit hetzelfde houtje gesneden als die gasten. Tis tis Tis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Men praat hier over het fascistiche regime "de islam". Die joden uitroeien en iedereen wilt onderwerpen....................................... ; Moslims moeten idd naar arabische landen, marokkaanse moslims, vlaamse moslims, duitse moslims, enz......... Islam hoort niet in het westen. Laatst gewijzigd door colargo : 29 mei 2006 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() De islam zal gestopt worden braveheart wees daar maar zeker van.
![]()
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
2) Ja, ik haat die terroristen en aanhang even hard als dat ze mij haten. Sorry, maar ik weet dat ik er ooit tegen zal moeten vechten. De hoofddoek is een symbool dat de religie van de terroristen verwijst en daarom ben ik er wantrouwig tegenover. Ze markeren hun vrouwen ermee, zoals Hitler de Joden een ster opspelde. Al Quada is een moslimorganisatie die de wereld wil koloniseren en de Belgische regering heeft al toegezegd. Ik zeg niet dat alle moslims jihadi's zijn, maar je mag ze zeker niet meteen geloven. De meest gruwelijke aanslagen zijn ook gepleegd door jongens waarvan men dacht dat ze goed geïntegreerd waren en die bekend stonden als de ideale buurman. De oproerkraaiers zijn de afleiding. Laat ze die maar oppakken en viseren, dan zie je de ware terroristen niet. Wacht maar tot er Belgisch bloed vloeit door de aanhangers van de duivelse sekte. Piep dan maar een ander toontje. Oost en West gaan niet samen. Laten we daar duidelijk in zijn. Vermits onze regeringen dit niet willen inzien en hun blunders blijven herhalen, zullen de onschuldige burgers er het slachtoffer van worden. En ja, ik beken dat ik hen ook blind haat, want ik zit hier in de frontlinie. De kans is groot dat ik er enkele zal moeten doden om te overleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moord in de naam van allah
![]() ![]() O ik weet het al dat zijn geen moslims(ISLAM) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De islam hoort hier niet thuis en moet dus terug? Hoe zit met alle christenen/europeanen die in Dubai of Saudi Arabia leven en dan wil ik het nog niet eens hebben over alle europeannen die in Afrika, Indonesie en Malaisie. Jongen denk eens een keertje na voor je iets post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ik vrees echt dat als we geen concrete wetten maken om bepaalde uitwassen van de islam te beteugelen, we in bepaalde wijken naar een rechtstreekse godsdienstoorlog gaan.
Sorry, maar ik geloof niet dat elke moslims even vredelievend is. Mijn ervaring hieromtrent is anders. Ik heb altijd in deze multicul wijk gewoond en ben naar multicul scholen geweest. Ik zag er geen graten in. Nu zijn we enkele jaren verder en verdwijnen de Belgen uit mijn buurt. Honkvast dat ik ben, zit ik hier nog steeds. De moslims zijn in mijn ogen nog steeds slechts een deel van het probleem. Het is onze overtolerante regering, die voor excessen zorgt, die er over zijn. Als bedanking voor de positieve discriminatie, worden er hier regelmatig blanke autochtonen en ook zwarte allochtonen hardhandig aangepakt door bendes van aggresieve vlegels, die Allah bij al hun acties betrekken. Ik ben voor hen een minderwaardig wezen, dat zonder pardon in elkaar gestampt mag worden, dat stenen naar haar hoofd mag krijgen en ga zo verder. De politie kan er toch niets tegen doen, vermits ik hun namen niet ken. Vandaar dat ik deze criminelen ben gaan haten. Zij haten mij ook. Lang genoeg heb ik geprobeerd hen te begrijpen, maar stank voor dank. Enkel opscheppen en genieten van gruwelvideo's uit Irak kunnen ze. Dat is voor hen islam. Vandaar dat ik wantrouwig wordt. Noem het een vorm van voorzichtigheid. Je kan niet in hun hoofd doordringen. Ze zijn zo vol van hun gelijk, dat ze een ander zijn mening, als niet meer van tel. En tja, als ik de regels van de islamitische geschriften er op nalees, krijg ik inderdaad de indruk dat diegene die ik als goede mensen beschouw, eigenlijk volgens de regels slechte moslims zijn. Mijn visie is en blijft dat ik liever iemand als een goed mens dan als een goed gelovige ervaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ISLAM betekend haat!!!
Lees de koran!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is juist door islam te verbieden dat je een godsdienstoorlog gaat krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() hoe kom je erbij betekenT met een D te schrijven???
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Islam moet in islamitische landen gepraticeerd/beoefend worden, en er zijn er genoeg. Heb je daar problemen mee, kies dan een ander godsdienstje of geen godsdienst. Anders richting Iran, Oman, Yemen, Maroc, Egypte, Indonesië, Syrië, Abu-dhabi, Qatar, Turkije, Algerije, Irak, ........................................... ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 30 mei 2006 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |