Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Bekijk resultaten enquête: De Islam moet verboden worden
De Islam is een gevaarlijke sekte en moet verboden worden 28 49,12%
De Islam moet haar erkenning verliezen 16 28,07%
De Islam is onze toekomst 11 19,30%
De Islam zal wel verwateren, laat ze maar begaan 13 22,81%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2006, 17:42   #21
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
De islam moet verboden worden op Europees grondgebied. In het Midden-Oosten en Noord-Afrika is de islam geen probleem. Daar zijn er zelfs een aantal islamitische bondgenoten tegen het zionistische gevaar.
Jij bent anders zelf een religieus extremist. Moest jij in het midden-oosten geboren zijn, dan zou jij al lang met een bommengordel naar Allah vertrokken zijn. Jij bent, verblind door uw geloof, makkelijk recruteerbaar door religieuze fanatiekelingen.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2006, 18:39   #22
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Jij bent anders zelf een religieus extremist. Moest jij in het midden-oosten geboren zijn, dan zou jij al lang met een bommengordel naar Allah vertrokken zijn. Jij bent, verblind door uw geloof, makkelijk recruteerbaar door religieuze fanatiekelingen.
Je zou beter zeggen indien hij in het midden oosten opgevoed werd als moslim met de koran als leidraad en moordenaar mohammed als grote voorbeeld, en niet als christen. Niet iedereen in het midden oosten is moslim. (al blijven er niet veel meer over)

Laatst gewijzigd door smiley : 29 mei 2006 om 18:45.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2006, 19:23   #23
marjan
Burgemeester

Standaard

Kifkif heeft zelfs Tarik Fraihi (één van de oprichters ervan) buiten gegooid omwille van een kritisch interview in de Morgen.....Kifkif de dictatuur van het verstarde, versteende denken....
marjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2006, 19:40   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marjan Bekijk bericht
Kifkif heeft zelfs Tarik Fraihi (één van de oprichters ervan) buiten gegooid omwille van een kritisch interview in de Morgen.....Kifkif de dictatuur van het verstarde, versteende denken....
De machtsovername lijkt compleet te zijn.

Het eerste bestuur van dit INTER-culturele forum bestond uit ongeveer de helft autochtonen en de helft allochtonen.

Het huidige bestuur heeft nog twee autochtonen (afgevaardigd bestuurder en secretaresse: de werkslaven dus) in dienst, en nu is zelfs Tarik Fraihi verbannen ?
Het toekomstbeeld ontwikkelt zich sneller dan verwacht.

Raad van Bestuur

- Omar Ba (bestuurslid)
- Najib Chakouh (bestuurslid)
- Mohamed El Khalfioui (bestuurslid)
- Saïd El Majdoub (penningmeester)
- Hatim El Sghiar (bestuurslid)
- Tarik Fraihi (voorzitter)
- Dany Neudt (afgevaardigd bestuurder)
- Vera Turpyn (secretaris)
- Nürten Yilmaz (bestuurslid)
- Sami Zemni (bestuurslid)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2006, 21:35   #25
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De machtsovername lijkt compleet te zijn.

Het eerste bestuur van dit INTER-culturele forum bestond uit ongeveer de helft autochtonen en de helft allochtonen.

Het huidige bestuur heeft nog twee autochtonen (afgevaardigd bestuurder en secretaresse: de werkslaven dus) in dienst, en nu is zelfs Tarik Fraihi verbannen ?
Het toekomstbeeld ontwikkelt zich sneller dan verwacht.

Raad van Bestuur

- Omar Ba (bestuurslid)
- Najib Chakouh (bestuurslid)
- Mohamed El Khalfioui (bestuurslid)
- Saïd El Majdoub (penningmeester)
- Hatim El Sghiar (bestuurslid)
- Tarik Fraihi (voorzitter)
- Dany Neudt (afgevaardigd bestuurder)
- Vera Turpyn (secretaris)
- Nürten Yilmaz (bestuurslid)
- Sami Zemni (bestuurslid)

Het gaat dus de goede kant op
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2006, 21:49   #26
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht

Wie het als moslim wel goed meent, zou dat beter bewijzen door zich er duidelijk van af te scheiden, maar nu zaait men verwarring. Ik zal bv. niemand vies aankijken omdat ze een hoofddoek draagt, maar ik hoop dat ze dan wel beseft welk signaal ze in mijn ogen geeft. Voor mij betekent dit mogelijke steun aan terroristen.

Neen ik leef lang genoeg tussen moslims en beschouw het tijd dat het koren van het kaf moet gescheiden worden. Zolang kunnen we de islam beter viseren, als mogelijk gevaarlijk.

Ik zeg dus niet dat alle moslims slechte mensen zijn, maar hun levensbeschouwingen, staan dikwijls haaks op de onze en mij lijkt dat geen verstandig idee.

Dus: islam verbieden in het Westen. Wat ze in hun landen aanbidden, moeten ze weten, maar de tolerantie van de Taliban ten opzichte van boedda beelden, spreekt boekdelen.
Wat zit jij onzin uit te slaan jongtje? Je hebt het over blinde haat bij al-quada, maar je heb hier duidelijk bewezen dat die blinde haat bij jou zit. Moslims hoeven zich niet voor shit te bewijzen in jouw ogen, als jij al een onschuldige vrouw die een hoofddoek op heeft, ziet als een terrorist dan is dat jouw probleem (en vooral heel erg triest).

En om je ff uit je duisterheid te helpen, al-quada is geen tak van de Islam. Al-quade is een terroristische groepering die aanslagen pleegt in de naam van de islam, terwijl de islam dit duidelijk verbied.

Jij zit hier al-quade te veroordelen, maar jij bent precies uit hetzelfde houtje gesneden als die gasten. Tis tis Tis
Oud 29 mei 2006, 22:17   #27
The B@ron
Burger

The B@ron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
De islam moet verboden worden op Europees grondgebied. In het Midden-Oosten en Noord-Afrika is de islam geen probleem. Daar zijn er zelfs een aantal islamitische bondgenoten tegen het zionistische gevaar.
Hallo ??? De tijd is voor jou 70 jaar geleden blijven stilstaan zeker ? Ik huldig het principe "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Joden dragen bij tot de welvaart van het land, molesteren geen mensen, zorgen niet voor overlast en blazen geen treinen of flatgebouwen op. Daarbij dragen ze actief bij tot het verminderen van het aantal moslims in de wereld . Ik weet wel voor wie mijn voorkeur uitgaat.
Oud 29 mei 2006, 22:31   #28
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Ja tog. En alle moslims die zich al in europa bevinden, moeten zo snel mogelijk terug gestuurt worden .

Nou dat we tog al bezig zijn. Waarom halen we niet alle europeanen (die buiten europa leven) niet terug.
slaat zoals gewoonlijk nergens op.

Men praat hier over het fascistiche regime "de islam".
Die joden uitroeien en iedereen wilt onderwerpen....................................... ;

Moslims moeten idd naar arabische landen, marokkaanse moslims, vlaamse moslims, duitse moslims, enz......... Islam hoort niet in het westen.

Laatst gewijzigd door colargo : 29 mei 2006 om 22:32.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2006, 23:23   #29
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron Bekijk bericht
Hallo ??? De tijd is voor jou 70 jaar geleden blijven stilstaan zeker ? Ik huldig het principe "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Joden dragen bij tot de welvaart van het land, molesteren geen mensen, zorgen niet voor overlast en blazen geen treinen of flatgebouwen op. Daarbij dragen ze actief bij tot het verminderen van het aantal moslims in de wereld . Ik weet wel voor wie mijn voorkeur uitgaat.
Inderdaad. De Joodse mensen zijn onze bondgenoten. De islam is in oorlog met alle niet-moslims.
Oud 29 mei 2006, 23:24   #30
smiley

Standaard

Citaat:
Het gaat dus de goede kant op
De islam zal gestopt worden braveheart wees daar maar zeker van.
Oud 29 mei 2006, 23:36   #31
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zit jij onzin uit te slaan jongtje? Je hebt het over blinde haat bij al-quada, maar je heb hier duidelijk bewezen dat die blinde haat bij jou zit. Moslims hoeven zich niet voor shit te bewijzen in jouw ogen, als jij al een onschuldige vrouw die een hoofddoek op heeft, ziet als een terrorist dan is dat jouw probleem (en vooral heel erg triest).

En om je ff uit je duisterheid te helpen, al-quada is geen tak van de Islam. Al-quade is een terroristische groepering die aanslagen pleegt in de naam van de islam, terwijl de islam dit duidelijk verbied.

Jij zit hier al-quade te veroordelen, maar jij bent precies uit hetzelfde houtje gesneden als die gasten. Tis tis Tis
1) ik ben NIET van het mannelijke geslacht

2) Ja, ik haat die terroristen en aanhang even hard als dat ze mij haten. Sorry, maar ik weet dat ik er ooit tegen zal moeten vechten.
De hoofddoek is een symbool dat de religie van de terroristen verwijst en daarom ben ik er wantrouwig tegenover. Ze markeren hun vrouwen ermee, zoals Hitler de Joden een ster opspelde.

Al Quada is een moslimorganisatie die de wereld wil koloniseren en de Belgische regering heeft al toegezegd.

Ik zeg niet dat alle moslims jihadi's zijn, maar je mag ze zeker niet meteen geloven. De meest gruwelijke aanslagen zijn ook gepleegd door jongens waarvan men dacht dat ze goed geïntegreerd waren en die bekend stonden als de ideale buurman.

De oproerkraaiers zijn de afleiding. Laat ze die maar oppakken en viseren, dan zie je de ware terroristen niet.

Wacht maar tot er Belgisch bloed vloeit door de aanhangers van de duivelse sekte. Piep dan maar een ander toontje.

Oost en West gaan niet samen. Laten we daar duidelijk in zijn. Vermits onze regeringen dit niet willen inzien en hun blunders blijven herhalen, zullen de onschuldige burgers er het slachtoffer van worden.

En ja, ik beken dat ik hen ook blind haat, want ik zit hier in de frontlinie. De kans is groot dat ik er enkele zal moeten doden om te overleven.
Oud 30 mei 2006, 10:14   #32
Boadicea

Standaard

Citaat:
1) ik ben NIET van het mannelijke geslacht

2) Ja, ik haat die terroristen en aanhang even hard als dat ze mij haten. Sorry, maar ik weet dat ik er ooit tegen zal moeten vechten.
De hoofddoek is een symbool dat de religie van de terroristen verwijst en daarom ben ik er wantrouwig tegenover. Ze markeren hun vrouwen ermee, zoals Hitler de Joden een ster opspelde.

Al Quada is een moslimorganisatie die de wereld wil koloniseren en de Belgische regering heeft al toegezegd.

Ik zeg niet dat alle moslims jihadi's zijn, maar je mag ze zeker niet meteen geloven. De meest gruwelijke aanslagen zijn ook gepleegd door jongens waarvan men dacht dat ze goed geïntegreerd waren en die bekend stonden als de ideale buurman.

De oproerkraaiers zijn de afleiding. Laat ze die maar oppakken en viseren, dan zie je de ware terroristen niet.

Wacht maar tot er Belgisch bloed vloeit door de aanhangers van de duivelse sekte. Piep dan maar een ander toontje.

Oost en West gaan niet samen. Laten we daar duidelijk in zijn. Vermits onze regeringen dit niet willen inzien en hun blunders blijven herhalen, zullen de onschuldige burgers er het slachtoffer van worden.

En ja, ik beken dat ik hen ook blind haat, want ik zit hier in de frontlinie. De kans is groot dat ik er enkele zal moeten doden om te overleven.
Ik hoop verder dat onze regering hun blunders tijdig inzien, want ik ben de koude oorlog in mijn buurt meer dan beu en zou graag hebben dat die stopt zonder geweld.
Oud 30 mei 2006, 14:09   #33
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Moord in de naam van allah ISLAM
O ik weet het al dat zijn geen moslims(ISLAM)
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 14:45   #34
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
slaat zoals gewoonlijk nergens op.

Men praat hier over het fascistiche regime "de islam".
Die joden uitroeien en iedereen wilt onderwerpen....................................... ;

Moslims moeten idd naar arabische landen, marokkaanse moslims, vlaamse moslims, duitse moslims, enz......... Islam hoort niet in het westen.
Nou weet je eindelijk hoe ik mij voel, telkens wanneer ik die onzinnige posts van jullie lees.

De islam hoort hier niet thuis en moet dus terug? Hoe zit met alle christenen/europeanen die in Dubai of Saudi Arabia leven en dan wil ik het nog niet eens hebben over alle europeannen die in Afrika, Indonesie en Malaisie.

Jongen denk eens een keertje na voor je iets post.
Oud 30 mei 2006, 15:27   #35
Boadicea

Standaard

Ik vrees echt dat als we geen concrete wetten maken om bepaalde uitwassen van de islam te beteugelen, we in bepaalde wijken naar een rechtstreekse godsdienstoorlog gaan.

Sorry, maar ik geloof niet dat elke moslims even vredelievend is. Mijn ervaring hieromtrent is anders.

Ik heb altijd in deze multicul wijk gewoond en ben naar multicul scholen geweest. Ik zag er geen graten in.

Nu zijn we enkele jaren verder en verdwijnen de Belgen uit mijn buurt. Honkvast dat ik ben, zit ik hier nog steeds. De moslims zijn in mijn ogen nog steeds slechts een deel van het probleem. Het is onze overtolerante regering, die voor excessen zorgt, die er over zijn.

Als bedanking voor de positieve discriminatie, worden er hier regelmatig blanke autochtonen en ook zwarte allochtonen hardhandig aangepakt door bendes van aggresieve vlegels, die Allah bij al hun acties betrekken.

Ik ben voor hen een minderwaardig wezen, dat zonder pardon in elkaar gestampt mag worden, dat stenen naar haar hoofd mag krijgen en ga zo verder. De politie kan er toch niets tegen doen, vermits ik hun namen niet ken.

Vandaar dat ik deze criminelen ben gaan haten. Zij haten mij ook. Lang genoeg heb ik geprobeerd hen te begrijpen, maar stank voor dank. Enkel opscheppen en genieten van gruwelvideo's uit Irak kunnen ze. Dat is voor hen islam.

Vandaar dat ik wantrouwig wordt. Noem het een vorm van voorzichtigheid. Je kan niet in hun hoofd doordringen. Ze zijn zo vol van hun gelijk, dat ze een ander zijn mening, als niet meer van tel.

En tja, als ik de regels van de islamitische geschriften er op nalees, krijg ik inderdaad de indruk dat diegene die ik als goede mensen beschouw, eigenlijk volgens de regels slechte moslims zijn.

Mijn visie is en blijft dat ik liever iemand als een goed mens dan als een goed gelovige ervaar.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 15:52   #36
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

ISLAM betekend haat!!!
Lees de koran!!!
Oud 30 mei 2006, 16:09   #37
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik vrees echt dat als we geen concrete wetten maken om bepaalde uitwassen van de islam te beteugelen, we in bepaalde wijken naar een rechtstreekse godsdienstoorlog gaan.
hoe zou jij ooit in een godsdienstoorlog kunnen belanden, je bent niet eens godsdienstig.

het is juist door islam te verbieden dat je een godsdienstoorlog gaat krijgen.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 16:14   #38
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
hoe zou jij ooit in een godsdienstoorlog kunnen belanden, je bent niet eens godsdienstig.

Daar heb je het weer ISLAM!!
Weg met dat geloof,het brengt ongeluk!!!

Oud 30 mei 2006, 16:53   #39
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM Bekijk bericht
ISLAM betekend haat!!!
Lees de koran!!!
hoe kom je erbij betekenT met een D te schrijven???
Oud 30 mei 2006, 17:43   #40
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht

Europa verbied het nazisme ook. Maw dus vanzelfsprekend islam ook.

Islam moet in islamitische landen gepraticeerd/beoefend worden, en er zijn er genoeg.
Heb je daar problemen mee, kies dan een ander godsdienstje of geen godsdienst. Anders richting Iran, Oman, Yemen, Maroc, Egypte, Indonesië, Syrië, Abu-dhabi, Qatar, Turkije, Algerije, Irak, ...........................................

Laatst gewijzigd door colargo : 30 mei 2006 om 17:45.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be