![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is wel een .cat-extensie(geen landextensie want 3 letters) voor de Catalaanse cultuur.
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Finland(Suomen Tasavalta) heeft .fi
Austria(Österreich) heeft .at Japan(Nihon or Nippon) heeft .jp Als een klein boerengat als vlaanderen een eigen extensie wil, zal het blij mogen zijn met het Engelse .fl
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Een extensie (de benaming TLD, top level domain, is juister) hoeft niet noodzakelijk een extensie te zijn die bestaat uit twee letters. .net, .org, .info, etc. zijn ook allemaal extensies. Net als .cat een extensie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Maar 't is geen landextensie.
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch zou ik al gematigd tevreden zijn met een extensie bestaande uit drie letters zoals .cat maar er zijn nog alternatieven, zo hebben alle Amerikaanse staten een eigen extensie (voor californië is dat .ca) maar dan moet er wel nog altijd .us aan worden toegevoegd want .ca is ook nog de landextensie van Canada... voor Californische websites is het dus wel mogelijk om .ca.us als extensie te gebruiken, de stad Pasadena heeft bijvoorbeeld deze website www.ci.pasadena.ca.us
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
België kan evengoed .vl.be, .wl.be, .br.be, .ok.be, invoeren als het dat wil(voor zover die domeinen nog beschikbaar zijn).
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom staat Meervoud niet in die lijst?
Maakt mij niet uit of dat nu 'officieel' geen extentie is. Als ik voortaan www.meervoud.vln of zoiets kan typen is dat in de praktijk al een overwinning op de .be-isten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermoedelijk omdat meervoud zich nog niet bij de punt-vl heeft gemeld als organisatie die het initiatief steunt. Moet nochtans vrij makkelijk zijn, aangezien de lijst reeds deelnemers omvat vanuit alle gelederen van de Vl-Nat. beweging (bv. Prego naast VBJ, etc...)
Dus als je bij Meervoud contacten hebt, zou je hen kunnen wijzen op het initiatief...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 mei 2006 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Meervoud mag dus gerust aan het lijstje worden toegevoegd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() staat dat nieuws hier al niet?
Opgepast: under construction: mijn Belgisch-nationalistische website Laatst gewijzigd door amydal : 5 mei 2006 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af wie dit zal gebruiken? Behalve dan organisaties die ijveren voor de onafhankelijkheid van vlaanderen
Ook het zoeken op het internet zal er zeker niet op vooruitgaan. Het zal geestig worden dan, want wat wordt dan .vl en wat blijft .be? Ben je niet al tevreden dan google.be/news de vlaamse versie zowat volledig nederland heeft mee geanexeerd? (en bij de waalse versie is zelf Frankrijk geanexeerd, maar dit kan ondertussen al veranderd zijn)
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er wel genoeg zouden zijn. Natievorming is trouwens een langzaam proces, uiteraard gaat niet iedereen op dag 1 ineens overschakelen, al was het maar omdat veel mensen het niet eens zullen weten.
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() zet het dan in de pers, verspreid een persbericht (ik heb al van mijne maat etwa gezien op internet) dan zullen de mensjes het wel weten, (al loop je dan wel het risico dat er heel veel de petitie zullen steunen gewoon omdat ze tot de VB partij behoren en een hekel hebben aan hun gekleurde buurman)
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2) um; minor outliying territories, zoals de atollen van Wake, Palmyra, Baker etc, kennen militaire aanwezigheid, dus ook bewoond 3) de meeste van dergelijke extensies zijn gewoon gecreerd zodat buitenlanders er sites zouden kunnen registrenen = voor de commercie dus. Net zoals de handel in vlaggen voor schepen bvb. Als Vlaanderen ook dergelijk belachelijk vlaggenstaatje wil wordne, mij niet gelaten, uiteindelijk zwaaien ze er toch al genoeg mee... De Noordelijke marianen vormen trouwens een vorm van gemenebest met de VSA. VSA bestuurd enkel defensie en buitenlandse zaken edm. Grappige site lay-out trouwes, is dat de Vlaamse vegetatie? Of duidelijk signaal dat men het gaat zoeken in micro-staatjes genre Nauru?
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 Laatst gewijzigd door A : 15 mei 2006 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ter zake doende reactie, A'tje...
![]() |
![]() |
![]() |