Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2006, 12:38   #21
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
.......
De rest van standard blijft waardeloos.
..........
En toch vóór Brugge eindigen...
Das straf he?
Oud 6 mei 2006, 12:39   #22
Orion
Partijlid

Orion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Zeer zeker.
Zetterberg gaf regelmatig kleur aan het Belgisch voetbal.

Alleen jammer dat het bij Anderlecht was, ma soit.
Dat vind ik nog het mooiste van al, een supporter van een andere ploeg die een eerlijke mening heeft over Zetterberg (zowel op als naast het veld een simpele, aimabele jongen). 1 van de beste spelers die ooit op de Belgische velden heeft gespeeld volgens mij.

.::Our Race Is Our Nation::.

[SIZE=1]
[/SIZE]
Orion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2006, 12:42   #23
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Standard-supporters zijn de slechtste nog niet.

Ook Boussouffa kreeg 'rood' applaus gisteren. En terecht.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2006, 14:25   #24
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch vóór Brugge eindigen...
Das straf he?
Overgangsjaar he
Oud 7 mei 2006, 17:07   #25
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

T was een leuk feestje 8)
28 keer
Oud 7 mei 2006, 18:18   #26
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Ik ben al blij dat Cercle niet degradeert. Dat was mijn feest. Ook jammer dat Club op 1 punt van Standard gestrand is en nu geen CL speelt.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2006, 18:30   #27
Jolly Roger
Lokaal Raadslid

Jolly Roger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En Ceulemans de schuld geven van het falen van Brugge is zoooo laag.
Brugge heeft een ongelooflijke smerige streek uitgehaald met Jan. Een paar speeldagen voor het eind een monument zo op straat zetten is not done.
Maar ach, wat kan mij Brugge rotten...
Ach, Saddams monument is enkele jaren geleden ook neergehaald weet je ...
Oud 8 mei 2006, 11:03   #28
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
[SIZE=5]ANDERLECHT BELGISCH KAMPIOEN Seizoen 2005-2006 !!![SIZE=2] [/SIZE][/SIZE]

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...dag/index.html

Op naar de "30" 8)
Spijtig dat ze hun laatste wedstrijd van de CL gewonnen hebben. Anders konden ze voor een record gaan dat bijna niet meer te evenaren zou zijn : 18 wedstrijden op rij verloren in de CL.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 11:08   #29
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En Ceulemans de schuld geven van het falen van Brugge is zoooo laag.
Brugge heeft een ongelooflijke smerige streek uitgehaald met Jan. Een paar speeldagen voor het eind een monument zo op straat zetten is not done.
Maar ach, wat kan mij Brugge rotten...
Ceulemans mag dan wel een Brugge-monument zijn, hij was te zacht voor zijn spelers en is overduidelijk te zwak gebleken om op een hoger niveau dan bijvoorbeeld Westerlo te trainen.

Mijn inziens een heel correcte beslissing om hem buiten te wippen. Alleen hebben ze één fout gemaakt: ze hebben er te lang mee gewacht én ze mochten René Verheyen niet buitenwippen.

Ceulemans is nog altijd een Club-icoon, alleen helaas niét als trainer.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 11:15   #30
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 Bekijk bericht
Ceulemans mag dan wel een Brugge-monument zijn, hij was te zacht voor zijn spelers en is overduidelijk te zwak gebleken om op een hoger niveau dan bijvoorbeeld Westerlo te trainen.

Mijn inziens een heel correcte beslissing om hem buiten te wippen. Alleen hebben ze één fout gemaakt: ze hebben er te lang mee gewacht én ze mochten René Verheyen niet buitenwippen.

Die echte "icoon-spelers" bleken later meestal allemaal "middelmatige trainers". Kijk naar Van Himst, gekozen tot beste voetballer vd eeuw, maar niet echt geslaagd als trainer (was eigenlijk ook te braaf). Meestal is het zo : ze weten meestal wel hoe het in elkaar zit, maar hebben moeite om hun kennis en bedoelingen over te brengen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 11:26   #31
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:

Ik denk eerder dat het verdwijnen van de middenvelders Simons en Ceh, de grote malaise heeft veroorzaakt bij Club.

Eigenlijk kan je Jan enkel verwijten dat hij te zacht was met de spelers, voor de rest moet hij niet onderdoen voor de andere trainers.
Oud 8 mei 2006, 11:28   #32
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ik denk eerder dat het verdwijnen van de middenvelders Simons en Ceh, de grote malaise heeft veroorzaakt bij Club.

Eigenlijk kan je Jan enkel verwijten dat hij te zacht was met de spelers, voor de rest moet hij niet onderdoen voor de andere trainers.
Ik denk ook dat het transferbeleid van Degryse er voor minstens even veel tussenzat dan de zachtheid van Ceulemans, maar Degryse blijft stevig in zijn zetel zitten zeker?
Oud 8 mei 2006, 11:32   #33
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk ook dat het transferbeleid van Degryse er voor minstens even veel tussenzat dan de zachtheid van Ceulemans, maar Degryse blijft stevig in zijn zetel zitten zeker?
Slecht transferbeleid?
Als je als Belgische club een spits van Real Madrid kunnen binnenhalen, hoe kun je dan een slecht transferbeleid voeren?

Valgaeren was bij Celtic een echte klasbak, maar nu valt hij compleet door de mand, vooral door blessureleed. Degryse heeft hiervoor geen glazen bol ...

Leko schat ik hoger in dan Ceh, alleen komt het er voorlopig nog niet uit. Maar ... Ceh trok ook op geen ** tijdens zijn eerste seizoen ...
Oud 8 mei 2006, 11:46   #34
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Slecht transferbeleid?
Als je als Belgische club een spits van Real Madrid kunnen binnenhalen, hoe kun je dan een slecht transferbeleid voeren?

Valgaeren was bij Celtic een echte klasbak, maar nu valt hij compleet door de mand, vooral door blessureleed. Degryse heeft hiervoor geen glazen bol ...

Leko schat ik hoger in dan Ceh, alleen komt het er voorlopig nog niet uit. Maar ... Ceh trok ook op geen ** tijdens zijn eerste seizoen ...
Hey, ik lul maar wat raak he, ik ben geen Brugge kenner, maar ik dacht;"Zou die Degryse nu werkelijk vrij zijn van alle zonden?"
Ja dus, blijkbaar...
Oud 8 mei 2006, 12:22   #35
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Slecht transferbeleid?

Een spits van Real, die het daar niet kon waarmaken. En hier ook nog niet, als je eerlijk bent.

Valgaeren, die enkele seizoenen geleden inderdaad een vaste stek had bij Celtic, maar dan het statuut van invaller kreeg (oa door blessures) vooraleer club hem binnenhaalde.

Ik vind het jammer dat club zelfs de positie van degryse niet in vraag heeft gesteld. Hij is verantwoordelijk voor de transfers. Terwijl Ceulemans het moest doen met wat hij binnenkreeg.

My 2 cents.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 15:13   #36
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Een spits van Real, die het daar niet kon waarmaken. En hier ook nog niet, als je eerlijk bent.
Portillo kan betere papieren voorleggen dan Raùl. (Als je kijkt naar de jeugdperiode tenminste. 8) )
Heeft nog niks bewezen in het A-team van Real, maar da's niet moeilijk als je daar de kans toe niet krijgt. En ook dat is niet moeilijk als je ziet wat daar allemaal rondloopt in de spits.
Hier heeft hij ook de verwachtingen niet ingelost. Maar ook dat vind ik nauwelijks te verwonderen. Als je een superspits binnenhaalt, dan moet je je spel organiseren rond die spits.
Anderlecht deed dat supergoed met Frutos, Brugge had het niet echt begrepen, vind ik.
Oud 8 mei 2006, 15:34   #37
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Portillo kan betere papieren voorleggen dan Raùl. (Als je kijkt naar de jeugdperiode tenminste. 8) )
Heeft nog niks bewezen in het A-team van Real, maar da's niet moeilijk als je daar de kans toe niet krijgt. En ook dat is niet moeilijk als je ziet wat daar allemaal rondloopt in de spits.
Hier heeft hij ook de verwachtingen niet ingelost. Maar ook dat vind ik nauwelijks te verwonderen. Als je een superspits binnenhaalt, dan moet je je spel organiseren rond die spits.
Anderlecht deed dat supergoed met Frutos, Brugge had het niet echt begrepen, vind ik.
Dan koop je al een dure spits, moet je heel de ploeg nog eens naar hem inrichten ook!
Ik vind dat een superspits enkel een superspits is als hij in eender welke omstandigheden goed speelt. Ook als-ie geen 15 prima voorzetten per match krijgt.
Probleem is dat er zo maar weinig zijn. Tchité kon ook enkel maar scoren als-ie goed bediend werd door Conseicao. Toen die wegviel kwam er ook niet veel meer van in huis...
En spitsen die "met 1 splijtende actie de match kunnen opbreken" lopen hier niet dik.
Oud 8 mei 2006, 16:20   #38
Geertje

Standaard

Citaat:
Slecht transferbeleid?

Valgaeren stond bekend om zijn blessures. En een spits binnenhalen omdat je middenveld geen volwaardige titularissen meer heeft, getuigt ook van niet veel voetbalinzicht. Nuancering : voetbalinzicht blijft toch nog altijd een groot deel goed kunnen gokken.
Oud 8 mei 2006, 16:37   #39
Bart Bleyaert
Vreemdeling

Standaard

Adieu Gert!

Het ganse beleid van Brugge is gewoon middelmatig: een aantal "goeie" transfers (Leko, Portillo...) hebben niet écht bevestigd en worden nog steeds afgewisseld door het behoud en het aanvullen met een aantal spelers waar men gerust vraagtekens kan bij plaatsen (Englebert, Ishiaku). De gewaagde transfers van Dreesden en Salou zullen hopelijk volgend jaar hun vruchten afwerpen. Maar dan zal Brugge toch eerst grootmeesters als Gert Verheyen moeten zien te vervangen... Het wordt uitkijken naar de veranderingen bij de top5 in de transferperiode.

Maar eerst: WK. Olé.
Bart Bleyaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 19:21   #40
gewoon ik
Partijlid

gewoon ik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik ben al blij dat Cercle niet degradeert. Dat was mijn feest. Ook jammer dat Club op 1 punt van Standard gestrand is en nu geen CL speelt.
jopjop
2 brugse ploegen in eerste, wat een klasse, als ze nu nog eens allebei beter sjotten twas dan compleet geweest

http://www.ladonia.net
gewoon ik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be