![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Das straf he?
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Dat vind ik nog het mooiste van al, een supporter van een andere ploeg die een eerlijke mening heeft over Zetterberg (zowel op als naast het veld een simpele, aimabele jongen). 1 van de beste spelers die ooit op de Belgische velden heeft gespeeld volgens mij.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Standard-supporters zijn de slechtste nog niet.
Ook Boussouffa kreeg 'rood' applaus gisteren. En terecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Overgangsjaar he
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() T was een leuk feestje 8)
28 keer ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik ben al blij dat Cercle niet degradeert. Dat was mijn feest. Ook jammer dat Club op 1 punt van Standard gestrand is en nu geen CL speelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Mijn inziens een heel correcte beslissing om hem buiten te wippen. Alleen hebben ze één fout gemaakt: ze hebben er te lang mee gewacht én ze mochten René Verheyen niet buitenwippen. Ceulemans is nog altijd een Club-icoon, alleen helaas niét als trainer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Eigenlijk kan je Jan enkel verwijten dat hij te zacht was met de spelers, voor de rest moet hij niet onderdoen voor de andere trainers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk ook dat het transferbeleid van Degryse er voor minstens even veel tussenzat dan de zachtheid van Ceulemans, maar Degryse blijft stevig in zijn zetel zitten zeker?
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Als je als Belgische club een spits van Real Madrid kunnen binnenhalen, hoe kun je dan een slecht transferbeleid voeren? Valgaeren was bij Celtic een echte klasbak, maar nu valt hij compleet door de mand, vooral door blessureleed. Degryse heeft hiervoor geen glazen bol ... Leko schat ik hoger in dan Ceh, alleen komt het er voorlopig nog niet uit. Maar ... Ceh trok ook op geen ** tijdens zijn eerste seizoen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja dus, blijkbaar... ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Valgaeren, die enkele seizoenen geleden inderdaad een vaste stek had bij Celtic, maar dan het statuut van invaller kreeg (oa door blessures) vooraleer club hem binnenhaalde. Ik vind het jammer dat club zelfs de positie van degryse niet in vraag heeft gesteld. Hij is verantwoordelijk voor de transfers. Terwijl Ceulemans het moest doen met wat hij binnenkreeg. My 2 cents. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Heeft nog niks bewezen in het A-team van Real, maar da's niet moeilijk als je daar de kans toe niet krijgt. En ook dat is niet moeilijk als je ziet wat daar allemaal rondloopt in de spits. Hier heeft hij ook de verwachtingen niet ingelost. Maar ook dat vind ik nauwelijks te verwonderen. Als je een superspits binnenhaalt, dan moet je je spel organiseren rond die spits. Anderlecht deed dat supergoed met Frutos, Brugge had het niet echt begrepen, vind ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een superspits enkel een superspits is als hij in eender welke omstandigheden goed speelt. Ook als-ie geen 15 prima voorzetten per match krijgt. Probleem is dat er zo maar weinig zijn. Tchité kon ook enkel maar scoren als-ie goed bediend werd door Conseicao. Toen die wegviel kwam er ook niet veel meer van in huis... En spitsen die "met 1 splijtende actie de match kunnen opbreken" lopen hier niet dik.
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Adieu Gert!
Het ganse beleid van Brugge is gewoon middelmatig: een aantal "goeie" transfers (Leko, Portillo...) hebben niet écht bevestigd en worden nog steeds afgewisseld door het behoud en het aanvullen met een aantal spelers waar men gerust vraagtekens kan bij plaatsen (Englebert, Ishiaku). De gewaagde transfers van Dreesden en Salou zullen hopelijk volgend jaar hun vruchten afwerpen. Maar dan zal Brugge toch eerst grootmeesters als Gert Verheyen moeten zien te vervangen... Het wordt uitkijken naar de veranderingen bij de top5 in de transferperiode. Maar eerst: WK. Olé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
2 brugse ploegen in eerste, wat een klasse, als ze nu nog eens allebei beter sjotten twas dan compleet geweest
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
|
![]() |
![]() |