![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Schandalig dat ze het toch verborgen houden. Het bewijst dat onze wereld verneukter met den dag wordt. Het bewijst uiteindelijk niets voor een collectieve groep. Geweldenaars heb je overal en als je daarom de afkomst al moet verbergen ben je ver gesukkeld.
Nahja, van RTBF, die als bron vaak "Le Soir" heeft, vind ik het niet gek. In Wallonië denken velen in termen van "hé, flaminganten stijgen in Vlaanderen, Leterme is een separist. Awoert voor CD&V. Ja, flaminganten, die nazis durant les guerres en nog katholiek ook. Boeh, nuances wat betekent dat woord? Is dat woord Frans? Wist ik niet! Blah blah... " Gelukkig zijn er ook slimmeren onder hen. Ik pas voor struisvogels langs elke zijde. Elke vorm van geweld is verkeerd en nergens is het goed te keuren. Daders die zich eraan vergrijpen zijn in de fout en nergens het slachtoffer, tenzij ze psychisch gestoord zijn én ontoerekeningsvatbaar, maar dan nog, dan nog... Zelfverdediging is ook normaal, da's logisch... Moeilijk is dat niet, maar dat enkel in een perfecte wereld... Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 12 mei 2006 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() probleem blijft hetzelfde.Leer ze met hun vuisten omgaan, dan hebben ze geen wapens nodig. En euh...zo een dreun met een grote maglite, dat komt flink aan hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() De religieus geinspireerde aanslagen en moorden swingen de pan uit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Als flik moogde u echt wel kunnen weren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Weet je wat de macht van de allochtoon is? Dat ze een groep vormen...en dat doen vlamingen niet...punt. Vlamingen zijn van die brave zielen die zlefs na een moord nog steeds opteren voor "een dialoog met de allochtone bevolking"...terwijl dat al 40 jaar lang niet mogelijk is. Die mensen lachen gewoon met ons...ze profiteren van gastvrijheid, uitkeringen en straffeloosheid...iets waarvan ze in het land van herkomst alleen maar kunnen dromen.
"Stand, men of the west..."
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht vandaag nog ergens gelezen te hebben (de Standaard) dat de agenten die uitgeprocedeerde asielzoekers moeten begeleiden... in staking zijn omdat ze veel meer dan diegenen die ze begeleiden, met handen en voeten gebonden zijn. Ze hebben zo'n hoop regeltjes en afspraken gekregen dat ze het niet meer aandurven... En dat zou wel eens de bedoeling kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze die mensen rustbrengende medicatie geven, en eventueel in bedwang houden met handboeien en dergelijke, dan zou het verkopen van al die show om zich te verzetten tegen de wet gewoon niet mogelijk zijn, en zouden er dergelijke ongelukken niet gebeuren. Nu worden ze door bepaalde groepen aangezet om zoveel mogelijk kabaal te maken... en het systeem lukt dikwijls nog ook. Van politieke hypocrisie gesproken... De bewering dat ze niet geboeid mogen worden vanwege hun veiligheid moest er iets gebeuren is maar flauwtjes. Hoeveel asielzoekers hebben er al het leven verloren in vliegtuigcrashes? Ze per auto of busje vervoeren is heel wat gevaarlijker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zitten bepaalde boefjes te wachten tot ze na een diefstal de handen worden afgehakt dank zij hun sharia? Trouwens, daar gaat het niet om. Wij hebben in België onze eigen wetten: vreemdelingen hoeven daar niets aan toe te voegen, ook niet diegenen met een Belgisch paspoort. Laatst gewijzigd door andev : 14 mei 2006 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vraagje voor Casca: waar in België wordt de sharia toegepast? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Fijn...maar ik heb dan ook niks met het vlaams belang te maken...
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Dat zeggen ze tegenwoordig allemaal alhoewel ik uw uitspraak 'ik ben geen volk, ik moet niet eerst' wel geslaagd vind.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 mei 2006 om 10:22. |
![]() |
![]() |