![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor dat Vlamingen die deze Vlaamse Eenheid genegen zijn hun steun betuigen en geld overmaken aan de Robert T en zijn ploeg, zodat ze hun kiespropaganda behoorlijk kunnen voeren.
Op mij kan hij alvast rekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk, we hebben ervoor gekozen met een volledig niet-partijgebonden lijst op te komen, hetgeen betekent dat we verstoken blijven van gelijk welke partij-politieke steun. Koken kost echter geld, je hebt de lay-out van het verkiezingsdrukwerk, het drukken en verspreiden ervan, de affiches en noem maar op, het kost allemaal handenvol geld. Maar dat wisten we, en iedere kandidaat zal moeten bijdragen volgens zijn vermogen. Dit gezegd zijnde, moet ik er onmiddellijk aan toevoegen dat ik hier absoluut geen bedelcampagne wil opstarten. Ik begrijp perfect dat ook mensen die onze lijst genegen zijn niet bereid zijn hun geldbeugel boven te halen om allerlei redenen, al was het maar de reflectie : wat heb ik met de financiering van deze kiescampagne te maken? Wetteren is niet het middelpunt van Vlaanderen, nietwaar? Hetgeen niet uitsluit dat individuele giften zullen aanvaard worden, maar ik wil hier zeker geen systeem van maken. Maar toch bedankt voor je initiatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een partijprogramma dat top-secret gehouden wordt. Ik wil hier niemand ontmoedigen, maar het lijkt erg vreemd naar potentiële kiezers toe...............
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pb-tje kan je van je nieuwsgierigheid afhelpen, Staaf.8)
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuur me dat rekeningnummer maar via mail, Robert. Ik wacht trouwens nog op een ander antwoord...
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen potentiële kiezer van een flamingantische partij. Wie zegt trouwens dat ik nieuwsgierig ben? Maar goed, stuur toch maar door, robert t! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... wat uiteraard nu nog geen feit is. Enfin, bedank de hemel en de Hond maar voor zulke vrije maatschappij als onder kapitalisme, waar collectivisten de volledige vrijheid hebben om samen te werken, organen op te richten, zichzelf mogen profileren - zolang ze daar geen aanleiding toe zien andere mensen enigzins, onder welke noemer dan ook, te dwingen.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lust geen koekjes. En daarbij heb ik geen zin in een koekje. Wie zegt trouwens dat ik een koekje wil ? Maar goed, mag ik dan nu een koekje ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Potentiële kiezers worden geinformeerd via onze plaatselijke uitgaven. Maar ik weet waarom je een beetje nieuwsgierig bent. Ik ken je namelijk. Maar ik verwitttig je, verwacht geen wereldschokkende standpunten. Er zal wel genoeg materie instaan die je tot op de grond kunt afbreken. Dit genoegen wil ik je niet ontzeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() 't Is een politiek forum, nietwaar? De bedoeling lijkt me toch om kennis te nemen van politieke standpunten en die nadien te bediscussiëren, niet? Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik beloof je de nodige commentaar, gestoffeerd met materiaal verstrekt door inwoners van je eigen gemeente..................
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Naarmate de datum nadert, zal dat nog voor golven genoeg zorgen, Staaf mag gerust zijn. Laatst gewijzigd door baarle : 11 mei 2006 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wereldschokkend! Leden van de Wetterse N-Va gebruiken hun recht van vereniging!!! Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen Staaf, de Wetterse eenheidslijst is een openlijke uiting van insubordinatie tegenover het regime. D�*t zal opgemerkt worden. Laatst gewijzigd door baarle : 11 mei 2006 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Bij deze moed, sterkte en succes gewenst aan Vlaamse Eenheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Geenszins cynisch bedoeld , Staaf.
Een volgende keer beter.