![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Nee, Al Jazeera brengt nieuwsfeiten. Videoboodschappen van Bin Laden of Al Zarkawi bevatten soms nieuws. Het is dus logisch dat relevante stukken worden uitgezonden. Citaat:
En neen, Bin Laden roept niet de hele tijd op tot oorlog, genocide en haat. Als je naar Al Jazeera zou kijken, dan zou je weten dat hij de VS en Europa een bestand heeft aangeboden, dat hij de VS juist oproept om hun kruistocht tegen de Islam stop te zetten en dat zijn analyse vaak zeer scherp en to the point zijn. Citaat:
Is het dan toch zo dat vrijheid van mening enkel geldt voor uw medestanders. Voelt u zich niet een klein beetje betrapt zo? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maak maar eens een vergelijking tussen fundamentalistische moslims en christenen en je zult zien dat hun gedachtegoed het enige verschil is maar daar houdt het dan ook op. En om terug te komen op het onderwerp: Al Jazeera mag dat van mij zeker uitzenden hoe spijtig het ook mogen zijn, maar als we hier in het "Westen" de vrijheid van meningsuiting als heilig aanzien dan moeten we dat ook maar aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
jaja. stil maar. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee serieus: neemt u me in de zeik of meent u werkelijk wat u hier schrijft? Ik bedoel: ik pleit ervoor dat Al Jazeera uit de ether wordt gehaald omdat het oproept tot genocide, haat, oorlog. Ik pleit er niet voor om zenders uit de ether te halen die dat niet doen... Het zal u verbazen, maar er is wel degelijk een verschil tussen vrije meningsuiting en oproepen tot genocide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die oproepen komen niet van Al Jazeera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Zij zenden ze wel uit. Dat maakt hen mededader. Juridisch hetzelfde.
Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 10 mei 2006 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Dus als ik hier een oproep tot genocide citeer om iets te staven of te duiden, ben ik schuldig aan het oproepen tot genocide?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach kijk. Volgens onze Belgische wetgeving niet. Maar zulke zaken zijn internationaal puur politiek. En wat Al Jazeera doet komt erop neer dat ze gewillig een forum bieden aan de videoboodschappen van die gekken. En daar zou Europa en de VSA een eind aan moeten maken. Als die gek geen forum heeft, kan hij ook niet gehoord (of toch veel moeilijker) worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() En mensen zullen wel slim genoeg zijn om zo'n boodschappen te relativeren of te plaatsen. Verder laat Al Jazeera naar ik dacht toch ook een hele waaier van ander nieuws zien, het gaat dus niet om een eenzijdige propagandazender.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Osama's videoboodschappen zijn géén zijde van het verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Wat een belachelijke topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() als al jazeera zich schuldig maakt aan het aanzetten tot geweld haat en genocide wat dan gezegd over onze nieuwszender. Zij tonen toch ook fragmenten van bin laden waar hij aanzet tot geweld, haat en genocide
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |