![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie is zelf het slachtoffer van de vele crapuultjes waar ze dagelijks mee te maken krijgen. En ze moeten nog opletten of ze ze eerbiedig genoeg bejegenen of ze zijn zelf de sigaar... Het schijnt dat de meeste politiemannen het liefst van al overgeplaatst zou worden... hoe zou je zelf zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veiligheidsglas of gehard glas heeft tot doel dat je je niet kwets aan glasschilfers bij bvb een ongeval. Ik dacht dat dit al verplicht was in auto's , en dat de betere merken al zelfs gelaagd glas hadden, dat niet meer (in veilige kleine brokjes) uiteenspat. Maar ik zal er wel naast zitten zeker. Ik heb dan ook geen ongevals- of inbraakervaring met dure merkwagens. Laatst gewijzigd door spherelike : 10 mei 2006 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hangt de belangrijkheid van een misdrijf tegenwoordig ook al af van de politieke overtuiging van het slachtoffer? Dat is dan leuk meegenomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het erg dat er mensen beroofd worden. En in een perfecte wereld zou het ook niet gebeuren. Maar er worden dagelijks honderden handtassen gestolen, toch zie je hier geen honderden topics aan gewijd. Maar omdat het nu eens een bekende madam is, wordt er onmiddellijk een draad aan gewijd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doelde niet op gehard glas want daar bestaat voor zover ik weet de vooruit van elke auto uit. De vraag is waarvoor er veiligheidsglas nodig is. Alles is toch veilig? De criminaliteit daalt toch? Het is toch alleen met ons onveiligheidsGEVOEL dat er iets niet in orde is?
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Hopelijk wordt de buit eerlijk verdeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als Verhofstadt van zijn fiets valt door zijn eigen schuld is dat wél een topic waard? Is het d�*t wat je wilde zeggen?
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ook de moordenaar van Joe zijn buit 'eerlijk' verdeelde, zeker?
![]() |
#32 |
|
![]() Doen! Maar maak er dan ineens een topic van over kleine criminaliteit, en de regering die zelfs een lijstje maakt van criminele feiten die onmiddellijk vertikaal geclasseerd worden. Dat is onrechtvaardig, en daar moet u tegen ageren. En daar wordt de gewone man (u en ik) inderdaad behoorlijk pissig van. En is tenminste een discussie waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
En als verhofstadt van zijne fiets valt of niet, interesseert me niet echt, en vind ik zeker niet de moeite om een topic over te openen. Maar stiekem hoop ik dan dat eindelijk alles eens op zijn plaats geschud is daar vanboven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rap een topic opstarten over de kleine criminaliteit die in Bruxelles voor 80% geseponeerd wordt en we besteden verder geen aandacht aan Morel. Die verdient immers niet beter dan bestolen te worden. D�*t bedoelde je toch?
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er niet goed tegen dat er hier zo hypocriet gedaan wordt als een 'verkeerde' de honderd-zoveelste is die het verschil leert kennen tussen een onveiligheidsgevoel en feitelijke onveiligheid. Valt Verhofstadt door zijn eigen stommigheid van zijn velo dan wordt er immers over de hele lijn totaal anders gereageerd.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik lees in Pieke z'n post is dat hij de discussie wil opentrekken, ipv te blijven neuten over Morel specifiek.
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Voorkomen is beter dan genezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |