Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2006, 15:36   #21
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Misschien voor een rechtbank brengen? Ik zeg zo maar wat. Bewijzen op tafel leggen over hun concrete betrokkenheid bij strafbare feiten? Ik weet niet. Een jury over hen laten oordelen? Hen een advocaat ter beschikking stellen? Zich houden aan de wetten en regels die over dat soort zaken zijn afgesproken? Eventueel een gevangenisstraf geven indien hun schuld zonder redelijke twijfel bewezen wordt?

Wat doe je normaal met mensen die strafbare feiten plegen?
ja, natuurlijk, ze moeten voor een rechtbank. Je zal mij het tegenovergestelde niet horen zeggen...
Feit is wel, dat men hier niet met normale misdadigers te maken heeft.De schuldigen onder hen, zijn , in hun eigen ogen, vrijheidsstrijders, geroepenen eigenlijk, en dus zéér gemotiveerd.Je kan daar niet met praten zoals met een ordinaire schurk, van "ja, geef uw ongelijk nu toe, beken, en we maken er het beste van, met alle verzachtende omstandigheden en tutti quanti".Dezen houden zich niet aan de gebruikelijke wetten en regels, hebben lak aan de jury, en de rechter, en aan de hele westerse , ongelovige wereld.De "dar-al-harb"...In de bak wachtten die gewoon om vrij te komen, of te ontsnappen, en doen dan rustig verder met "terroriseren".
Ik denk dat die Amerikanen gewoon niet weten wat ze er mee moeten aanvangen.Laten ze ze vrij, beginnen ze opnieuw, als er onschuldigen tussen zitten, zullen die ondertussen ook wel flink Anti-Amerikaans geworden zijn, die weten nu ook te veel...Ik denk dat ze nog niet rap vrij gaan komen, die kerels, wat de minister van weet-ik-veel in Engeland daar ook van zegt.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 15:58   #22
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Ah bon, Bill weet wie er juist in Guantanamo zit! Dan weet hij meer dan de rest van de planeet want de VS geven die informatie maar mondjesmaat vrij.
Wat we weten van de mensen die werden vrijgelaten is dat noch de VS noch hun eigen overheid hen iets ten laste heeft kunnen leggen. Ze hebben geen proces gehad, zijn niet veroordeeld maar hebben wel twee of drie jaar in de hel doorgebracht. Het waren misschien wel Moslims maar niet noodzakelijk helden. gewoon mensen die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren en door een lokale rivaal of warlord aan de VS werden verkocht.
Ach het is u ook opgevallen dat de meest bekende beelden van onthoofdingen ging over Nick Berg en dat die een oranje jumpsuit aanhad zoals de gevangenen in Guantanamo er dragen. Zeer goed opgemerkt van u. Heeft u zich daar ook vragen over gesteld? Had u ook zoiets van 'tiens, die draagt een pak ZOALS DE AMERIKANEN HUN GEVANGENEN AANDOEN'? Ja? Die reactie had ik ook. En we zijn daarin niet alleen...
Zou het kunnen dat hij ... door de Amerikanen was gevangen genomen? Yep, dat is zo. Zou het kunnen dat de Amerikanen hem hebben onth...?
Ik durf het niet met stelligheid te beweren, maar anderen wel.
Het is algemeen geweten dat Amerikanen in islamistan in het wilde weg gewone burgers van straat oppikken en op hotel sturen naar Cuba. Ik sta versteld dat dit niet te lezen was op de site waar u naar linkte.
Een stoere met hoofd ingepakte mujahedienwezel wordt inderdaad zeer snel een gewone van straat opgepikte schoenmaker als men hem het hotelregime geeft dat men in zijn thuisland aan laag tuig voorschotelt. Dat is iets wat me al dikwijls opgevallen is. U ook?

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 16:56   #23
Donaldduck
Vreemdeling

Standaard

jaja de westerlingen gaan zelf hoofden afsnijden om die lieve islamietjes de schuld te geven , ze hebben ook zelf die vliegtuigen in de torens gevlogen en al die bomauto's zijn ook opgezet spel zeker + het ophangen van homo's en lesbo's + de doodstraf voor verkrachte vrouwen + steniging enz enz ... is allemaal westers opgezet spel om die o zo vredelievende moslims de schuld te geven
Oud 11 mei 2006, 19:45   #24
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donaldduck Bekijk bericht
jaja de westerlingen gaan zelf hoofden afsnijden om die lieve islamietjes de schuld te geven ,
Neen niet daarom. Ze snijden ze kop af omdat ze té veel wisten en niet pro Amerikaans waren. (al eens met de weduwe van Peral gepraat?)
Citaat:
ze hebben ook zelf die vliegtuigen in de torens gevlogen
Yup; Volgens mij wel.
Volgens de officiele conspiracytheorie waren het moslimterroristen. Probleem is dat ze daar nog altijd geen BEWIJS voor hebben gegeven.
Oud 11 mei 2006, 21:51   #25
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Neen niet daarom. Ze snijden ze kop af omdat ze té veel wisten en niet pro Amerikaans waren. (al eens met de weduwe van Peral gepraat?)Yup; Volgens mij wel.
Volgens de officiele conspiracytheorie waren het moslimterroristen. Probleem is dat ze daar nog altijd geen BEWIJS voor hebben gegeven.
En marihuana kan dus geen kwaad?????????????
Pas op, achter u een Amerikaan!!!!!

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 11:15   #26
Donaldduck
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Neen niet daarom. Ze snijden ze kop af omdat ze té veel wisten en niet pro Amerikaans waren.
duh , ik ben niet pro USA vooral om dat er te veel kerk fundi's zitten maar als ze mij uit de weg willen zullen ze wel een kogel door mijn kop jagen en niemand zal weten wie wat waarom dus kom bij mij niet af met die sprookjes tot je ze kan bewijzen , als ik je mag geloven hebben de USA fundi's zelf die vliegtuigen de torens ingevlogen , goed voor een film maar ver gezocht .niet dat ik ni geloof dat de amerikanen geen eigen volk kunnen afmaken , er zijn genoeg vb. van gekken die met een wapen een school binnen stappen en de CIA of FBI of NSA enz enz .. zal zonder er een sec. over te twijfelen iemand neerleggen Amerikaan of niet
Oud 24 mei 2006, 08:44   #27
tony p
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Op Guantánamo is er onlangs een poging geweest tot collectieve zelfmoord. Bij gebrek aan middelen proberen ze dan bijvoorbeeld zelf hun aders door te bijten.
tony p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 08:59   #28
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony p Bekijk bericht
Op Guantánamo is er onlangs een poging geweest tot collectieve zelfmoord. Bij gebrek aan middelen proberen ze dan bijvoorbeeld zelf hun aders door te bijten.
En lukt dat?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be