Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 12 mei 2006, 14:10   #21
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid Bekijk bericht
You're damned if you do, you're damned if you don't.
Voor sommigen is alles wat het Vlaams Belang doet een reden om erop te kakken.

Hadden ze wel meegelopen dat had u heel hard geroepen dat ze de dood van Joe zouden hebben willen uitbuiten. Zeker weten.
Ze hebben de zaak op hun gemakske kunnen uitbuiten zonder aan de stoet meegedaan te hebben.
Voor mij part mochten ze meelopen hoor, en voor mij part mogen ze zelfs meelopen indien er een een stoet komt naar aanleiding van de moordpartij in Antwerpen.

Feit blijft dat de pot de ketel verwijt ...
Oud 12 mei 2006, 14:15   #22
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
voor mij part mogen ze zelfs meelopen indien er een een stoet komt naar aanleiding van de moordpartij in Antwerpen.
Tiens, dat zou best wel eens kunnen gebeuren. Wordt interessant om te volgen...
Oud 12 mei 2006, 14:16   #23
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Die mars is zondag. Twee uur.
lombas is offline  
Oud 12 mei 2006, 14:17   #24
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Dan is Paars verantwoordelijk, via hun knuffelbeleid en door het overvallen van autochtonen onbestraft te laten, verantwoordelijk voor de moord op Joe en al die anderen.

Trouwens wanneer krijgen de vlamingen de koning eens op bezoek als ze slachtoffer zijn van weer eens allochtoon geweld?
Of zou hij dan niks anders meer te doen hebben?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 12 mei 2006, 14:46   #25
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Dit politiek recuperatisme zal de tradionele 'democratische' partijen als een boomerang in hun gezicht kletsen... wees maar gerust.

1.000.000 mensen over dezelfde kam (sorry voor de woordspeling) scheren als die 18 jarige .... ge moet maar durven...
SirGalahad_ is offline  
Oud 12 mei 2006, 14:48   #26
Gibson
Burger

Gibson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ Bekijk bericht
Dit politiek recuperatisme zal de tradionele 'democratische' partijen als een boomerang in hun gezicht kletsen... wees maar gerust.

1.000.000 mensen over dezelfde kam (sorry voor de woordspeling) scheren als die 18 jarige .... ge moet maar durven...
laten we hopen
Oud 12 mei 2006, 17:37   #27
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk heeft het VB het weer gedaan. Die hebben alles altijd gedaan, wanneer de "democraten" in dit land geen zin hebben om zelf hun verantwoordelijkheden op te nemen.
Ze vinden een cordon sanitaire uit, waardoor deze partij niet mee kan regeren, maar als de wetten fout lopen, ligt het aan hen.

Was het trouwens geen Spirit politicus die eens ooit met zo een wapen stond te pronken op zijn werk? Wat als het daar eens afgegaan zou zijn en hij per ongeluk geen VBer geraakt had?
Boadicea is offline  
Oud 12 mei 2006, 17:40   #28
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

De moordenaar zei dat als hij niet meer mocht roken op het internaat dat hij mensen ging vermoorden

en hopla hij deed het

dus wat heeft een politieke partij daar mee te maken ? niet veel heh.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline  
Oud 12 mei 2006, 17:44   #29
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
als er een paar 'deftige' politiekers in maatpak al jaren verkondigen dat vreemdelingen de schuld van alles zijn, dan moet men niet verwonderd zijn dat bepaalde jongeren het gevoel krijgen dat er tegen die vreemdelingen �*lles geoorloofd is...
als een paar mensen beweren dat ''rechtse'' partijen en mensen beweren dat allochtonen overal de schuld van zijn moet je niet raar opkijken als men daar kritiek op deze smaad krijgt.

vooral als het ene Mitgard is die vorig jaar nog zat te zeiken op de islam maar nu zo te zien van hokje naar hokje springt net zoals een nazi skinhead die punker word en een punker die een nazi skinhead word puur om ergens tegen te zijn.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
Morghodius is offline  
Oud 12 mei 2006, 17:44   #30
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Dan is Paars verantwoordelijk, via hun knuffelbeleid en door het overvallen van autochtonen onbestraft te laten, verantwoordelijk voor de moord op Joe en al die anderen.

Trouwens wanneer krijgen de vlamingen de koning eens op bezoek als ze slachtoffer zijn van weer eens allochtoon geweld?
Of zou hij dan niks anders meer te doen hebben?
Sorry, maar ik wens geen gekroonde imbecielen in mijn kot, al ben ik genoeg slachtoffer geweest van hun troetelkindjes. Of was dat juist omdat ik al slachtoffer van geweest van hun troetelkindjes. Of omdat ze mij als flamingant even graag zien als ik hen?
Oud 12 mei 2006, 17:46   #31
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
Akkoord, het is niet de morele verantwoordelijkheid van het Vb, wellicht.
Echter, mensen als deze Hans zijn de basis van het Vb. En daarmee is het Vb wel degelijk betrokken.

Of, zoals een moslim het verwoordde ten tijde van de moord op Theo van Gogh: de [laffe] moord door één, vernietigt de onschuld van de gehele mensheid. En daarmee werd wel degelijk gewezen op de collectieve schuld die de gehele moslimgemeenschap met zich meezeulde door toedoen van één zo'n doorgeflipte randdebiel.
dus de islam is niet betrokken bij al die moorden en groepsverkrachtingen door moslims in Belgie en Nederland

maar het vb wel bij deze

hoe hypocriet

Morghodius is offline  
Oud 12 mei 2006, 17:51   #32
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Je kan het natuurlijk ook anders bekijken. Door de jarenlange invoer van vreemdelingen en het lakse beleid van de opeenvolgende regeringen waar het VB geen deel van uit maakte wordt het nogal moeilijk als je in Antwerpen overdag in het wilde begint te schieten geen vreemdelingen te raken.
Riksken is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:04   #33
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Je kan het natuurlijk ook anders bekijken. Door de jarenlange invoer van vreemdelingen en het lakse beleid van de opeenvolgende regeringen waar het VB geen deel van uit maakte wordt het nogal moeilijk als je in Antwerpen overdag in het wilde begint te schieten geen vreemdelingen te raken.
Juist ... in mijn buurt was het Belgische kindje zeker te mijden.

Het VB is de enige partij in dit land, die je logischerwijze, niet kan beschuldigen van een politiek wanbeleid.
Toch zijn ze weer kop van jut.
Oud 12 mei 2006, 18:35   #34
FISHERMAN
Parlementslid

FISHERMAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Hij heeft zelf verklaard dat hij bewust allochtonen heeft uitgezocht.
Gisteren kon j e op het nieuws trouwens 2 Blanke getuigen zien die melden dat hij op hen had kunnen schieten, maar dat niet heeft gedaan.
Stukske racistisch krapuul

(Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt)

Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 12 mei 2006 om 18:36.
FISHERMAN is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:42   #35
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN Bekijk bericht
Hij heeft zelf verklaard dat hij bewust allochtonen heeft uitgezocht.
Gisteren kon j e op het nieuws trouwens 2 Blanke getuigen zien die melden dat hij op hen had kunnen schieten, maar dat niet heeft gedaan.
Stukske racistisch krapuul
Rustig jongen, rustig. Dacht wel dat er gingen tussen zitten die het niet zouden snappen.
Heb het gisteren al geschreven dat ze voor mijn part de dader mogen hangen. Familie van een VB'er of niet.
Oud 12 mei 2006, 18:50   #36
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het schande dat men deze zaak duidelijk voor politiek gewin willen gebruiken, ik denk dat geen één politieke partij dit gewild heeft.
maarte is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:18   #37
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

De VRT doet hier uiteraard duchtig aan mee. Heel hun nieuwsuitzendingen zijn opgebouwd om de kijker te indoctrineren dat het Vlaams Belang medeplichtig is aan deze moord en uiteraard om stemmen weg te halen bij het Vlaams Belang. Dit terwijl het VTM nieuws de feiten op een veel meer objectievere manier weergeeft en alle mogelijke motieven naar voor schuift. Meester Van Ende zegt terecht dat het hier gaat om een jongere die begon te flippen en in het wilde weg te schieten. Net zoals men in de ultra liberale JewSA zo vaak ziet. De oorzaak is gewoon dat de jongeren te weinig zelfdicipline hebben en te weinig orde en tucht aangeleerd krijgen in de scholen. Ik pleit hier al langer om het onderwijs opnieuw streng katholiek te maken. En jongeren die betrokken zijn bij kleinere misdrijven te plaatsen in strenge katholieke tuchtinstellingen, waar de normen en waarden op een autoritaire wijze er wel in zullen gaan.

Dat ter zijde mag je toch duidelijk stellen dat het VTM nieuws van een veel beter niveau is dan het journaal van die links-progressieve rioolzender.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 12 mei 2006, 20:45   #38
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Man man, woordvoerder van Verhofstadt, het verwondert me al niet. Ik ben geen VB'er, maar elke democraat weet dat geen enkele collectieve groep verantwoordelijk is. Dat heb ik geleerd toen ik 12 was, flink hé?

Ik bedoel maar, ik denk en meerderen doen dat, dat de dader psychisch gestoord was en waarschijnlijk hallucineerde of in elk geval zichzelf niet kon bedwingen. Natuurlijk kennen mensen dat laatste niet en bekijkt de meerderheid het als een holle belediging, toch vind ik dat we psychiatrische patiënten niet moeten veroordelen evenmin als het VB.
Idd de dader was gestoord en ondertussen bestookt door VB propaganda gevolg hij knalt wat allochtonen af. Dan acht ik het VB toch verantoordelijk hoor. Of vind je het normaal dat een doodgewone niet racistishe jongen plots enkele racistische moorden begaat.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 12 mei 2006, 20:49   #39
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
VB toch verantoordelijk hoor. Of vind je het normaal dat een doodgewone niet racistishe jongen plots enkele racistische moorden begaat.
Wat vind je dan van de milities in Nigeria, Somalië, Liberia..... die nota-bene hun eigen mensen mishandelen en uitmoorden.
rik47 is offline  
Oud 12 mei 2006, 21:08   #40
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Wat vind je dan van de milities in Nigeria, Somalië, Liberia..... die nota-bene hun eigen mensen mishandelen en uitmoorden.
en wat heeft dat met dit te maken?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be