![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Er is geen enkele andere groep die mij het Nirvana-gevoel kan geven, zelfs op café weten m'n vrienden dat ze mij niet moeten proberen aanspreken als er Nirvana gedraaid wordt.
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Nirvana rules, maar ik luister er echt niet naar voor de teksten. Er zijn zoveel goeie groepen met nonsense teksten.
Ik heb echt diep gegraven: Echt de allereerste nummer die ik mij bewust herinner uit de tijd dat ik in de kleuterklas zat: De kinderstemmetjes uit another brick in the wall van Pink Floyd (ik heb het opgezocht: LP uitgebracht in 1979, single 1980? Ik was toen 5!) Chachacha van raymond van het groenewoud (1981) "The rocksteady crew" van the rocksteady crew (1981?). |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Abba - hun volledige oeuvre - Middle of the Road - ook zowat hun volledige oeuvre - Vicky Leandros - Après Toi (winnares van het songfestival; ik was er wild van; ik moet toen al voorbestemd geweest zijn...)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
J'aime j'aime la vie, wosje, wosje, sisi.. ![]() En dan dat andere van Sylvie Melody: Zeg, Natasha. Wat gebeurt er met ons klasje? etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Tja...
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
heb ik pas écht leren kennen toen ik gitaar begon te spelen, handig!
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou het niet meer weten.
De ouwe Fats Domino of Chuck Berry platen van m'n pa denk'k. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik herinner me nog wel iets van de mammas en de pappas, Monday Monday, i don’t like Mondays van de boomtown rats ook “non, non rien a changer” een paar Will Tura’s e.d. van toen ik nog heel klein was. Mijn eerste LP was Waterloo van ABBA. Al bij al nog de beste maar soit. Spoedig ontdekte ik ac/dc, en Pink Floyd, wat ik nog steeds wel te waarderen, status quo, e.d. tot ik plastic surgery disasters van de Dead Kennedy’s op mijn pick up legde. Van dan af aan stond ik open voor alles met als enig criterium dat ik het graag hoorde. Eerst het rebelse, rechtoe-rechtaan hardere werk, daarna reggea, new, cold en no wave, grondleggers van de huidige elektronische muziek, tot de geavanceerde expressionistische muziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Mijn allereerste herinneringen qua muziek zijn de volgenden:
Olalala van TC Matic Poezeminneken van RUM |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() "Kom van dat dak af", van peter koelewijn (of hoe schrijf je dat)
En "minneke poes, aardige kat" natuurlijk. Maar ik ben niet zeker of dat ooit op de radio is geweest ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens cool dat er zoveel mensen Dead Kennedy's nog kennen (en goed vinden). Ik dacht dat ze al vergeten waren. Persoonlijk vind ik ze de beste punkgroep ever. Wist je trouwens dat ze terug bestaan, en dat ze vorig jaar nog in Waregem gespeeld hebben? Naar het schijnt was het supergoed. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Hey you, wat zei die koe?" ![]() |
||
![]() |
![]() |