![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() oei. maar waarom lukt het je dan niet, bob?
heb je te weinig talent? |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Nog iets dat wijst op een linksaard is het gegeven van de hoogbegaafdheid van de dader. Zoals elke zichzelf respecterende linkse zal beweren is dit een eigenschap die je wel het laatst van al bij een extreem rechtse rakker zou verwachten.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik persoonlijk echt geen waarden aan uitlatingen van de heer Hugo Coveliers
Persoonlijke mening van duveltje382. Je zal wel zien dat ik gelijk krijg ![]() Mij nu niet bannen hé!!
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
deels correct PD , van extreem linkse rakkers wordt wel eens gezegd dat ze intellectueel zijn, helaas moet ik telkenmale constateren dat er van dat soort van intelligentie wel een serieuze hoek af is. Keer op keer zien we dat wanneer handtastelijke afrekeningen met politieke tegenstanders gebeuren ,dat vanuit de zogezegde intellectuele linkse hoek komt. Persoonlijk dicht ik dan wat dat betreft de rechtse rakkers een meer realistische kijk op de wereld toe. Kijk ff naar het multicul gebeuren, elk rechts verstandig mens ziet dat het samengaan van bevolkingsgroepen vroeg of laat steevast leidt tot escalerende situaties. Toch blijven onze politici met die zogezegde intellectuele naïve linkse halvegare groep op kop de immigratiedeuren wagenwijd open houden zodat nog meer autochtone burgers zich ergeren aan de overrompeling incompatibele culturen. At your service |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
------ nochtans zegt de man regelmatig verstandige dingen, men moet er natuurlijk voor open willen staan. At your service |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin heb je gelijk. Coveliers is niet te onderschatten. Hopelijk slaagt hij waar Ward Beysen faalde.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee wordt hij overal buiten gekieperd. Mooi praten kan hij wel,maar verstandige dingen zeggen is een andere zaak
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 14 mei 2006 om 08:41. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
--------- voor alle duidelijkheid, ik uit geen electorale liefdesverklaring voor Coveliers, hij is voor mij net zoals JM Dedecker, een afgezwakte copy van het gedachtengoed waarvoor ik sympathiseer. En jullie kennen de slagzin van het copy en het origineel neem ik aan. En los van het recente menselijk leed en verdriet te Antwerpen (dat ik ten zeerste betreur) hopen we in stilte dat een lange hete zomer de huidige electorale setback voor de partij van mijn keuze kan compenseren. Ik reken hierbij op MoHAmed (vrt klemtoon op tweede lettergreep graag) MoHAmed , MoHAmed , MoHAmed , MoHAmed en natuurlijk ook op Ahmed, Ahmed, Ahmed, Said, Said ,...en vanzelfssprekend niet te vergeten ons MoHamedje. Er kwam me namelijk aan de oren dat die guitige deugnietjes elk een ' betaalbare ' MP3 speler zoeken. Ze zoeken er naar verluid nog een geschikt ' shoppingcentrum ' voor. Het zilvermeer (Mol) , De Ster (Sint Niklaas) en Casablanca (Plage Antwerpen linkeroever) liggen het meest voor de hand. ![]() ![]() ![]() At your service |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeer, zeer, zéér JUIST!! |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
---------- Neen beste knuppel, buiten dan de vele betogingingen die ze houden om die verstrengde wetten te blokkeren zou ik niet weten wat het verdere gevolg is ? Of zijn het die betogingen en dat verzet waarnaar jij refereert ? Zo wordt op die manier mijn vrees voor onze toekomst als autochtonen eens te meer bevestigd. Ik herhaal het tot in den treure, er zal een kantelmoment komen waarin als gevolg van de demografische verschuiving en het meer dan normale geboortecijfer van onze ...' nieuwe belgen ' , wij, de nazaten van de stichters van dit land en cultuur , opgejaagd ongelovig wild zullen zijn. Filip DeWinter heeft er in zijn (inmiddels door het centrum van De Witte verboden) betogen meermaals naar verwezen,...we hebben het paard van Troye binnengehaald. And there 's nowhere to run to At your service |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onzin, die vriend zei dat hij het eens was met standpunten tegen abortus en euthanasie (wat overigens mooi samengaat met zijn liefde voor dieren en de natuur). Als iedereen die het daarmee eens is een VB-er is, dan heeft die partij nog een mooi reservoir.
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() u bent ongetwijfeld een zeer intelligent persoon, of een tijdreiziger uit de Romeinse periode...
Maar niet intelligent genoeg om te beseffen dat de overgrote meerderheid u niet zal begrijpen. Als uw opmerking zinnig was, graag een vertaling in het Nederlands dan. Zoniet, laat maar. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier vind je een lijst van Latijnse uitdrukkingen die al eens gebruikt worden in teksten en discussies: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v..._uitdrukkingen (deze staat er nu toevallig niet in, maar verder is het een goede lijst) Laatst gewijzigd door baarle : 15 mei 2006 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() --------- om één en ander duidelijk te maken nog even mijn theorie in een notedop. Het is plausibel dat de hoogbegaafde jongen met deze gruwelijke daden het Vlaams Belang in discrediet wou brengen . Indien dit zo zou zijn, betwijfel ik ten zeerste dat die informatie door de instanties wordt vrijgegeven. Hoedanook, elk scenario, zij het een daad van een extreem-rechts geflipte jongen (wat ik ten zeerste betwijfel ), zij het een afrekening in eigen middens van een gedesorienteerde verdoken linkse jongen,.......dit is zowat de ultieme nachtmerrie voor de partijtop. Jaren van vechten tegen politiek correcte windmolens, en nu dit ?! De champagne staat al klaar over de taalgrens, en onze media mag over enkele decennia fier terugblikken op hun huidige verwezelijkingen en medeplichtig gedrag , wanneer het hen verboden zal worden om ook maar een schuine/scheve letter over de islam te publiceren. We zijn gewaarschuwd. At your service |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt. Misschien dan nog een toepasselijke uit het lijstje:
Ubi dubium, ibi libertas. — "Waar twijfel is, is vrijheid." |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|