![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarvoor gaat iemand dan het 'rustige en vredige groen' met zijn aanwezigheid belasten ?
Laatst gewijzigd door djimi : 14 mei 2006 om 14:25. |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel ja, achterlijk als het gaat over aanpassing aan en plooien voor de ideologische normen van links. Dan hebben wij hier toch enige achterstand, mag ik toch hopen.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vermits meisjes meestal wél onder die controle vallen... |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, voor het beleid dat dit had kunnen beletten is het zo te zien te laat. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lamine werd op alle vlakken vrijgesproken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Mijn buren, een stelletje Waalse 'ouwetjes' van een jaar of 65, die zich de hele dag vervelen en achter hun gordijntje naar buren loeren, worden ook met de dag agressiever. Ze beginnen op de vloeren te bonken zodra ze iets van leven buiten hun kleine cel opvangen, bellen de huisbaas om de haverklap, vallen hun buren verbaal aan, zetten de radio keihard zodra iets hun niet bevalt,... kortom, ik merk ook een enorm lage tolerantiedrempel. En hier gaat het gewoon om ouwe zakken die ooit eens tegen mij zegden: "Ik geloof NERGENS meer in!" En over de andere -allen Europese - buren zei hij ooit: "Men zou ze allemaal moeten uitroeien!". Keurige bomma en bompa met grauwe regenjas en zuur smoel. Ik zie ze ooit ook nog eens een geweer pakken. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nieuwe (marokkaanse) buren gekregen, die als kennismaking "vergaten" hun kinderen te leren dat voortuintjes geen openbare speelplaatsen zijn. Wie zou hier iets moeten doen denk je?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 |
|
![]() ...maar da is ni zo erge he, ik herinner me ook nog toen ik klein was dat ik speelgoed naar de tuin van de buren gooide ,de buren hadden geen kinderen en de vrouw was heel vriendelijk, bracht de spullen terug in een doos met en bolleke of zo...
Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 mei 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd dus weldegelijk actie genomen en die kindjes werden (door de buren) duidelijk gemaakt dat dit niet mocht. Alleen... blijkbaar hadden die ouders hen dat nooit duidelijk gemaakt. Gelukkig hebben we professionelen in de straat die gewoon zijn om met kinderen om te gaan én waren ze nog kleintjes. Na een paar reprimandes hebben ze het dus geleerd. (o wat een racisten zijn we hier toch hé? ) De ouders hebben we nooit gezien hoor.
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat: