Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 14 mei 2006, 11:58   #21
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Allochtonen criminelen allochtonen criminelen noemen, is een kat een kat noemen. Als dat racisme is, dan mag u me zeggen hoe ik ze dan wel moet noemen.
aléé dan.

"Agenten van marokkaanse origine gelijkstellen met "pedofielen" in het onderwijs", is "geen kat" maar racistische haatpropaganda

"Blank europa"

EtCetera
ETC
ETC
ETC

De veralgemenende en stigmatiserende VBpublicaties en speeches zijn goed genoeg bekend en ik doe geen moeite om ze hier uitgebreid te verkondigen. men kan ze makkelijk vinden. ze nu ontkennen is walgelijk.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 14 mei 2006, 11:58   #22
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar sommigen scheren graag iedereen over dezelfde kam.
en laat dat nu net de essentie waar zowel links en rechts zich schuldig aan maken!
Pieke is offline  
Oud 14 mei 2006, 11:59   #23
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
aléé dan.

"Agenten van marokkaanse origine gelijkstellen met "pedofielen" in het onderwijs", is "geen kat" maar racistische haatpropaganda

"Blank europa"

EtCetera
ETC
ETC
ETC

De veralgemenende en stigmatiserende VBpublicaties en speeches zijn goed genoeg bekend en ik doe geen moeite om ze hier uitgebreid te verkondigen. men kan ze makkelijk vinden. ze nu ontkennen is walgelijk.
Wenst u even de bron van deze dingen te vermelden. Ik kom het hier nergens in een folder van het VB tegen.
Oud 14 mei 2006, 12:03   #24
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Arrest van het hof van beroep te Gent uit 2004.

Citaat:
Stavingstuk 7 van de rechtstreeks dagende partijen: het blad “Antwerps Nieuws”, 1997, tweede trimester:
uittreksel:
onder de titel “Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst!”:
“… Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs? Eén ding is zeker: als Mohammed ook ‘flik’ wordt, zal er meer dan één Antwerpenaar terecht een ‘bangelijk’ gevoel hebben…
Ali en Yousouf: stadsambtenaren? … Mohamed moet niet enkel de politie infiltreren, hij moet ook nog burgemeester kunnen worden. …
Terwijl er in deze stad meer dan 22.000 Vlaamse werklozen zijn wil de Antwerpse burgemeester dus het werk geven aan … vreemdelingen.”

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 14 mei 2006 om 12:05.
StevenNr1 is offline  
Oud 14 mei 2006, 12:03   #25
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als overtuigd VB stemmer ben ik het spuugzat dat ik hier op dit forum de vinger gewezen kreeg voor een misdaad die ik niet gepleegd heb.
Men stigmatiseert hier een hele groep mensen, die deze moorden ook gruwelijk vinden en hopen dat het nooit meer voorkomt.
Wat men zaait mag men oogsten. In uw geval véél haat & stigmatisering van mensen die hier hun dagelijks brood komen verdienen, omdat mensen als u niet achter de vuilkar wilden staan.
Citaat:
Al de anti-VB haatzaaiers maken onze maatschappij kapot. Dit is het begin van het einde: eigen volk dat zich tegen eigen volk keert en zonder nuance partij trekt voor vreemdelingen. Steven maar verder af op een burgeroorlog.
eigen volk dat zich tegen eigen volk keert?

eigen volk eerst zit er bij u nog diep in, geloof ik

Citaat:
Ik zal even illustreren hoe ik het zie. We zijn allemaal misleid en ter illustratie geef ik hier een voorbeeld uit de Scandinavische mythologie hoe ik het migrantenprobleem zien.

Wel, in de Scandinavische mythologie was er eens een klein, lief wolfje, genaamd Fenrir. De god Tyr verzorgde het beestje en vertroetelde het, maar het groeide uit tot een gevaarlijk monster, dat uit dankbaarheid zijn verzorger de hand afbeet.
Uiteindelijk kon men met vereende krachten het gruwelijke beest nog net op tijd aan een magische ketting leggen, maar het verhaal luidt dat het beest ooit zijn kettingen zal breken en de zon zal verslinden. Dat wordt dan het begin van de Ragnarok, of het begin van het einde.

Het paard van Troje is ook een mooie metafoor van wat we hebben binnengehaald en over het bolletje strelen.
Mooi verhaal.
En nu mag ik aannemen dat u het onderstaande 'buitenlands crapuul' als wolfje ziet?

Citaat:
Ik pleit voor het bestaan voor onze Vlaamse maatschappij, die vrij moet zijn van buitenlands crapuul.
Racistische moorden passen niet in enig politiek programma en het is daarom ook compleet ongepast om een partij te stigmatiseren.
  1. U gebruikt hier in 2 zinnen precies datgene wat u wilde vermijden.
  2. U wenst niet te worden gestigmatiseerd
  3. U wenst een Vlaamse maatschappij, vrij van buitenlands crapuul
  4. Uit uw voorgaande mythologisch verhaal begrijp ik, dat u onder het 'paard van Troje' het buitenlands crapuul bedoelt. En aangezien men niet kan zien of iemand crimineel is of niet, bestempelt u daarmee elke niet-Vlaming als potentiëel crapuul
  5. Volgens mij doet de bevolking op dit moment niets anders met het Vlaams bedinges

Boontje komt zijn loontje dus

Citaat:
Het VB wil het Vlaamse volk weerbaarder maken, maar zeker niet omscholen tot dolle moordenaars.
sure. Maar dat neemt niet weg dat jongeren met een zwakke mentale weerbaarheid (u wenst ze immers weerbaar te maken, wat betekent dat ze het dus niet zijn!?) wel eens de verkeerde kant op kunnen neigen. Waar gehakt wordt, vallen spaanders. En dit soort spaanders zijn voor mij het toonbeeld van waarom er voor een hypocriete een partij als het Vb geen plaats is in een mereel aanvaardbare maatschappij.
Oud 14 mei 2006, 12:04   #26
nylamine
Vreemdeling

nylamine's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar nylamine
Standaard

Citaat:
Allochtonen criminelen allochtonen criminelen noemen, is een kat een kat noemen. Als dat racisme is, dan mag u me zeggen hoe ik ze dan wel moet noemen.
Criminelen, criminelen noemen. Dat is pas een kat een kat noemen. Ik vraag
Oud 14 mei 2006, 12:04   #27
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

nope, ik ga je spelletje niet meespelen.

als je doet alsof je niet weet waarover het gaat en waar die zaken staan,
ben je OFWEL

een acuut geval van spontaan geheugenverlies
OF
een hypocriete leugenaar

speel maar alleen verder.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 14 mei 2006, 12:06   #28
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
niet treuren Bodicae, ooit zullen wij die linksen doen boeten voor al het multikulturele leed dat

zij ons berokkend hebben, oog om oog en tand om tand, en zij zullen het niet gestolen hebben.
1) Wie is "ons"??
2) Heb je ook een Marlin gekocht??

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 mei 2006 om 12:15.
filosoof is offline  
Oud 14 mei 2006, 12:13   #29
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Sorry, maar ik ben niet degene die deze mensen stigmatiseerd. Ik ben alleen niet te vinden voor importcriminelen, die het voor iedereen kapot maken en de stigma's in de hand werken.
Het gaat hier niet over een import, maar over jullie eigen kweek:
grootvader oostfronter, vader Blokker, tante en oom Blokkers (oprichters VBJ)
filosoof is offline  
Oud 14 mei 2006, 12:19   #30
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Als overtuigd VB stemmer ben ik het spuugzat dat ik hier op dit forum de vinger gewezen kreeg voor een misdaad die ik niet gepleegd heb.
Men stigmatiseert hier een hele groep mensen, die deze moorden ook gruwelijk vinden en hopen dat het nooit meer voorkomt.

Al de anti-VB haatzaaiers maken onze maatschappij kapot. Dit is het begin van het einde: eigen volk dat zich tegen eigen volk keert en zonder nuance partij trekt voor vreemdelingen. Steven maar verder af op een burgeroorlog.

Ik zal even illustreren hoe ik het zie. We zijn allemaal misleid en ter illustratie geef ik hier een voorbeeld uit de Scandinavische mythologie hoe ik het migrantenprobleem zien.

Wel, in de Scandinavische mythologie was er eens een klein, lief wolfje, genaamd Fenrir. De god Tyr verzorgde het beestje en vertroetelde het, maar het groeide uit tot een gevaarlijk monster, dat uit dankbaarheid zijn verzorger de hand afbeet.
Uiteindelijk kon men met vereende krachten het gruwelijke beest nog net op tijd aan een magische ketting leggen, maar het verhaal luidt dat het beest ooit zijn kettingen zal breken en de zon zal verslinden. Dat wordt dan het begin van de Ragnarok, of het begin van het einde.

Het paard van Troje is ook een mooie metafoor van wat we hebben binnengehaald en over het bolletje strelen.

Ik pleit voor het bestaan voor onze Vlaamse maatschappij, die vrij moet zijn van buitenlands crapuul.
Racistische moorden passen niet in enig politiek programma en het is daarom ook compleet ongepast om een partij te stigmatiseren.

Het VB wil het Vlaamse volk weerbaarder maken, maar zeker niet omscholen tot dolle moordenaars.
wie zegt dat:

Koningin Boadicea(60 nC)

Ook genoemd: Boudicca
Een keltische reconstructieMet toestemming van de auteur op Boudicca's Bard gepubliceerd.[Nederlandse vertaling: Fred [email protected]) 2003.
Het copyright van deze nederlandstalige tekst ligt bij Boudicca's Bard.
]

Het is niet als een vrouw, die van nobele voorvaderen afstamt, maar als één van het volk dat ik mijn verloren vrijheid, mijn gegeselde lichaam, de verkrachte kuisheid van mijn dochters, wreek. De wellust van de Romeinen is nu zover gegaan dat zelfs onze lichamen, noch zelfs onze leeftijden of onze maagdelijkheid, onbevlekt blijven.”
“Maar de hemel staat aan de kant van de rechtvaardige wraak; een legioen dat durfde te vechten is verslagen; de rest heeft zichzelf verstopt in hun kampement, of zitten er angstig over te piekeren om te vluchten. Ze zullen zelfs niet de herrie en het geschreeuw van zoveel duizenden verdragen, laat staan onze aanval en onze slagen.
“Als je de kracht van de legers goed afweegt, alsmede de oorzaken van de oorlog, dan zul je zien dat je in deze slag zult moeten overwinnen of sterven. Dit is een beslissing van vrouwen. Wat de mannen betreft: ze mogen blijven leven en slaven zijn!”
Een reconstructie van een plaats waar de Iceni oorspronkelijk woonden kan worden bezocht nabij Swaffham. Het omvat de versterkingen, erg goede verklaringen op borden, de slangenkuil, en een strijdwagen, zoals werd gebruikt en zoals werd beschreven (let op het verschil), maar ook enkele nogal vreemde poppen, die in het hooi slapen.De naam van de Iceni leeft voort in plaatsnamen welke beginnen met: Ick, Ik en Ix.
Boadicea, waarvan wordt aangenomen dat ze in een plaats heeft gewoond gelijk aan die welke hier is afgebeeld, wreekte de verraderlijke moord op haar vader en slaagde er zelfs in enkele Keltische stammen om zich heen te verzamelen en een raid op Londinium uit te voeren, maar werd toen gedood door verraders vanuit haar eigen gelederen. Al zeggen sommige bronnen dat ze zelfmoord heeft gepleegdEén van de verschillende plaatsen waar het graf van Koningin Boadicea zou liggen is nabij Devil’s Ditch in Garboldisham Heath (OS 144, TL 991820). De ronde grafheuvel is een indrukwekkende tumulus, hoog en met bomen overdekt, hoewel ongelukkigerwijs geërodeerd door hoeven van paarden en door crossmotoren.

[SIZE=3]Vlaams zei iemand??Vredelievend?? "[/SIZE][SIZE=2]Ik pleit voor het bestaan voor onze Vlaamse maatschappij, die vrij moet zijn van buitenlands crapuul."[/SIZE]
Zo heeft die killer dat dus ook ergens gelezen :[SIZE=3] een oproep tot bloedvergieten...[/SIZE]

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 mei 2006 om 12:32.
filosoof is offline  
Oud 14 mei 2006, 12:23   #31
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
aléé dan.

"Blank europa"

EtCetera
ETC
ETC
ETC

Wat is er mis met "Blank Europa"????

Mogen we dan ook niet meer spreken van "Zwart Afrika"????

Waar zijn we toch mee bezig zeg!
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 12:30   #32
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Nu nog dezelfde logica doortrekken naar andere gevallen waar er met de vinger wordt gewezen naar hele groepen mensen en waar er gestigmatiseerd wordt.
Ja maar dat is iets moeilijker zie de gevangenis populatie........dat kun je niet ontkennen dus..
Oud 14 mei 2006, 13:27   #33
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het gaat hier niet over een import, maar over jullie eigen kweek:
grootvader oostfronter, vader Blokker, tante en oom Blokkers (oprichters VBJ)
Sorry, dat waren mensen die mis- of verleid waren door het toenmalige politieke klimaat. Dat waren ook mensen die vol idealisme vochten voor waar ze in geloven, zoals jij hier nu ook doet, met een andere mening.
Nu gaat het over import rucht. Juist: rondhang jongeren uit de Maghreb die hier ook geen job vinden, zoals vele autochtonen en denken dat daarom iedereen racist is en tegen hen. Of nog erger: dealers die de koran even opzij leggen om het nodige sponsergeld voor de volgende 9/11 bij elkaar te krijgen. Of dan verkrachten ze maar blanke meisjes, want die zijn toch minderwaardig voor hen. Of ze steken iemand neer voor een prul.
Dat zijn dus de allochtonen waar ik en het VB tegen zijn.

Naïeveling, probeer een te snappen waarover je het echt hebt.
Oud 14 mei 2006, 17:30   #34
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry, dat waren mensen die mis- of verleid waren door het toenmalige politieke klimaat. Dat waren ook mensen die vol idealisme vochten voor waar ze in geloven, zoals jij hier nu ook doet, met een andere mening.
Nu gaat het over import rucht. Juist: rondhang jongeren uit de Maghreb die hier ook geen job vinden, zoals vele autochtonen en denken dat daarom iedereen racist is en tegen hen. Of nog erger: dealers die de koran even opzij leggen om het nodige sponsergeld voor de volgende 9/11 bij elkaar te krijgen. Of dan verkrachten ze maar blanke meisjes, want die zijn toch minderwaardig voor hen. Of ze steken iemand neer voor een prul.

en toch veralgemeent u hier. U maakt zich dus schuldig aan net datgene wat u anderen in uw openinspost verwijt. De pot en de ketel...
Pieke is offline  
Oud 14 mei 2006, 21:33   #35
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
en toch veralgemeent u hier. U maakt zich dus schuldig aan net datgene wat u anderen in uw openinspost verwijt. De pot en de ketel...
Pieke,
Boadicea een "pot" noemen is discriminerend!!

Sorry, Pieke, maar 't was te verleidelijk....

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 mei 2006 om 21:35.
filosoof is offline  
Oud 14 mei 2006, 21:41   #36
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Je zet weer eens je collectie vooroordelen op een rij en als dan één of andere simplist meent dat zijn leven geen zin meer heeft, maar als laatste "daad" jouw ideëen volgt tot in de gesuggereerde onuitgesproken consequentie, geef jij natuurlijk "niet thuis" en ben jij de onschuld zelve...
filosoof is offline  
Oud 14 mei 2006, 21:50   #37
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
niet treuren Bodicae, ooit zullen wij die linksen doen boeten voor al het multikulturele leed dat

zij ons berokkend hebben, oog om oog en tand om tand, en zij zullen het niet gestolen hebben.
Ai...ai, nu stamp je tegen je eigen kloten... als je die al tenminste hebt uiteraard.

[1] Wie wraak neemt zal de wraak van de Heer ondervinden,
de Heer zal zijn zonden niet vergeten.
[2] Vergeef je naaste het onrecht dat hij deed,
dan worden, als je bidt, ook jou je zonden vergeven.
[3] Hoe kan een mens die woede koestert tegen een ander
bij de Heer om verzoening vragen?
[4] Hoe kan een mens die geen erbarmen heeft met een ander
om vergeving voor zijn eigen zonden bidden?
[5] Je bent maar een mens: als je in je woede volhardt,
wie zal dan je zonden vergeven?
[6] Denk aan het einde en wees niet langer vijandig,
denk aan je dood en vergankelijkheid, en houd je aan de geboden.
[7] Denk aan de geboden en koester geen wrok tegen je naaste,
denk aan het verbond met de Allerhoogste en zie fouten door de vingers.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be