![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En bang van snotneuzen met een grote bek? Kom er zelf eens staan eh gvd! ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=6]Op welke manier?[/size]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) nahja leuk feestjuh, heb me zeker wel vermaakt!!! Had een paar mensen uit het verre antwerpen bij en die vonden alles super! Enja da van da refresh gedoe, heb ik zien gebeuren maja... enigste minpunt: die allochtone herrieschoppers toen we naar buiten gingen... hebben die mensen echt niets beters te doen dan keer op keer onze feesten te komen verpesten? 2)Ja da vind ikke ook.Ik vond de fuif echt heeeeeeeeeeel goed hé maar toen er zo ineens gevochten werd enz. met die allochtonen was de sfeer er volledig af.Ik heb zelfs zo een vermoeden dat er vanavond een serieus incicdent gaat gebeuren.Kunnen die alochtonen zich nu nergens koest houden?????Ik ben al naar vele fuiven geweest en er zijn dikwijls opstootjes maar als je dan van die allochtonen bezig ziet dan zijn die toch altijd de ergste (maar het zijn ook meestal degene die beginnen).Kunnen ze eigenlijk geen zwarte lijst opstellen waar ze bepaalde bekende vechthanen gewoon op zetten en deze geen toegang meer verlenen????Sorry mensen van beach party maar jullie zijn een bezoeker kwijt volgend jaar.En aan de securitie kan ik alleen maar zeggen dat die goed werk en veel werk hebben geleverd. ... Ik weet niet hoor, maar er zijn wel degelijk veel mensen die vinden dat er juist wel een vuiltje aan de lucht is! www.beachpartybocholt.be
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() [/quote]
Wat begrijp je niet aan het woordje "hoe"? Laat ik het dan anders formuleren, misschien lukt het zo wel... [size=6]Op welke manier?[/size][/quote] ![]() ![]() ![]() Hoe dan ![]() Wat dacht je van gewoon een kordater politie optreden mogelijk maken in dit soort zaken? De mogelijkheid om deze mensen effectief hard aan te pakken en op te sluiten? Deze mensen de toegang vervolgens ontzeggen tot verschillende plekken? Ze flink laten betalen? Die jeugdbendes, hard aanpakken, celstraffen niet schuwen (ja er zijn cellen te kort ![]()
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Dit noem ik dus gezanik aan de toog.
Mekkeren op een forumpje met een paar andere zotten. De bevolking beslist. Harde waarheid. Alles is zoals het moet zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() ik weet in ieder geval dat er bij een groot deel van de bevolking onvrede heerst ... dus volgens jouw logica moeten we dat deel maar doodzwijgen? aja want zolang er een meerderheid is beslist die voor de rest en houden we dus geen rekening met die 'minderheid' die mekkert?
In mijn logica moet de overheid er voor zorgen dat het hier voor iedereen goed toeven is! (laat die iedereen weg en vervang het door 'voor zoveel mogelijk mensen' en we zijn al wat realistischer bezig dan jij in je eftelingetje)
![]() |
#31 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat begrijp je niet aan het woordje "hoe"? Laat ik het dan anders formuleren, misschien lukt het zo wel...
[size=6]Op welke manier?[/size][/quote] ![]() ![]() ![]() Hoe dan ![]() Wat dacht je van gewoon een kordater politie optreden mogelijk maken in dit soort zaken? De mogelijkheid om deze mensen effectief hard aan te pakken en op te sluiten? Deze mensen de toegang vervolgens ontzeggen tot verschillende plekken? Ze flink laten betalen? Die jeugdbendes, hard aanpakken, celstraffen niet schuwen (ja er zijn cellen te kort ![]() Wat hard aanpakken? Welke misdaad bestrijd je nu precies Welke overtredingen heb je in gedachten die celstraffen niet schuwen en die het nodig zouden achten iemand "terug naar zijn land te sturen" ![]() ![]() Heb je er wel bij gedacht dat een groot deel de belgische nationaliteit draagt? Heb je eens gedacht aan preventie...of gaan we gewoon confrontatie opzoeken met "die bruine
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Het is grappig.
Een forumpje met een aantal "geregelden" die op mekaar indruk proberen te maken. De meerderheid die hier niet aanwezig is denkt helemaal anders. Of denkt helemaal niet. Bestaat een forum dus alleen voor (wederzijdse)masturbatie? Leven en laten leven. Er steekt immers geen kwaad in. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoe dan ![]() Wat dacht je van gewoon een kordater politie optreden mogelijk maken in dit soort zaken? De mogelijkheid om deze mensen effectief hard aan te pakken en op te sluiten? Deze mensen de toegang vervolgens ontzeggen tot verschillende plekken? Ze flink laten betalen? Die jeugdbendes, hard aanpakken, celstraffen niet schuwen (ja er zijn cellen te kort ![]() Wat hard aanpakken? Welke misdaad bestrijd je nu precies Welke overtredingen heb je in gedachten die celstraffen niet schuwen en die het nodig zouden achten iemand "terug naar zijn land te sturen" ![]() ![]() Heb je er wel bij gedacht dat een groot deel de belgische nationaliteit draagt? Heb je eens gedacht aan preventie...of gaan we gewoon confrontatie opzoeken met "die bruine[/quote] Men heeft de afgelopen jaren niets anders gedaan dan preventie, zonder resultaat evenwel, dan maar repressie, zelfs Yves Desmet van de morgen heeft in een opiniestuk (ik denk met de titel kutmarrokaantjes) gestelt voorstander te zijn van een repressiever optreden. Maar ja, in uw geval, wat baten kaars noch bril als den uil... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom moet men er de politie bijroepen als men het zelf kan oplossen? Veel konflikten zouden mensen met een beetje solidariteit en mensenkennis zelf kunnen oplossen. Zoeken boelzoekers uit verveling problemen? Wel, geef hen dan wat ze willen! Geef hen eens een "feestje" om nooit meer te vergeten. Dan zullen ze vlugger geleerd zijn dan om het even welke gevangenisstraf. Solidariteit met het slachtoffer kan wonderen doen. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) veel indruk maken vind ik er niet aan 3) dat er een groot deel niet denkt was me allang opgevallen en dat een deel zoals jij zich nog bevind in dromenland is ook duidelijk. 4) en ik denk dat maar weinig mensen dit soort conflicten goed zouden keuren. Bij u blijkbaar wel, sterker nog we ontkennen het bestaan er precies van, want daar moeten we met de lach op ons gelaat ons laten afslaan ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Na de concentratiescholen zien we ook meer en meer het fenomeen van concentratie-'ontspanningsgelegenheden'. Om een antwoord te kunnen geven op het allochtone geweld zou onze jeugd zich eveneens moeten gaan organiseren in een soort van "autochtone verzetsgroepen". De allochtonen komen immers neergestreken in groepen van enkele tientallen die mekaar goed kennen. Om daar iets tegenover te stellen kan je niet anders dan je eveneens te organiseren. Maar dan moet je je wel bezinnen dat van zodra je met zoiets begint je eigenlijk bezig bent een privé-militie op te richten. En dat is dacht ik bij de wet verboden. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() idd
![]() Het moet gewoon gestopt worden, het kan niet zo zijn dat dat volkje hier de boel op stelten mag komen zetten! ![]() Dan zijn er natuurlijk nog van die 'windmolenvechters' ( ![]() ![]()
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |