![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik houd dat voor mogelijk.
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor alle duidelijkheid; de hypocrisie ligt bij verdonck, en bij Hirsi Ali zelf, niet bij de vrt!
Hirsi Ali is een uitgesproken carriërejaagster zonder enige ethische rem op het behalen van successen. Verdonck is daarentegen eveneens een tang van een mens die me doet denken aan een xenofobe versie van margaret Tatcher. Ik ben over het algemeen voor legalisatie van alle asielzoekers, maar als extreem-rechtse populistische carrierejaagster moet ze zich maar naar haar eigen hypocriete ideeën richten en die van haar rechtse burgerlijke partij. Ik zal haar niet missen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Op zijn zachtst toont Rita hiermee een discrepantie aan tussen Letter en Strekking van de Wet(ten). Had zij naar redenen gezocht om in dit geval een "uitzondering" toe te staan dan zou meteen het hek van de dam zijn, geen beleid meer (zoals nog niet veel jaren geleden). Ik denk/vind dat Rita duidelijk en consequent het veld van haar verantwoordelijkheden afbakent: moet het "anders", verander dan de wetten maar en/of laat minstens iemand anders daartoe doorslaggevende spitsvondigheden aanvoeren, maar ZIJ handhaaft de voorhanden regels. Wordt er "hiërarchisch" een oplossing ad hoc geregeld met eenmalige opzijzetting van Wetten, ik fantaseer maar: misschien via een beroep op De Kroon, dan zal Rita daar (denk ik) geen enkele moeite mee hebben: het komt mij zelfs voor dat zij SYMPATHIE heeft voor de Persoon Mw Ayaan. Iets anders is, of Rita nog lang voldoening zal ondervinden in haar huidige bezigheden onder gemengd "links" en "rechts" vuur; een Dame van dit kaliber kan in een "burgerbaan" minstens haar huidig salaris vangen. Oeverloze kamerdebatten lijken mij niet echt een van haar hobbies.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ja, klopt(e), daterend van vóór het "Rita-tijdperk".
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 mei 2006 om 06:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft inderdaad gelogen, en zo wordt iemand die met argumenten tegen de vrienden van de ISLAM strijd onderuit gehaald, ... Maar de amerikanen hebben haar al opgevist, ondertussen, die zijn dringend op zoek naar "kenners" om het fenomeen te bestrijden... hopelijk gaat ze daar nuttiger werk kunnen verrichten. In een boekje uit de Pilitical Incorect Guide staat overigens ook letterlijk beschreven dat de rode pers, bijna overal ter wereld dergelijk mensen probeerd te nekken. Ook in een artikel van Belieën van maanden geleden wordt verteld over geheime bijeenkomsten van Islamologen en mensen als Hirsi Ali omdat ze voor hun leven vrezen mochten ze in het openbaar over hun ideën spreken. 't is ver gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De consequentie gebied inderdaad van een liegende asielaanvrager buiten te gooien in elk ander geval zou dat ook oportuun zijn, Maar we hebben hier te doen met iemand die 100% geïntegreerd is, en bovendien eerlijk is mbt de ISLAM en ons in Europa wil waarschuwen voor de gevaren daarvan. U als vrouw zou dat zeker op prijs moeten stellen, ... Want als er een bevolkingsgroep gaat getroffen worden, door de steeds meer uitdeinende islamitische vloedgolf, dan zullen het de vrouwen en holebi's zijn. Maar ja dit is uiteraard rechtse zever in pakskes, u doet er mee wat u wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
inderdaad, ![]() ![]() ![]() vooral omdat links nu eindelijk eens hun eigen beleidsmaatregelen wil toepassen op iemand die ze anders zo goed als nooit toepassen, de enige reden dat ze ze toepassen is omdat ze er vanaf willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat ze die direct op vakantie sturen naar Guantanamo Bay... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 goei politiekers dus,... mietenpolitiekers zoals verafstoot lopen er genoeg rond... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem ook aan dat vele emigranten geen andere keuze hebben dan liegen om gereguraliseerd te raken, en inderdaad was dit allemaal allang bekend (door Hirshi zelf) en ouwe koek. De kamer verliest een zeer efficient lid, iedereen verliest, niet allen de VVD...tenzij Hirschi aanvaardt, terug te komen, als ze een nieuwe aanvraag mag indienen...wat waarschijnlijk is... Laatst gewijzigd door eno2 : 18 mei 2006 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Heb mijn standpunt bijgesteld. Zie hierboven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Standpunt bijgesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De 'linkse' partijen van GroenLinks tot de leden van de VVD-fractie, hebben vòòr Hirshi Margan gepleit en dat pleit ook gewonnen: de Minister zal -tegen haar radicale en principiële opstelling- een nieuw onderzoek openen. Jullie tonen nog maar eens aan de bal kompleet mis te slaan. Als je een beetje zou lezen, dan zou je vaststellen dat ook op dit forum alle wat progressievere en linkse deelnemers vòòr haar verder verblijf in Nederland opkomen. Maar goed: feiten zijn voor jullie als parels voor de zwijnen Laatst gewijzigd door kaatd : 18 mei 2006 om 19:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar, in essentie ben ik akkoord, links heeft het niet hoger op met (extreem) rechtse allochtonen dan met dita autochtonen. |
|
![]() |
![]() |