![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een onzin. Ik heb indertijd die zaak van dichtbij gevolgd, en alle elementen ervan bijgehouden. Jouw "invloedrijke hoofdrabbijn van de chassidim" is een zekere Pinchas Meyers die geen enkele officiële functie bekleedt binnen de Joodse Gemeenschap, aldus de voorzitter van de grootste Chassidim gemeenschap van Antwerpen. Hieronder de foto van Dewinter met Meyers En verder de uitleg van David Gallitzky, voorzitter van de grootste Chassidim gemeenschap van Antwerpen: |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=99 (let op de avatar en de signature, niet op de inhoud)
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien was het wel degelijk Dewinter die contact heeft gezocht met een rabbijn, en niet omgekeerd zoals Jan beweerde. Helaas heb ik voorlopig het artikel van Mishpasha waarin dat staat enkel in het Hebreeuws gevonden.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 mei 2006 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U veralgemeent een klein beetje, vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() dankje, kaatd.
Ik wil wel dit toevoegen: uitgerekend Israël met nazi's vergelijken is een vorm van antisemitisme en strafbaar. Het is een 'verdoken' vorm van negationisme die vaker voorkomt - en vaak ook hier te zien is geweest onder mom van anti-zionisme - en zou op een forum als dit niet geduld mogen worden door de moderators. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt allemaal deel uit van hetzelfde. Al lang zitten tegenstanders van het Vlaams Belang te knarsetanden om de opgang ervan zonder dat ze er iets aan kunnen doen. Maar nu is het taboe eraf en storten ze zich een orgie van dol schuimbekken en hete antidemocratische dromen over het verbieden van partijen die hen niet liggen. Wat een decadent schouwspel. Beschamend.
|
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik vind het op zich niet zo erg, zo'n onderzoek.
Aangezien er zo gegild wordt op het VB - zonder preciese aanwijzing behalve een tante in de familie - vraagt er iemand om dit te onderzoeken, ipv klakkeloos het cordon-idee aannemen. PS: heb je trouwens gezien wie die betoging bij de VB kantoren organiseerde?! Een PVDA vrouw! De Marxistisch Leninistische Stalinistische dino-club! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() EEn gefrusteerde zionist heeft al een paar keer gedreigd om dit forum te laten sluiten . Freedom of speech anyone ? de pogingen om de terechte kritiek op het zionisme te bannen zijn ook al niet meer te tellen , net zoals de pogingen om mij tot een scheldpartij te verleiden om me toch maar geband te krijgen 8) Gelukkig laten de mods dat niet toe en reageren gepast. Voorheen werden de mods ook al als antisemiet bestempeld etc etc. en je kennis van wetgeving is nog steeds lachwekkend.8) aan ANTIZIONISME IS HOEGENAAMD NIETS STRAFBAAR. en wat het negationisme erbij komt zoeken is al helemaal een grap. Maar laten we niet teveel offtopic gaan. het ging over een joods centrum dat het niet zo begrepen heeft op het VB dacht ik.8) |
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Leg dat eens uit schoolmeesterke, want ik weet dat niet... En evenmin laat ik mij vangen aan je zogezegde vanzelfsprekendheden, die eigenlijk helemaal nietszeggend zijn, maar waarbij je maar al te graag wil insinueren dat wie ze niet begrijpt een volslagen idioot is. De waarlijk stommekloten op dit forum kan je daarmee misschien op je hand krijgen, maar bij mij pakt dat niet. Te meer dat ik steeds merk dat mijnheer JvdB steeds zijn schup afkuist wanneer hijzelf niet veel anders meer kan dan één en ander uitvoerig uit de doeken te doen (iets wat hij in 95% van zijn ontelbare postings wel tot vervelens toe aan anderen wil opleggen).
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't is de schuld van de Marokkanen Romms Walen islamieten joden atheisten homos liberalen sossen linkselingen zwarten en natuurlijk van Bert Anciaux, Elio Di Rupo,Leman en Verhofstad dat die killer kilde? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() moraliteit heeft een uitermate subjectieve en relatieve nasmaak
zonder harde bewijzen koopt het centrum wienstenhal nada, en mag ze net zoals eersterangs loser lanoye, gisteren in morgen beter van de daken schreeuwen dat ze het patent bezit op moraliteit, algemene waarden en normen - we just don't give a fuck
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2006 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laag hoor. Is dit die geroemde sereniteit waartoe zo werd opgeroepen bij de mp3 moord ?
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een gesloten geest beleeft best niet te veel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2006 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de mp3 moord was hoogstaand. Wat snap je niet aan 'sereen het onderzoek afwachten' ?
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sereen, zoals Dewinter, die zijn zeg wou doen tegen de ouders van Luna, tégen hun uitdrukkelijke wens in?? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2006 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |