![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het absoluut oneens met de teneur van die artikelen. Er is geen enkele groep die zoveel extra steun krijgt als (moslim)migranten. Wordt het niet eens tijd om de conclusie te trekken dat het probleem niet bij ons ligt, maar bij hen? Kinderen met analfabete moeders hebben natuurlijk achterstand. Kinderen waar thuis geen woord nederlands wordt gesproken zullen eveneens een achterstand hebben die enkel en alleen fundamenteel kan worden opgelost als die ouders zelf ook Nederlands leren, als zij zich interesseren voor én kapabel zijn om kroost te volgen op school en te stimuleren. Het zet 0,0 zoden aan de dijk om weer enkele miljoenen belastinggeld te gaan weggooien in extra taallessen e.d. Wat men simpelweg moet doen is een complete immigratiestop van ongeschoolden en ouders financieel straffen als hun kind vaak spijbelt. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 17 mei 2006 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je stelde me deze twee vragen: "Waarom leg je de schul dadelijk en unilateraal bij het beleid?" "Waarom ga je niet op zoek naar de basisoorzaken?" Ik pleit om de oorzaak aan te pakken: het VuilBelgisch Regime. En dat is de basisoorzaak. Een immobiliënkantoor dat totaal geen eisen stelt aan huurders van een appartementsblok zorgt ervoor dat er op den duur een oververtegenwoordiging van huurders is die schade aanrichten, de boel uitleven en de sfeer verpesten. Het is net jij die oorzaak en gevolg verwisselt. Dat maakt dat je kritiek op jezelf terugslaat. Citaat:
Dan kan ik trouwens ook weer zeggen wat ik denk (inzake je beschuldiging van lafheid). Ja, en het antwoord staat vetgequote in de originele tekst en heb ik al herhaald: taalklassen. Dat is een oplossing voor diegenen die ervoor open staan. Voor de anderen: zie basisoorzaak aanpakken. Uiteraard horen zij de taal al lang te kennen. Dat ze dat nog niet doen ligt aan het VuilBelgisch Regime. Je weet wel, dat rotslecht immobiliënkantoor uit mijn vergelijking hierboven. De reden voor mijn onderwerp, hallo? Aarde aan Sfax?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 18 mei 2006 om 04:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net als bij werklozen. Sommigen zijn inderdaad leeghangers en parasieten, andere zijn slachtoffers van het systeem, de hoge loonlasten die resulteren in besparingen en ontslagen en extra almaar toenemende werkdruk op de rest. Het is logisch dan sommigen die niet meer zien zitten. Ik pleit voor het aanpakken van dat regime. Als de economie weer goed draait dan valt elk excuus om niet te moeten werken als je daartoe in staat bent, weg. Evenals het nut van talloze bezigheidstherapisten en papierschuivers bij het staatsapparaat. Als er weinig armoede is dan heb je weinig OCMW nodig ook hee... Als er weinig werkloosheid is dan kun je veel gemakkelijker elders werk vinden en dan heb je weinig vakbond nodig hee... Ik zei toch "creëren van afhankelijkheid"? Dat is de praktijk ervan. Je hebt ook gelijk met je kritiek. Maar als je de oorzaak in plaats van de gevolgen aanpakt dan tref je de ongewilde slachtoffers niet.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Banneling
|
![]() Uit gemakzucht pleit je daar wel voor; zie verder.
Citaat:
Het VB mag dan één van de oorzaken zijn (al beschouw ik ze eerder als catalysator en niet als grondoorzaak), er zijn minstens zoveel basisoorzaken te vinden bij allochtonen zelf en bij hun gedrag. Als je dat niet durft onder ogen zien, ga je nooit ofte nimmer iets oplossen. Iemand anders zei het hier al: ze krijgen identiek hetzelfde onderwijs aangeboden en ze krijgen identiek dezelfde kansen aangeboden als autochtonen. Daar zit het probleem dus niet; het probleem zit hem eerder in hoe zij daar mee omgaan. Citaat:
Merk trouwens op dat ik het nog nergens in concreto over oorzaken heb gehad; het zal dan ook moeilijk zijn dat ik nu al oorzaak en gevolg omwissel, maar voel je vooral vrij om even aan te tonen waar ik oorzaak en gevolg omwissel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En dat is nu net wat ik niet begrijp... toen ik nog naar school ging werd er ELK LESUUR een aanwezigheidslijst ingevuld... De ouders van diegene die afwezig waren kregen een telefoontje, en de politie werd erbij gehaald als het om hardnekkige gevallen ging... Maar de school waakte erover dat de jongeren naar school kwamen... Vele malen heb ik een combi aan de poort zien stoppen en een spijbelaar onder begeleiding zien terugbrengen naar zijn klas. En daarna passeerde ze nog even bij de ouders om hun op de hoogte te brengen. Hoeveel politiemensen zullen nog een jongere aanspreken op straat als ze twijfelen "moet die nie naar school?". En als er dan hardnekkige gevallen zijn, doe dan wat iedereen onlangs heeft geroepen, pak hun kindergeld af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik had hier vroeger nen toffe gast. Hij was Marokaan (schoonmaak) maar werkte zeer goed en veel!. Na 3 jaar kreeg em promotie. Nu heeft hij een ploeg van "vreemdelingen" en hij zegt zelf dat het niet te doen is. Ziektes en werkongevallen zijn schering en inslag. Op den duur zoude denken dat ze expres van den trap vallen om ni te moeten werken of om een kans te maken dat ze op den dop belanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Een opmerking en een simpel vraagje:
Is het alleen maar de taal, en geld die achterstand voor alle migranten. Ik dacht dat aziaten, juist zeer goede rezultaten behaalden, om maar iets te noemen. Mgranten meisjes behalen ook betrere rezultaten dan de jongens. Rogier |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus besluit. Niet de allochtonen zijn het probleem, doch de autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Het VuilBelgisch Regime interesseert zich niet voor kinderen van migranten.
Migranten zijn voor hen enkel maar goed voor het vuile en/of lastiger werk waar de Belgische parasieten en bezigheidstherapisten bij het Staatsapparaat geen zin in hebben. Waar blijft het Centrum Voor Gelijke Kansen en Rechten nu? En dan zitten de hypocrieten van het VuilBelgisch Regime een oppositiepartij van racisme te beschuldigen. Terwijl ze zèlf zo racistisch als de pest zijn. Wil het VuilBelgisch Regime miserie? Afhankelijkheid en armoede? Arbeid even onkies als tabak want even zwaar belast? De economische groei vermoorden? OCMW's alom? Gemakkelijke postjes bij de peperdure "Socio-economie" waar een onwaarschijnlijk groot aandeel belastingsgeld blijft hangen in de 'werkings'kosten en een peuleschil gaat naar de behoeftigen? Teren op miserie? Je zou het denken...[/quote] Geachte, Als bepaalde migranten na 4 generaties nog niet geïntegreerd en nog altijd laaggeschoold zijn, dan is dit hun eigen, maar dan ook enkel hun eigen domme schuld. Hoe komt het dat de kinderen van Spaanse, Griekse migranten enz... geen problemen veroorzaken, perfect geïntegreerd zijn en wel goed opgeleid zijn? Iedereen weet dat Turkse en Marokkaanse jongeren er meestal de brui aan geven en niet willen studeren. Zeg niet dat het niet waar is, toen ik hogere studies deed (dit was van 1988-1993) heb ik GEEN ENKELE Turk of Marokkaanse medestudent gezien. De situatie is nu zeker niet beter, wat las ik in "De Morgen" een tijdje geleden: Turkse en Marokkaanse jongeren stromen niet door naar hoger onderwijs. Dan stel ik me de vraag: wat komen die mensen hier doen, als ze dit na 4 generaties nog altijd niet kunnen realiseren. In mijn eerste post heb ik al gezegd: welke vreemdelingen heeft Europa nodig? Goed opgeleide vreemdelingen die een positieve bijdrage leveren aan Europa en niet het laaggeschoold straatkrapuul, dat ons ziet als ongelovige honden. Je moet geen psycholoog zijn om dit te snappen. Het beeld dat iemand heeft van zichzelf en het beeld dat iemand heeft van iemand anders is altijd heel belangrijk. Slagen in het leven hangt voor een groot deel af van de eigen ingesteldheid. Gisteren zag ik een uitzending op Arte over het slagen van het migratiebeleid in Canada. Daar lukt het blijkbaar wel en weet je waarom? Er worden strenge voorwaarden gesteld om dit land binnen te komen ; hier in België NIET. In Canada zijn de nieuwkomers meestal beter opgeleid dan diegenen die er al zijn. Maar ja, dit mag je niet zeggen, dit is natuurlijk hersenloos skinheadgedrag. P.S. Toevallig werk ik in een internationaal departement en is mijn vrouw van allochtone afkomst. Dus niet zeveren over neo-nazisme en dergelijke. Laatst gewijzigd door Cabeza de wikingo : 18 mei 2006 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rogier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Waarom zijn Aziaten dan zoveel beter in vergelijkbare omstandigheden.
----------------------------------------- De verenigde natie's hebben in 2002 een rapport opgesteld over de "Islamlanden". Besluiten: Beneden alle peil, ondanks enorme (petro)rijkdom van vele betrokkene landen. Democratie,scholing, corruptie,behandeling van vrouwen,welvaartsverdeling... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je "reageert" immers op jezelf. Ik stel voor om het VuilBelgisch Regime aan te pakken dat de problemen uit dit onderwerp veroorzaakt en jij begint over een oppositiepartij. Citaat:
Het huis is hier de Belgische samenleving. De gast is de vreemdeling. Als het VuilBelgisch regime vreemdelingen aantrekt dan is het ook moreel verplicht om ervoor te zorgen dat ze tenminste de kans krijgen zich te integreren. Zoniet dan trek je geen vreemdelingen aan en weiger je ze. Lukt de integratie niet of wordt ze geweigerd (ghetto's) dan dient de gast uit het huis verwijderd te worden. Anders gezegd: effectief repatriëren. En niet na 7 jaar. Het VuilBelgisch regime dient voor dit doelbewust wanbeleid gestrafd te kunnen worden. Waar blijft het Centrum voor Gelijke Kansen en Rechten nu? Twee maten en twee gewichten? De oppositiepartij veroordelen voor het uiten van een mening maar op effectieve (mis)daden van het VuilBelgisch Regime niet reageren? Citaat:
"Waarom leg je de schul dadelijk en unilateraal bij het beleid?" "Waarom ga je niet op zoek naar de basisoorzaken?" Ik antwoordde: "Ik pleit om de oorzaak aan te pakken: het VuilBelgisch Regime. En dat is de basisoorzaak." Het VuilBelgisch Regime is het immobiliënkantoor uit mijn vergelijking. Het stelt zero eisen aan vreemdelingen, de huurders uit mijn vergelijking. Gevolg: ze trekken een oververtegenwoordiging van vreemdelingen van niet- zo-fraai allooi aan, die dan hier de negatieve lijstjes aanvoeren. Uiteraard is het ontslaan van het immobiliënkantoor de eerste stap in de aanpak van de problematiek. Misschien zijn er dan al een deel huurders dat zich wèl begint te gedragen, als ze merken dat hun vandalisme en sfeer verpesten niet meer wordt getolereerd. Zoniet dan kunnen ze een ander huis zoeken. Dat is dan positief voor de huurders die wèl goede bedoelingen hebben. Die worden dan niet meer mee-afgerekend met het uitschot. Citaat:
Politieke correctheid is het VuilBelgisch Regime napraten. Ik doe net het omgekeerde. Ik wil hun veroordeeld zien voor hun wanbeleid. Je kritiek slaat op niks van wat ik zeg. Ik stel voor dat je met jezelf een discussie begint. Het komt op hetzelfde neer. Citaat:
"Waarom leg je de schul dadelijk en unilateraal bij het beleid?" "Waarom ga je niet op zoek naar de basisoorzaken?" Ik antwoordde: "Simpel: Het beleid heeft de macht om er iets aan te doen. Ze doen er niets aan." Je antwoordde: "Je pleit dus voor brandjes blussen en het afdekken van symptomen, terwijl je de oorzaken verborgen verder laat aanmodderen en etteren?" Je verwijt me de schuld bij het beleid te leggen en je vraagt waarom ik niet naar basisoorzaken ga zoeken. Dat is zeggen dat het beleid -niet- de basisoorzaak is. Ik zeg juist van wèl. Het VuilBelgisch Regime heeft de SnelBelgwet ingevoerd. Heeft vreemdelingen binnengeloodst zonder ook maar enige eis te stellen. Gevolg: een oververtegenwoordiging van crapuul waardoor de goedbedoelenden mee afgerekend worden. Je draait dus wel degelijk oorzaak en gevolg om. Zonder deze daden van het VuilBelgisch Regime zouden dergelijk kaliber vreemdelingen geweerd zijn geweest en in de eerste plaats waarschijnlijk niet eens geprobeerd hebben om hier de boel te komen verpesten en te parasiteren. Crapuul dat weet dat het degelijke straffen kan krijgen inclusief uit het land zetting zal meer ontmoedigd worden dan crapuul dat weet dat het quasi alles relatief ongestraft mag. Citaat:
Citaat:
1) Immobiliënkantoor, dat zijn taak niet uitvoert zoals het hoort, ontslaan, waardoor er geen nieuwe huurders die wangedrag vertonen bijkomen. 2) Het contract van de bestaande ongewenste huurders opzeggen (= straf). Jouw manier, het VuilBelgisch Regime ontzien, is NIET de goede manier. Notabene je eigen kritiek: "brandjes blussen en symptomen afdekken". Citaat:
Ik heb geen "excuus" nodig om het VuilBelgisch Regime te bashen. Ik heb voldoende feitenmateriaal om de conclusie te trekken. En die zijn niet positief voor dat VuilBelgisch Regime. Waarom kort je het trouwens af als 'VB'? Wil je soms opzettelijk verwarring stichten met de oppositiepartij? Waarom?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele weken terug las ik een lezersreactie van een Don Bosco schooldirecteur. Er waren enkele leerlingen die wegens hun wangedrag van school werden gestuurd. De school werd door de overheid verplicht om die leerlingen ingeschreven te houden voor de rest van het schooljaar, terwijl ze niet eens meer les kwamen volgen. Om een ongelooflijk absurde reden: wanneer die jongeren officieel ingeschreven waren in een school dan moest de overheid hen niet meer opvolgen. Ze werden gewoon aan hun lot overgelaten opdat ze niet in de politiek-correct te houden statistieken zouden opdagen. En het CGKR bleef stil...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat jij laat uitschijnen is dat VB-praktijken schering en inslag zijn bij de beleidsmakers, ook al zit dat VB niet in het beleid. Waar je in de grond van uit gaat, is dat het beleid (zij het nu bij monde van de beleidsmakers of van het VB) de unieke oorzaak is en dat de allochtonen sowieso onschuldig zijn. Die insteek is gemakszuchtig, laf en contraproductief, hoezeer je ook spartelt. Citaat:
Los daarvan is het de taak van de "gast" om de taal te leren. Een beetje zelfverantwoordelijkheid doet een mens heus geen kwaad. Je lult dus naast de kwestie wanneer je over discriminatie en racisme begint. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Het beleid" an sich kan trouwens geen oorzaak zijn; dat is immers veel te vaag. Concrete beschuldigingen en wantoestanden heb je daar nodig. Nu ben je immers niet veel meer aan het doen dan een kruistocht tegen het beleid aan het voeren (inderdaad niet tegen het VB; daarin heb ik me vergist, mea culpa), en daarbij is alles wat je je ook maar kan bedenken ok. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan ook mijn punt van kritiek op het VuilBelgisch regime. Laks iedereen binnenlaten / massale regularisaties / vele jaren nodig hebben om asielaanvragen te beantwoorden / indien asiel geweigerd niet effectief uitzetten maar in de illegaliteit laten vallen / dezelfde asielzoekers 11 keer oppakken en weer loslaten. Het is de voorselectie door dit crapuleus 'beleid', dat uit miserie, afhankelijkheid en criminaliteit haar voordeel haalt, dat de reden is dat het vreemdeling-zijn een relevant kenmerk is geworden maar al te vlug als racisme wordt afgedaan. Alle excuses zijn goed om lage werkdruk postjes bij het staatsapparaat te creëren. Voor de politiek correcte vrindjes natuurlijk. Wat die na 4 generaties niet-geïntegreerden hier komen doen? Dat weet je toch wel, parasiteren natuurlijk. Wie maakt het hen mogelijk? Het VuilBelgisch regime toch? Zij beslissen toch waar belastingsgeld heen gaat? Als je de onwil tot integreren wil aanpakken, wat ga je dan doen? Dweilen met de kraan open? De democratische manier is het VuilBelgisch regime wegstemmen. Eerst de kraan dicht, dan dweilen. Toch logisch? Als het crapuul ertussen weggedweild is dan voert de vreemdelingen-minderheid de negatieve lijstjes niet meer aan. Wedden dat dat zogenaamd "racisme" bij de autochtonen vanzelf verdwijnt? Je Canada-voorbeeld is treffend voor mijn kritiek. Het beleid speelt de cruciale rol. Het VuilBelgisch regime doet net het omgekeerde als het Canadese beleid. Met alle bovenvermelde gevolgen vandien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik stel dat het VuilBelgisch regime de grote oorzaak is van de oververtegenwoordiging crap tussen de vreemdelingen. Geen eisen stellen = crap naar hier lokken. Je spartelt als een ingezetene van het VuilBelgisch regime. Citaat:
Werklozen? Tof, extra inkomsten voor de vakbonden en afhankelijkheid van ons staatsapparaat voor een uitkering. Armoede? Tof, weeral extra vrindjes bij aanwerven in de OCMW's van het staatsapparaat. En opnieuw afhankelijkheid. Criminaliteit? Tof, weeral extra vrindjes bij misdaad"bestrijding" (lees: pak me op laat me gaan maal 10) of zelfs staatsveiligheid, voor de erge gevallen, die we uiteraard wel weer laten lopen zoals Erdal. En bij justitie natuurlijk. Joepie hele dagen papierkes verleggen in plaats van met stenen sleuren in den bouw. Citaat:
![]() Citaat:
Als het VuilBelgisch regime vreemdelingen lokt dan is ze ook verantwoordelijk voor hun integratie hier. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je weet wel, het regime, dat 'regeert'. Heb jij soms oog-, oor- en neuskleppen op? Het maakt niet uit hoe ze zichzelf noemen en met welke waardeloze vodden, want genegeerd, partijprogramma's ze zwaaien. Citaat:
Geen kruistocht maar stap voor stap feiten. Na elke bollekeskermis zitten de samenspanners met minder zetels almaar meer op elkaar te kruipen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben immers Erw De Kruisvaarder. ![]() Een kleine vergissing van mijnentwege, die echter weinig afdoet aan de teneur van de posts. Je lost niets op en neemt geen oorzaken weg; je beperkt je hoogstens tot wat singuliere oorzaken, die dan nog niet eens de grootste problemen geven.[/quote]
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Waarom zou ik een tegenargument geven op iets dat in de eerste plaats geen argument was?
Citaat:
Citaat:
![]() Het typische geweeklaag en gemekker, zonder ook maar enige oplossing zelf voor te stellen. De beleidsmakers zijn de fout! Hoera! Ik heb het ei van Columbus gevonden! Doet dat zeer, een beetje verder kijken dan uw neus lang is? ![]() Citaat:
![]() Komaan kereltje, probeer eens een tegenargumentatie te bedenken ![]() Citaat:
Of is het te moeilijk om dat gegeven in je denkpatroon te fitten? Citaat:
Citaat:
Geen nood, psychiatrische kosten worden terugbetaald ![]() Als je werkelijk sterk inje schoenen zou staan, zou je op zijn minst eens proberen een tegenargumentatie op te zetten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je toont enkellaan dat je niet het flauwste benul hebt van het onderwerp, waarover je wil praten. Citaat:
![]() Doe jezelf een lol, informeer je eens, en lees vooral je openingspost nog eens. Kom daarna nog eens terug ![]() Citaat:
![]() |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Imo pak ik net de oorzaak aan. Het maakt niet uit hoe goed de economie wel of niet draaitn als je massaal ongeletterden blijft binnenhalen krijg je die nooit geintegreerd. Het enige wat er nu gebeurt is verspilling van belastinggeld met een eindresultaat dat allesbehalve in verhouding staat. Gisteren in morgen beter zag ik die schrijfster Kristien Hemmerechts bezig. Haar idee was: 'we moeten daar héél véél geld in steken'. Niemand vroeg haar waar dat geld dan wel vandaan moest komen natuurlijk. De economisch toegevoegde waarde van de hele multi-kul lobby is nul, om niet te zeggen zelfs negatief. Maatschappelijk is hun toegevoegde waarde dat zij de boel vooralsnog 'relatief' rustig kunnen houden en dat zij af en toe een allochtoon een succes kunnen laten worden in deze samenleving. Dan ben je veel beter af door de mensen zélf initiatief te laten nemen. Het % Polen zonder inkomen uit arbeid (zij het dan vaak in het zwart) ligt hier waarschijnlijk op minder dan 10%. En die hebben geen miljarden kostende multi-kul industrie nodig gehad. Pakistani: hetzelfde verhaal. Bottom line: pamperen en positieve discriminatie werkt averechts. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 18 mei 2006 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |