![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wil je nu eindelijk eens leren de juiste term te gebruiken: het is ho[size=7]LE[/size]bi (komt van [size=6]ho[/size]mo's, [size=6]le[/size]sbiennes en [size=6]bi[/size]seksuelen). Is dat nu zó moeilijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik stel me alleen de vraag waarom de holebi's altijd zoveel heisa willen maken rond hun zogezegd "anders zijn". En dit terwijl ze eigenlijk gelijk met de anderen willen zijn... En dit laatste is voor mij geen probleem. Maar waarom moeten ze zich dan altijd outen als een apart onderdeel van de maatschappij ?? Dit houdt de barriere ,die er nog altijd bestaat voor bepaalde mensen, toch eerder in stand !! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Zolang het de goede zaak maar ten goede komt
![]()
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Omdat het geld opbrengt, waarom anders? Als de lokale jongerengroep een fuifje houdt, komt dat niet in het nieuws want dan gaat het niet over een mega-event met duizenden EURO's omzet. Ik ben er niet geweest, kan er dus niet over oordelen, maar volgens hetgeen ik in een fotoverslag heb gezien was het weer een "schoon" zicht daar in A'pen. Zou die hoofcommissaris en zijn toekomstige echtgenoot er ook rondgelopen hebben? Denk het niet: te veel drugs en technomuziek zijn niet goed voor ne mens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan alle homo-haters:
wees contyent dat er zulke fuiven zijn, dan loop je minder kans dat je op een 'gewone' fuif verleid wordt door een holebi-vrouwtje of -mannetje. Waarom zijn er eigenlijk jeugdhuizen? Kunnen die jongeren niet gewoon samen met de 50+ ers op café zitten? Of willen die jongeren zich zoms op een perverse manier onderscheiden van een ander? Alsjeblieft zeg... Waarom kunnen sommige mensen het niet verkroppen dat een ander gelukkig is? Waarom vinden sommigen dat bepaalde mensen geen recht hebben op geluk en amusement? Zieke geesten zijn het, colloqueren die handel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Schepen
|
![]() Ik heb niets tegen homo's (een cliché, ik besef het) en tel zelfs enkele aanhangers van de Griekse liefde in mijn vriendenkring. Ik word echter ziek van het sectaire gedrag van de meeste holebi's. Ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als ik morgen een HETERO-fuif organiseer in een HETERO-café. Kwezelke Leman zou zijn werk hebben!!!
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Waarmee ik natuurlijk niet gezegd wil hebben dat hetero's welkom zijn in elke gay-gelegenheid. Maar die flikkers-only bars en discotheken zijn dan ook niet de place-to-be en van genre meestal vergelijkbaar met de zedenloze huizen van hetero-verderf zoals de parenclubs en diergelijken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De paus kan tevreden zijn over zijn Vlaemsche kerkprovincie, de hasseltse feestelijkheden ter ere van de Heilige Maagd trokken ongeveer 3 keer meer mensen als dat commercieel en overwegend smakeloze gedoe in antwerpen.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |