![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien is het voor een democraat wel nuttig om de walgelijke recuperatiepogingen van de elite in het licht te zetten?
Laatst gewijzigd door baarle : 18 mei 2006 om 09:42. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verschillende vrienden van de dader vertellen ook allemaal over zijn racisme, dat hij blijkbaar al heel lang had. En van waar zouden racistische ideeën bij zo'n jonge gast anders komen, denk je? En kom nu niet af met "hij werd gepest op school door allochtonen", want dat is echt wel een flauw excuus om een haat te hebben tegen allochtone vrouwen!!! |
|
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() In het VB heb je ook elite.
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een nieuwe visie. Kan je dat even toelichten?
|
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik zal het anders zeggen: er zijn maar twee partijen die zoveel interne democratie kennen als GROEN! en N-VA.
Ten tweede heb ik bovendien die twee niet gezien deze "recuperatie"week.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 18 mei 2006 om 09:51. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() [quote=baarle;1713079]Ik wil me graag aan de feiten proberen te houden
[quote] Je was verbaasd dat ik zo emotioneel antwoordde. Ik heb je uitgelegd waarom. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Deze heksenjacht is geïnspireerd op "allochtonenen deugen niet". Deze ideeën werden hem ingepompt door één bepaalde xenofobe partij die deze vreemdelingenhaat cultiveerde gedurende heel zijn leven. Niet alleen zijn ouders, zijn grootvader maar ook zijn tante en waarschijnlijk nog een boel mafkikkers hebben de jongen jarenlang een vals wereldbeeld gegeven. Zelfs een pensionnaat vermocht niet hem te deprogrammeren. Het zat dus bij hem diep, het kwam niet van een andere bron dan dit verderfelijk racistisch, reactionnair en xenofoob denken. Dit is wat er kan gebeuren als je je kinderen een Vb opvoeding geeft. Dit zal er gebeuren op grote schaal indien iedereen een Vb hersenspoeling krijgt. Men weze dus gewaarschuwd. Deze moord moet ons doen griezelen en gruwen, het is een des te gruwelijker moord omdat we nu weten dat er nog zullen komen: Het verbaal geweld van het Vb is immers afgenomen maar nog niet gestopt. De slachtoffers zijn gewaarschuwd: de daders doen voort. Het is des te gruwelijk omdat dit racistische en xenofobe denken weer tot moorden begint te leiden. Dat het nu niet hetzelfde is als in de jaren dertig, waar Joden in Duitsland geterroriseerd werden blijkt al niet meer waar: Vreemdelingen worden geslagen, verdnederd, gediscrimineerd, verdrinken als ze moeten gaan lopen, worden door politie willekeurig opgepakt, zitten onnodig lang in de cel in voorarrest (om de statistieken omhoog te halen?) enz... Nu het moorden begonnnen is stelt zich de vraag: moeten we nu nog verder laten betijen voor het massamoorden begint? Moeten we de installaties in Buchenwald, Belzen-Belzen en Dachau al operationeel laten maken? Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 mei 2006 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitspraak die je daar quote, is een uitspraak van de advocaat en is op geen manier door het parket te staven dus daar laat ik het voor wat het is : advocatentaal. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is nu uitdrukkelijk niet de strekking van het establishment. De evolutie van de laatste jaren is precies dat een misdaad veel erger zou zijn als er racisme mee gemoeid is. Daar worden karrevrachten nieuwe wetten voor gemaakt, centra voor opgericht, rechtbanken voor gestalkt...
Laatst gewijzigd door baarle : 18 mei 2006 om 10:41. |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Hij was alleen een nazi doder op het moment in kwestie. Nu is het eigelijk gewoon iemand met een slecht geweten.
|
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk 'es aan, op hoge-crisis-momenten kan jij toch naar buiten komen met zinvolle bijdragen...
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Zo is dat! En nu zal dhr. Feremans ons allemaal eens duidelijk maken aan de hand van een indringende statistische analyse dat het inderdaad zo'n vaart loopt! Dat er inderdaad elke zoveelste minuut een gebrainwashte schuimbekkende racist -strekking VB onschuldige allochtone medemensen naar het hiernamaals jaagt. Over naar de studio... Eric ? Eric???? We zitten te wachten...
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor wie moeten die installaties dienen, Feremans?
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Hij heeft zelf verklaard om als laatste goede daad nog 10 makakken te doden om in eer te sterven. Dat maakt hem tot een racist. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() neen, maar de lijst van je favorieten, zoekwoorden in google, en vooral het aantal bezochte pagina's en de frequentie van je bezoek die terug te vinden zijn in de History van je browser geven wel meer uitsluitsel.
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allemaal die dingen die in één minuutje te wissen zijn.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
-je merkt dat er zaken gewist zijn, een lege History is niet normaal -je wist alleen de FAT naar die bestanden,maar de bestanden zelf blijven er wel op. (maar dat vraagt wél meer inspanningen om het terug te vinden).
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 mei 2006 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |