![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() De leiders zijn verantwoordelijk en het volk moet bloeden?
![]() |
#22 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Jesus staat symbool voor de zon (de Rooms-Katholieke Kerk is zonaanbidding) en de relatie Jesus-Maria voor Nimrod-Semirames. (over volgende ben ik nog niet dieper gaan spitten,maar mij kwam ter ore dat Nazareth toen Jesus "leefde" zelfs nog niet bestond en niet terug te vinden is op de kaarten..ik spreek me er niet over uit,maar als het zo is,wat moet je daar dan weer van maken...nuja,zelfs als dit niet klopt;JC heeft niet bestaan)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 18 mei 2006 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Wie moslims zaait, zal moskee's oogsten": Vat het probleem aan bij de wortel, en stuur dat geloof terug waar het vandaan komt, vergezeld van zijn aanhangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is toch niet omdat Jezus nooit bestaan heeft dat ge hier moskee's in de plaats wilt zetten zeker? Want dan zijt ge slecht bezig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() zoals gewoonlijk begint Kaatd te zagen over de nazis als ze geen argumenten meer heeft...de Duitsers die vandaag leven hebben met de joden-vervolging niets te maken, die waren toen niet eens geboren! Laat dat eindelijk in uw hersens doordringen!Als ge er hebt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de zionisten die de wereld veroveren, net als in de jaren '30! De Arabieren zijn zielig en dat is de schuld van ons, slechte westerlingen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
De Belgen geven trouwens ook nog aan de kerk, ze hebben echter geen keuze zoals de Duitsers.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() En wat doet dat ertoe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Euh ok, ik zie gewoon de relevantie van zijn reply t.o.v. de mijne niet echt in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Vooral niet het recente boek Eurabia van Bat Ye'or lezen! Dan zouden 100% van de Duitsers in 1 richting geantwoord hebben moesten de dat gelezen hebben!
|
![]() |
![]() |