Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2006, 21:35   #21
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Wie haat zaait, moet niet rekenen op begrip. De moslimleiders zijn hier zelf moreel voor verantwoordelijk.
De leiders zijn verantwoordelijk en het volk moet bloeden?
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 21:44   #22
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Zo had eens een eenvoudige timmermanszoon uit Nazareth een even sympathieke smoel als simpele boodschap
Voor de rest een genietbare post om lezen,maar JC heeft nooit bestaan.Ga maar na,het is iets wat de machthebbers van toendertijd hebben verzonnen om meer controle over het volk te krijgen (300 jaar na zijn geboorte of zo).
Jesus staat symbool voor de zon (de Rooms-Katholieke Kerk is zonaanbidding) en de relatie Jesus-Maria voor Nimrod-Semirames.
(over volgende ben ik nog niet dieper gaan spitten,maar mij kwam ter ore dat Nazareth toen Jesus "leefde" zelfs nog niet bestond en niet terug te vinden is op de kaarten..ik spreek me er niet over uit,maar als het zo is,wat moet je daar dan weer van maken...nuja,zelfs als dit niet klopt;JC heeft niet bestaan)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 18 mei 2006 om 21:46.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 09:02   #23
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard wie moslims zaait, zal moskee's oogsten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Die Duitsers geven nog om kerken blijkbaar. Het zijn dus zelf godsdienstfanatiekelingen hé Alé, zelfs al was ik katholiek, het zou mij geen moer kunnen schelen dat er geen kerken stonden in het Midden-Oosten of andere gebieden waar ik niet dagelijks vertoef.
Maar dat dus 70% van de bevolking in dergelijke demagogische taal vervalt, vreemd... waar ze het eigenlijk ten eerste al halen?
we hebben al genoeg zever gehad met kerken en synagogen, dat we er ook nog niet eens die moskees bij nodig hebben! Afschaffen die handel!
"Wie moslims zaait, zal moskee's oogsten": Vat het probleem aan bij de wortel, en stuur dat geloof terug waar het vandaan komt, vergezeld van zijn aanhangers.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 09:06   #24
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Voor de rest een genietbare post om lezen,maar JC heeft nooit bestaan.Ga maar na,het is iets wat de machthebbers van toendertijd hebben verzonnen om meer controle over het volk te krijgen (300 jaar na zijn geboorte of zo).
Jesus staat symbool voor de zon (de Rooms-Katholieke Kerk is zonaanbidding) en de relatie Jesus-Maria voor Nimrod-Semirames.
(over volgende ben ik nog niet dieper gaan spitten,maar mij kwam ter ore dat Nazareth toen Jesus "leefde" zelfs nog niet bestond en niet terug te vinden is op de kaarten..ik spreek me er niet over uit,maar als het zo is,wat moet je daar dan weer van maken...nuja,zelfs als dit niet klopt;JC heeft niet bestaan)
dat is allemaal goed en wel , maar wat heeft dat met die klote-moskee's te maken? Trouwens, de kerken mogen van mij ook dicht. Laat ons er bibliotheken, of concertzalen, of gelijk wat van maken. Waarom geen woningen?
Maar het is toch niet omdat Jezus nooit bestaan heeft dat ge hier moskee's in de plaats wilt zetten zeker? Want dan zijt ge slecht bezig!
Oud 21 mei 2006, 09:11   #25
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Mij doet dat bericht ergens aan denken. Alsof ik het al eens eerder gelezen heb, in één of ander geschiedenisboek. Toen klonk het zo:
zoals gewoonlijk begint Kaatd te zagen over de nazis als ze geen argumenten meer heeft...de Duitsers die vandaag leven hebben met de joden-vervolging niets te maken, die waren toen niet eens geboren! Laat dat eindelijk in uw hersens doordringen!Als ge er hebt!
Oud 21 mei 2006, 09:16   #26
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Men verweet de Joden precies hetzelfde hoor: totale overheersing van de wereld enzo. Precies hetzelfde met dezelfde argumenten.

U bedoelt de oorlogspropaganda die ons van 's morgens tot 's avonds bang moet maken van de Islam en Moslims. De propaganda die ons verhindert om mensen met een (ander) geloof als mensen te zien in plaats van (potentiële) vijanden, de propaganda die ons wijsmaakt dat het een kwestie is van 'zij' tegen 'wij' en zelfs 'zij' òf 'wij'. Bedoelt u dat soort propaganda?
Ik lees, hoor en zie geen propaganda van Islamitische kant hoor. Niets.
kun jij arabisch lezen, en spreken? Trouwens, het is niet omdat jij iets niet kunt lezen, horen en zien , dat dat niet bestaat?! Wat een pretentie! Als IK het niet ken, of weet, dan bestaat het niet!
Oud 21 mei 2006, 11:06   #27
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
kun jij arabisch lezen, en spreken? Trouwens, het is niet omdat jij iets niet kunt lezen, horen en zien , dat dat niet bestaat?! Wat een pretentie! Als IK het niet ken, of weet, dan bestaat het niet! [/b]
Ja, het zionisme is nog STEEDS de wereld aan het veroveren, en onrechtmatig ARABISCH grond aan het stelen! En de islam, die is zielig, en onderdrukt! Kijk maar, hier op de kaart kun je dat al zien. De islam rukt niet op, neen, de islam wordt neergeknuppeld met harde hand!
Het zijn de zionisten die de wereld veroveren, net als in de jaren '30!
De Arabieren zijn zielig en dat is de schuld van ons, slechte westerlingen!

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 14:45   #28
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die Duitsers geven nog om kerken blijkbaar. Het zijn dus zelf godsdienstfanatiekelingen hé Alé, zelfs al was ik katholiek, het zou mij geen moer kunnen schelen dat er geen kerken stonden in het Midden-Oosten of andere gebieden waar ik niet dagelijks vertoef.
Maar dat dus 70% van de bevolking in dergelijke demagogische taal vervalt, vreemd... waar ze het eigenlijk ten eerste al halen?
Als ge in Duitsland gedoopt zijt, houden ze automatisch geld af van uw salaris dat naar de kerk gaat. Ge moet u specifiek laten uitschrijven als ge dat niet wilt doen.

De Belgen geven trouwens ook nog aan de kerk, ze hebben echter geen keuze zoals de Duitsers.
Oud 21 mei 2006, 15:21   #29
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

En wat doet dat ertoe?
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 22:15   #30
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat doet dat ertoe?
ja, wat doet het er toe? Waarom je druk maken? Eigenlijk is toch niets echt belangrijk...allee, Steven, rolt er nog éne8)
Oud 22 mei 2006, 12:20   #31
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Euh ok, ik zie gewoon de relevantie van zijn reply t.o.v. de mijne niet echt in.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2006, 13:07   #32
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ja, wat doet het er toe? Waarom je druk maken? Eigenlijk is toch niets echt belangrijk...allee, Steven, rolt er nog éne8)
Vooral niet het recente boek Eurabia van Bat Ye'or lezen! Dan zouden 100% van de Duitsers in 1 richting geantwoord hebben moesten de dat gelezen hebben!
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be