![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De PS, de partij die van corruptie haar handelsmerk maakte, zit er wel in. Spa & Spirit zijn gewillig om met die maffiosi en beroepsoplichters te collaboreren. Beikes .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk nochtans, dat het hun bedoeling is erin te geraken.
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Ik had het toch helemaal niet over die zaak? Die zaak is zeer ongelukkig, tuurlijk wel, maar hier heeft de politiek weinig tot niets mee te maken, of wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De resultaten zijn er ook naar. De moordenaar van Joe was al twee maal opgepakt voor criminele feiten, maar kon dankzij het linkse knuffelbeleid naar allochtone criminelen ongehinderd weer een slag slaan. In die zin is Spa-Spirit moreel medeverantwoordelijk voor de moord op Joe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hoor je niet preken over die skins die in Brugge die twee allochtonen hebben aangevallen hé? Of die VB'ers die in Heule een huis met Marokkaanse inwoners (ouders + maar liefst zes kinderen) in de fik hebben gestoken?
Wat zeg je dan over rechts? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idem dito met dat verhaal over de brandstichting. Blijkt dat nu dat kennissen waar één van de zonen nog een schuld aan moest vergoeden, de brand zou aangestoken hebben. Niks racisme. Dat was maar een smoes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 19 mei 2006 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ??
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom heb je het er zo lastig mee? Bang dat we de linkerzijde dagelijks gaan confronteren met dezelfde logica ? Bang dat we de linkse familie dagelijks gaan confronteren met haar ideologie van normvervaging en extreem criminaliteitsbevorderende ideologie van straffeloosheid? Dagelijks ... gelet op het overproportioneel aandeel van allochtonen in de criminaliteit. Het mes snijdt aan twee kant, en m.i. gaat de linkerzijde een grotere snee overhouden aan haar politiek correcte steekpartij, dan het schrammetje die ze rechts poogt toe te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom? Omdat ik het behoorlijk beu ben dat iedereen hier maar op anderen zit te kakken gewoon omdat ze een andere kleur hebben. Of een ander geloof, of weet ik wat. Ik ben niet vóór links, maar wel heel zeker tegen rechts. Als je hoort wat die mensen zeggen, wat ze bereid zijn te doen, dat is gewoon onmenselijk. Sommige vb'ers zijn het eens met wat Adolf Hitler gedaan heeft aub?! Ik heb het lastig met mensen die iedereen in kotjes wil plaatsen. Wanneer gaan die rechtse nu eindelijk eens beseffen dat we allemaal tien vingers en tien tenen hebben, en dat het niet uitmaakt welke kleur hun buurman heeft. Dat evenveel daden worden begaan door witte als door bruine?!?
Ik heb het lastig met onverdraagzaamheid en de wil tot geweld om iets te bereiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter