Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2006, 16:51   #21
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Goh, Vlott ziet er wel geen graten in om met het VB samen te werken.
Goh, Vlott noch het VB zitten in het federaal parlement.
De PS, de partij die van corruptie haar handelsmerk maakte, zit er wel in. Spa & Spirit zijn gewillig om met die maffiosi en beroepsoplichters te collaboreren. Beikes ....
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 16:52   #22
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Goh, Vlott noch het VB zitten in het federaal parlement.
Ik denk nochtans, dat het hun bedoeling is erin te geraken.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 16:52   #23
Liefje.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Liefje beweert echter dat dikke Lambert dat had kunnen voorkomen als hij de wapenwet eerder had kunnen doorduwen.
Ik had het toch helemaal niet over die zaak? Die zaak is zeer ongelukkig, tuurlijk wel, maar hier heeft de politiek weinig tot niets mee te maken, of wel?
Liefje. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 16:56   #24
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liefje. Bekijk bericht
Ik had het toch helemaal niet over die zaak? Die zaak is zeer ongelukkig, tuurlijk wel, maar hier heeft de politiek weinig tot niets mee te maken, of wel?
Tuurlijk wel. Spa, Spirit en de gehele linkerzijde zijn de pleitbezorgers van de politiek van straffeloosheid.
De resultaten zijn er ook naar. De moordenaar van Joe was al twee maal opgepakt voor criminele feiten, maar kon dankzij het linkse knuffelbeleid naar allochtone criminelen ongehinderd weer een slag slaan.
In die zin is Spa-Spirit moreel medeverantwoordelijk voor de moord op Joe.
Oud 19 mei 2006, 16:58   #25
Liefje.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk wel. Spa, Spirit en de gehele linkerzijde zijn de pleitbezorgers van de politiek van straffeloosheid.
De resultaten zijn er ook naar. De moordenaar van Joe was al twee maal opgepakt voor criminele feiten, maar kon dankzij het linkse knuffelbeleid naar allochtone criminelen ongehinderd weer een slag slaan.
In die zin is Spa-Spirit moreel medeverantwoordelijk voor de moord op Joe.
En nu wil je VB sparen voor wat er in A'pen is gebeurd?
Oud 19 mei 2006, 17:00   #26
Liefje.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
het linkse knuffelbeleid naar allochtone criminelen
Ik hoor je niet preken over die skins die in Brugge die twee allochtonen hebben aangevallen hé? Of die VB'ers die in Heule een huis met Marokkaanse inwoners (ouders + maar liefst zes kinderen) in de fik hebben gestoken?
Wat zeg je dan over rechts?
Oud 19 mei 2006, 17:01   #27
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
En nu wil je VB sparen voor wat er in A'pen is gebeurd?
Ik trek gewoon de linkse logica door. Daar zal je toch geen bezwaar tegen hebben, niet?
Oud 19 mei 2006, 17:04   #28
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoor je niet preken over die skins die in Brugge die twee allochtonen hebben aangevallen hé? Of die VB'ers die in Heule een huis met Marokkaanse inwoners (ouders + maar liefst zes kinderen) in de fik hebben gestoken?
Wat zeg je dan over rechts?
Dat verhaal van de Brugse skins heeft zelfs de politiek correcte pers met het schaamrood op de wangen moeten rechtzetten. Daar was niks van aan.
Idem dito met dat verhaal over de brandstichting. Blijkt dat nu dat kennissen waar één van de zonen nog een schuld aan moest vergoeden, de brand zou aangestoken hebben. Niks racisme. Dat was maar een smoes.
Oud 19 mei 2006, 17:04   #29
Liefje.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik trek gewoon de linkse logica door. Daar zal je toch geen bezwaar tegen hebben, niet?
Trek nu eens de rechtse door? Serieus, leg me eens uit hoe die denken, wat zo goed is aan hun beleid en hun logica?
Oud 19 mei 2006, 17:05   #30
Liefje.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Dat verhaal van de Brugse skins heeft zelfs de politiek correcte pers met het schaamrood op de wangen moeten rechtzetten. Daar was niks van aan.
Idem dito met dat verhaal over de brandstichting. Blijkt dat nu dat kennissen waar één van de zonen nog een schuld aan moest vergoeden, de brand zou aangestoken hebben. Niks racisme. Dat was maar een smoes.
Waar haal je dat?
Oud 19 mei 2006, 17:06   #31
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

--

Laatst gewijzigd door baarle : 19 mei 2006 om 17:07.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 17:07   #32
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 17:11   #33
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Trek nu eens de rechtse door? Serieus, leg me eens uit hoe die denken, wat zo goed is aan hun beleid en hun logica?
Liefje, ik trek de logica door die linkerzijde en de pers hanteerde nav de slachtpartij in Antwerpen, nl het verbinden van de misdaad van 1 individu aan de politieke achtergrond van zijn familie.
Waarom heb je het er zo lastig mee? Bang dat we de linkerzijde dagelijks gaan confronteren met dezelfde logica ? Bang dat we de linkse familie dagelijks gaan confronteren met haar ideologie van normvervaging en extreem criminaliteitsbevorderende ideologie van straffeloosheid?
Dagelijks ... gelet op het overproportioneel aandeel van allochtonen in de criminaliteit.
Het mes snijdt aan twee kant, en m.i. gaat de linkerzijde een grotere snee overhouden aan haar politiek correcte steekpartij, dan het schrammetje die ze rechts poogt toe te brengen.
Oud 19 mei 2006, 17:11   #34
Liefje.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
--
Enig idee of berichtgeving wie het anders zou kunnen geweest zijn??
Oud 19 mei 2006, 17:13   #35
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Bron ??
De kranten online : De Standaard, het Nieuwsblad, het HLN.
Ik meen me te herinneren dat zelf onze rode regimezender de rechtzetting heeft gedaan in één van haar debatprogramma's. Uiteraard met het schaamrood op de wangen.
Oud 19 mei 2006, 17:16   #36
Liefje.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Waarom heb je het er zo lastig mee?
Waarom? Omdat ik het behoorlijk beu ben dat iedereen hier maar op anderen zit te kakken gewoon omdat ze een andere kleur hebben. Of een ander geloof, of weet ik wat. Ik ben niet vóór links, maar wel heel zeker tegen rechts. Als je hoort wat die mensen zeggen, wat ze bereid zijn te doen, dat is gewoon onmenselijk. Sommige vb'ers zijn het eens met wat Adolf Hitler gedaan heeft aub?! Ik heb het lastig met mensen die iedereen in kotjes wil plaatsen. Wanneer gaan die rechtse nu eindelijk eens beseffen dat we allemaal tien vingers en tien tenen hebben, en dat het niet uitmaakt welke kleur hun buurman heeft. Dat evenveel daden worden begaan door witte als door bruine?!?
Ik heb het lastig met onverdraagzaamheid en de wil tot geweld om iets te bereiken.
Oud 19 mei 2006, 17:17   #37
Liefje.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
De kranten online : De Standaard, het Nieuwsblad, het HLN.
Ik meen me te herinneren dat zelf onze rode regimezender de rechtzetting heeft gedaan in één van haar debatprogramma's. Uiteraard met het schaamrood op de wangen.
Geef me die links dan eens.
Oud 19 mei 2006, 17:20   #38
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom? Omdat ik het behoorlijk beu ben dat iedereen hier maar op anderen zit te kakken gewoon omdat ze een andere kleur hebben. Of een ander geloof, of weet ik wat. Ik ben niet vóór links, maar wel heel zeker tegen rechts. Als je hoort wat die mensen zeggen, wat ze bereid zijn te doen, dat is gewoon onmenselijk. Sommige vb'ers zijn het eens met wat Adolf Hitler gedaan heeft aub?! Ik heb het lastig met mensen die iedereen in kotjes wil plaatsen. Wanneer gaan die rechtse nu eindelijk eens beseffen dat we allemaal tien vingers en tien tenen hebben, en dat het niet uitmaakt welke kleur hun buurman heeft. Dat evenveel daden worden begaan door witte als door bruine?!?
Ik heb het lastig met onverdraagzaamheid en de wil tot geweld om iets te bereiken.
Je ziet je eigen tegenstrijdigheden niet. Je bent nog jong. Je wanhoopskreet uit de openingspost bewijst dat je niet vastgeroest bent. Geduld dus, de realiteit dringt nog wel tot je door.
Oud 19 mei 2006, 17:22   #40
Liefje.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Je ziet je eigen tegenstrijdigheden niet. Je bent nog jong. Je wanhoopskreet uit de openingspost bewijst dat je niet vastgeroest bent. Geduld dus, de realiteit dringt nog wel tot je door.
Wat bedoel je daarmee?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be