![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het enige credo van jansens farmaceutica is geld verdienen. Je moet werkelijk naief zijn om te geloven dat ze draaien uit liefdadigheid.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() je moet de grootste profiteurs eerst aanpakken. Net zoals in de misdaad brengt één grote profiteur mss evenveel schade toe als mss 1000 kleine profiteurkes. Wat frankske van de kakbroek doet is net het omgekeerde. Tegen de grote profiteurs kan en wil hij niks doen - daarom pakt hij laffelijk de kruimelprofiteurkers maar.( waarbij opgemerkt moet worden dat de meesten hiervan niet eens profiteren maar gewoon in leven trachten blijven terwijl de grote profiteurs het doen om zichzelf nog wat meer te verrijken )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2006 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen die in leven trachten te blijven, zullen wel werk zoeken, mensen die op den "dop" staan en ondertussen in het zwart werken, dat zijn de echte profiteurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() al eens iemand bij stil gestaan ( moet je natuurlijk wel zelf voor kunnen denken ipv voorgekauwde koek te slikken ) hoeveel geld er van de sz in feite dient als subsidie voor de vastgoedsector ?
neem mij nu heb bijna 700 dop - 300 daarvan ( van jullie belastingen dus ) gaan daarvan maandelijks naar de huur. Velen betalen nog meer huur. Tel dat allemaal eens samen en reken dan eens uit hoeveel van jullie belastingcenten naar de vastgoedsector vloeien. als frankske zijn kakbroek zou durven uitdoen en eens met een beetje haar op zijn tanden met zijn collega van huisvesting zou durven gaan klappen dan zou men iets aan die veel te hoge huren kunnen doen. Als ik morgen nog maar 150 euro huur zou moeten betalen dan ben ik akkoord dat ik 100 euro minder dop heb. Reken vervolgens maar eens door naar de gehele sz. Maar ja frankske wil zijn kakbroek nie uitdoen he en daar moeten jullie dus voor blijven opdraaien - en om daarvan de aandacht af te leiden zet hij jullie dan op tegen de werklozen. de kakker ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2006 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Tja, onze onsterfelijke kakzak is schijnbaar weer goed bezig...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() nee chipie mijn stijl kan je niet imiteren.
moest je nu daarbuiten nog iets inhoudelijks kunnen aanbrengen - maar ja
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Die stijl is inderdaad eerder zeldzaam.
Er zijn panden met gratis woonst waar die stijl meest voorkomt. De moderators daar hebben witte jassen aan en moeien zich niet in de debatten. Maar de spuit ligt altijd binnen hun handbereik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ja, staan roepen dat geschifte kapitalisten je je natuurlijk erfdeel ontnemen, daar wordt je minder moe van natuurlijk... Een tip, zeg je huurcontract op, leeft in de zomermaanden twee maand op straat, boek met die 1400€ een vlucht naar een dun bevolkt tropisch land waar je 'erfdeel' onontgonnen op je ligt te wachten en ga daar van noten en vruchten leven. Dan heb je je 'natuurlijk erfdeel' en zijn die vieze werkmensen er ook niet meer om je te koeieneren. En vice versa natuurlijk. Je zult er hopelijk vlug bij uitkomen dat je natuurlijk erfdeel ruwe grondstoffen zijn, en dat er jammer genoeg arbeid nodig is om ze te kunnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
2. ik ben nu eigenlijk een maatschappelijk assistent en dorpspastoor tegelijk die werkt voor veel minder geld ( mijn uitkering ) dan een gediplomeerd maatsch assistent of pastoor ( die ook door de belastingbetaler betaald worden ). Bovendien bereik ik mensen die de maatsch. assist. noch de pastoor bereiken omdat die een veel te hoge drempel hebben. 3. ik zou eventueel wel les willen geven aan maatschappelijk assistenten en sociologen professionelen uit de armoedebestrijding om hen te leren hoe ze hun drempel kunnen verlagen maar het werken met ervaringsdeskundigen en armoedeexperten staat nog in de kinderschoenen. Dit wordt voor mij pas interessant indien men begrijpt dat ervaringsdeskundigen en experten deskundig zijn en expert zijn omdat ze het nu eenmaal beter weten en dat het opleiden ervan door ervaringsondeskundigen dus niet gewenst is. 4. ik ben niemand tot last, integendeel ik werk met mensen die als ik er niet mee werk mss anders u de kop inslaan, u overvallen, uw vrouw verkrachten enz. Maar wees gerust ook indien u het nut hiervan nog niet kan inzien stop ik er niet mee.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 mei 2006 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() wie weet realiseer ik hier in het westen nog wel eens mijn grote droom en open ik mijn eigen plutologisch centrum op belgische bodem bvb. Chipie en donkie zouden in alle geval al uitermate geschikte kandidaten zijn voor de eerste experimentele behandelingen aldaar.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 mei 2006 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
indien jansens farmaceutica in de eerste plaats om de gezondheid van de mensen bekommert is waarom steken ze dan geen geld in preventiecampagnes bvb ? Zoals bvb de mensen informeren over het wetenschappelijk aangetoonde feit dat te weinig vezels eten het risico op darmkanker verhoogd ? Natuurlijk gaan ze dat niet doen want als de mensen niet meer ziek worden dan verkopen ze hun chemische rotzooi veel minder. Van zodra je in het kapitalisme ingebed bent is er enkel nog plaats voor ijskoude marktlogica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In aansluiting op bovenstaande, voor wie geen ondernemersattest heeft en toch zelfstandig iets wenst uit te bouwen of zelfstandige in onderaanneming en dergelijke; die kunnen op 5 avonden cursus hun attest nu krijgen. Kostprijs 240€. Van 6 tot 10 uur. (en t'is zeer makkelijk)
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoals bvb de mensen informeren over het wetenschappelijk aangetoonde feit dat te weinig vezels eten het risico op darmkanker verhoogd ? Je mag het plebs nog met zoveel campagnes om de oren smijten, als het erop aan komt, dan doen ze liever wat hen uitkomt, hoe idioot het ook is. Zijn er dan niet genoeg sensibiliseringscampagnes tegen roken misschien? T'is ook ongezond, je krijgt er zelf longkanker van, hoeveel sukkels blijven paffen? Precies te zeggen dat ze het niet weten, komaan! Laatst gewijzigd door genehunter : 24 mei 2006 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door genehunter : 24 mei 2006 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |