![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja, wat die "kinnekes" betreft. Ik had toch geschreven: " de vanzelfsprekende" geboortes... Zie je daar een verbod in? En je mag het een "evolutie" noemen, uiteraard. Maar sommigen denken dat het een "negatieve evolutie" is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar dat verbied je niet om soms naar de mening van wat een "extremist" zegt! Als er een programma op tv is waar fillip de winter gaat spreken dan ben ik als eerst die voor de tv zit,.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je zegt of schrijft daarna wat je ervan denkt. Juist, zo doen we dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ja maar, soms heeft je wel raak punten eh, zowel fillip de winter als abou jah jah.
![]() |
#27 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En kijk maar wat ik en wat Afrika over Sarkozy te vertellen heeft (Sarkozy, die daar nu een fel gehekelde promotietoer doet) Een toetje: de nieuwe regering van Prodi gaat in Italië alle illegalen met een job papieren geven... Italië, UK, Spanje, langzamerhand zullen we de concurrentie niet meer aankunnen... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 mei 2006 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nananana, nananana
hey hey hey Goodbye ! (but no kiss) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is juist de stommiteit die sommigen nu uithalen: zodra ze ergens het VB kunnen bijsleuren, deugt er niets meer van. Ook als het VB zegt dat 1+1=2... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Abou Jahjah is een element in de zieke strijd tussen extreem-rechts tegen extreem-links, van populisten tegen extreme moslims. Zelfs in de moslimwereld moeten ze er vrijwel niks van weten. Velen kennen hem niet eens.
![]()
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rogier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens minister Ferrero maakt die wet het ,,onmogelijk om legaal naar Italië te emigreren''. Alleen immigranten die al werk hebben in Italië, maken kans op een verblijfsvergunning. En een legale baan vinden, kan alleen als je al een verblijfsvergunning hébt. Vooral Noord-Italië teert op een economie van zwartwerkers. Ferrero wil die vicieuze cirkel doorbreken: ,,De immigranten die in Italië werken, moeten worden geregulariseerd.'' Critici vrezen dat zo'n regularisatiegolf van duizenden illegale zwartwerkers de kraan opendraait voor een nog grotere toevloed van illegalen. Het eilandje Lampedusa, ten zuiden van Sicilië, kreunde maandag alweer onder de honderden nieuwe bootvluchtelingen. ... Als Ferrero zijn plan doorvoert, worden 300.000 tot 500.000 illegalen geregulariseerd. Dus... alle illegalen die werk hebben moeten een kans krijgen om geregulariseerd te worden. Hij heeft het dus niet over duizenden die geen werk hebben, weinig of geen kans om eraan te geraken, en het OCMW als opperste levensdoel... Want d�*t is juist het probleem. Hoeveel Italianen die mening delen, dat weten we ook nog niet via dit artikel. Die 300 �* 500.000 geregulariseerde illegalen, zullen die geen impact hebben op de Italiaanse samenleving ? En vooral: hoeveel honderdduizenden staan er nog klaar die dezelfde weg willen bewandelen? Zullen die allemaal in Italië blijven, of is het maar een eerste halte of aanlegsteiger voor de rest van Europa, zoals Spanje??? Ik vermoed dat er hier veel meer vragen en problemen klaar liggen dan oplossingen en antwoorden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Dat hangt eerst af van wat jij nuttig noemt, anders is de discussie erover hopeloos( over wat jah jah voorstelt),.
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuttig: sociale en economische omstandigheden, doelstelling, die omstandigheden verbeteren! Welke voorstellen van jah jah kunnen daar toe bijdragen en waarom. Rogier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
blijkbaar een vergissing.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, ik heb het artikel gelezen maar ik heb het echt niet in detail in mijn geheugen, met de algemene teneur had ik al mijn bekomst, en hoe dan ook, dat soort gast heeft ons niets voor te stellen, tenzij wanneer hij denkt op te hoepelen...
|
![]() |
![]() |