![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat verstaat u onder de term "Islamofoob"?
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 25 mei 2006 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sommigen hebben in de media gesteld (bv Stefaan Huysentruyt) dan het strategisch niet opportuun is het VB mede-verantwoordeljk te stellen. Die man is straf: hij kent de geheimen van "stemmenwinst". Strategisch of niet-strategisch gepast: het is gewoon de waarheid dat het VB sterk medeverantwoordelijk is voor de racistische moorden in Antwerpen, en die waarheid mag gezegd worden.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 25 mei 2006 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, dat is wel heel zachtjes uitgedrukt...
Ik heb een spinnenfobie en bij mijn weten is dat niet hetzelfde als kritiek hebben op spinnen. Filip Dewinter noemt zichzelf een Islamofoob, en dat houdt niet alleen in dat hij kritiek heeft op de Islam. Graag wat meer duidelijkheid Jan!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 25 mei 2006 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Allee dan, een paar namen : Rob Verrijcken, PDW, Bart Debie, Demol, ...
Maar u gaat dit toch ontkennen dus eigenlijk heeft dit weinig zin... U moet trouwens geen namen geven van PC-ers, die mensen haal ik er wel voor mezelf uit... Anders gaat het hier helemaal een welles-niets spelletje worden en dat hebt u (gezien u vorige posts die ik al gezien heb) maar al te graag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zoals FdW terecht op de laatste 7e Dag opmerkte: "'t Wordt tijd dat men eens gaat beseffen dat kritiek uiten op het asielbeleid, op het immigratievraagstuk niet hetzelfde is als racisme". Goed gezien! U bent blijkbaar nog altijd zo ver niet. Ongetwijfeld moet u nog toenemen in verstandelijke vermogens! De tijd zal helpen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() @Kim: ik lees dat hier al ongeveer 2 jaar mee, dat scheelt (ge kunt dat hier wel ergens natrekken als ge me niet gelooft)
@Rik47: belachelijke en niets terzake doende kritiek. En nogmaals: Ik vind het minder erg om voor een partij te stemmen (of persoon want dat doe ik meestal) die een paar PC in hun rangen hebben, dan op een partij te stemmen die (proportioneel) veel racisten hebben. Ge ziet, ik ben nog genuanceerd want ik besef ook dat niet alle BV mandatarissen racisten zijn... Maar persoonlijk vind ik deze mensen eerder opportunisten die aan zakkenvullerij doen, dan degelijke politiekers (maar dit is dan weer een persoonlijke opnie wat niet on topic is) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Misty : 25 mei 2006 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind het eerder bedenkelijk dat AL het geld van een partij naar propaganda gaat, eerder dan naar pakweg studiediensten of medewerkers....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FdW is natuurlijk geen racist. Dit even ten overvloede nogmaals onderstrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u dat gelooft, kent u duidelijk niet veel af van het Vlaams Belang (maar ja, dat was ondertussen wel al duidelijk geworden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Professionele medewerkers hebben ze zo goed als NIET |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik als VB'er weet wel beter trouwens, maar goed ik ben benieuwd hoe u zich hier gaat uitlullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() U gaat toch niet beweren dat het VB geld uitgeeft aan studiediensten e.d.?
|
![]() |
![]() |