![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat een ongelooflijk boeiende topic die bijdraagt tot een betere samenleving.
echt de opzet van dit forum, dacht ik zo. Ik vraag me af hoeveel van jullie zijn klaargekomen bij het beledigen van de multikul-loving PC linkse Kerk (you like it when i talk dirty, bitches?) Keep it up |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Ik ben blij te horen dat in zorlac-land mijn vriende met rust zouden worden gelaten
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om dan te zeggen dat werkende allochtonen de regel zijn is toch moeilijk, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat een stomme discussie... Als 70 percent van de allochtone jongeren niet werkt en 30 percent wel werkt dan kan je niet zeggen dat "werkende allochtonen meer de uitzondering dan de regel" zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn bitter weinig allochtonen aan het werk in de privé(dus sociale sector niet inbegrepen). Dat je dit niet wil erkennen is uw ogen sluiten voor de realiteit. En dat er id soc.sector iets meer aan de slag zijn is omdat dit gesubsidieerde jobs zijn. Maar jammer genoeg veelal met beperkte duur(de zogenaamde projectjes) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry - niets gevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sry als ik wat kritiek wilde uiten op een ik-kom-klaar-op-mensen-met-een-andere-lees-linkse-mening-te-beledigen-topic.
Ik zeg ook niet dat ik het wel doe, alleen dat jij het niet doet. Laatst gewijzigd door gsus : 28 mei 2006 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zou zich kunnen beledigd voelen en waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zaait haat... leer daarmee leven.
|
![]() |
![]() |