Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2006, 22:34   #21
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Ik had daar reeds op geantwoord. En jij weet helemaal niet waar ik mijn kennis vandaan haal. Gewoon copy pasten denkt de gestudeerde Nad60. Jij bent het die mensen tracht te kleineren met je geweldige studies. Ondertussen gaat de islamisering met alle gevolgen vandien voor ons en onze samenleving verder dank zij gestudeerde domkoppen a la Nad60.

Laatst gewijzigd door smiley : 11 juni 2006 om 22:35.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2006, 22:37   #22
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

Bravo!
Kan jij mij eens aanduiden waar je antwoord op mijn vraag is........zonder te schelden als het kan.
Want als volwassene moet je toch weten dat schelden goed voor kindjes zijn als ze hun gelijk niet krijgen.
Je bent toch geen kindje meer? Of toch wel?
Nad60 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2006, 22:40   #23
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nad60 Bekijk bericht
Bravo!
Kan jij mij eens aanduiden waar je antwoord op mijn vraag is........zonder te schelden als het kan.
Want als volwassene moet je toch weten dat schelden goed voor kindjes zijn als ze hun gelijk niet krijgen.
Je bent toch geen kindje meer? Of toch wel?
Meneer Nad60 is weer daar met zijn 'kindje' het typische kleineren. Dit was mijn antwoord.

"Het is niet omdat moslims tijdelijk bondgenoten zien in sommige niet-moslims dat zij hun doel, de totale onderwerping van de hele wereld tesamen met hun tijdelijke bondgenoten (de nuttige idioten) aan de moslims en de islam, niet meer zouden willen nastreven"

Jij bent een collaborateur.

Laatst gewijzigd door smiley : 11 juni 2006 om 22:40.
Oud 11 juni 2006, 22:53   #24
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Het is niet omdat moslims tijdelijk bondgenoten zien in sommige niet-moslims dat zij hun doel, de totale onderwerping van de hele wereld tesamen met hun tijdelijke bondgenoten (de nuttige idioten) aan de moslims en de islam, niet meer zouden willen nastreven"
Iiiiiiiiiiiiiiieeee ! Fout antwoord !
Beurt gemist, de volgende aub !

Ik vroeg jou wanneer de Nederlanden contacten hadden met moslims om de Spaanse overheerser te bestrijden.
Wanneer en met wie?

Ik dacht dat je de vraag begrepen had.
Maar als de vraag al te moeilijk is, moet je niet nadenken over het antwoord.

PS: Voor een keer dat je de kans had om je copy-paste te gebruiken, heb je die voorbij laten schieten.
Maar ik neem aan dat je kieskeurig bent in je copy-pasten. Alleen copiëren wat in het plaatje past, niewaar?

Van collaboratie gesproken?
Mijn grootvader langs papa z'n kant ligt begraven in de Ardennen, Bastogne, na gevochten te hebben tegen de Nazi's.
Begraven, samen met duizenden anderen zodat jij en ik vrij kunnen leven in dit land.
Kom dan niet zagen over collaboreren.
Oud 11 juni 2006, 23:02   #25
smiley

Standaard

Citaat:
Iiiiiiiiiiiiiiieeee ! Fout antwoord !
Beurt gemist, de volgende aub !

Ik vroeg jou wanneer de Nederlanden contacten hadden met moslims om de Spaanse overheerser te bestrijden.
Wanneer en met wie?

Ik dacht dat je de vraag begrepen had.
Maar als de vraag al te moeilijk is, moet je niet nadenken over het antwoord.

PS: Voor een keer dat je de kans had om je copy-paste te gebruiken, heb je die voorbij laten schieten.
Maar ik neem aan dat je kieskeurig bent in je copy-pasten. Alleen copiëren wat in het plaatje past, niewaar?

Van collaboratie gesproken?
Mijn grootvader langs papa z'n kant ligt begraven in de Ardennen, Bastogne, na gevochten te hebben tegen de Nazi's.
Begraven, samen met duizenden anderen zodat jij en ik vrij kunnen leven in dit land.
Kom dan niet zagen over collaboreren.
Wat kan mij nu die naam schelen, wanneer en met wie de Nederlanden contact hadden met moslims? U zit helemaal naast de kwestie. U beseft niet wat er gaande is. En ja u bent een collaboratuer. U beseft het zelf niet zo verstandig bent u wel

Laatst gewijzigd door smiley : 11 juni 2006 om 23:03.
Oud 11 juni 2006, 23:36   #26
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

Zucht, je blijft maar rondjes draaien.
Om er duizelig van te worden.

Ik denk dat jij eerder naast de kwestie bent.
Net zoals er tijdens de tweede WO een pak moslims hier zijn gestorven voor onze onafhankelijkheid, zijn ze verschillende keren ook tussen beide gekomen als onze nood het hoogst was. Ook in de onafhankelijkheidsstrijd tegen de Spaanse onderdrukking.

In zekere zin heb jij je Vlaanderenschap ook te danken aan moslims. Of het je nu graag hebt of niet, dat is geschiedenis.
Het is gebeurd, ik hoop dat je nu jouw nachtrust kan behouden.

Goede nacht!
Oud 11 juni 2006, 23:55   #27
smiley

Standaard

Citaat:
Zucht, je blijft maar rondjes draaien.
Om er duizelig van te worden.

Ik denk dat jij eerder naast de kwestie bent.
Net zoals er tijdens de tweede WO een pak moslims hier zijn gestorven voor onze onafhankelijkheid, zijn ze verschillende keren ook tussen beide gekomen als onze nood het hoogst was. Ook in de onafhankelijkheidsstrijd tegen de Spaanse onderdrukking.

In zekere zin heb jij je Vlaanderenschap ook te danken aan moslims. Of het je nu graag hebt of niet, dat is geschiedenis.
Het is gebeurd, ik hoop dat je nu jouw nachtrust kan behouden.

Goede nacht!
Neen man. Ik had duidelijk geantwoord op je vraag betreffende de Nederlanden..

De namen en data zijn immers naast de kwestie. Alleen gestudeerde mensen hechten waarden aan exacte data en namen ondertussen zien ze niet waar het echt om gaat. En wat de 2de wereldoorlog betreft. Een pak moslims hebben in de balkan uit vrije wil mee met de Duitsers gevochten tegen o.a. de Serviers. Verschillende Duitse batalions bestonden helemaal uit moslimtroepen. Dit in tegenstelling tot de moslimslaafjes die met de gealieerden meevochten want dat waren koloniale troepen.

Nad60 roept in zijn naiviteit de moslims uit als bevrijders. Wat studies islamitische geschiedenis door islamapologeten al niet kunnen aanrichten aan een menselijk brein. Nad60 denkt nu misschien dat hij ook islamoloog is.
Ik zal het voor Nad60 wat duidelijker stellen.

ISLAM = FASCISME

Ook een goede nacht verder.

Moslims in de Waffen SS

http://www.multikulkrant.net/pivot/entry.php?id=1329
http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/recruited.html

Laatst gewijzigd door smiley : 12 juni 2006 om 00:24.
Oud 12 juni 2006, 16:46   #28
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Neen man. Ik had duidelijk geantwoord op je vraag betreffende de Nederlanden..

De namen en data zijn immers naast de kwestie. Alleen gestudeerde mensen hechten waarden aan exacte data en namen ondertussen zien ze niet waar het echt om gaat. En wat de 2de wereldoorlog betreft. Een pak moslims hebben in de balkan uit vrije wil mee met de Duitsers gevochten tegen o.a. de Serviers. Verschillende Duitse batalions bestonden helemaal uit moslimtroepen. Dit in tegenstelling tot de moslimslaafjes die met de gealieerden meevochten want dat waren koloniale troepen.

Nad60 roept in zijn naiviteit de moslims uit als bevrijders. Wat studies islamitische geschiedenis door islamapologeten al niet kunnen aanrichten aan een menselijk brein. Nad60 denkt nu misschien dat hij ook islamoloog is.
Ik zal het voor Nad60 wat duidelijker stellen.

ISLAM = FASCISME

Ook een goede nacht verder.

Moslims in de Waffen SS

http://www.multikulkrant.net/pivot/entry.php?id=1329
http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/recruited.html
Hoe zielig !
Als je het wil hebben over "collaborateurs", vooral niet de duizenden Vlamingen vergeten die het Nazisme met open armen hebben ontvangen ................en hun eigen broeders hebben verkocht aan de Duitsers.
Wat waren dat? Christenen? Vlamingen?
Of ga je het gewoon ontkennen?

Ga je dan ook de koningskwestie van Leopold III ontkennen?
Wat was hij? Een Belg? Christen?

Ga je ook de rol van het Vatikaan negeren bij de deportatie van miljoenen Joden?
Waren dat geen Christenen?

Ik wil je maar duidelijk maken dat oorlogstijd een moeilijke tijd is waar men soms de verkeerde keuzes maakt.
Ik heb geenzins de bedoeling om iemand te stigmatiseren, dat kan jij beter dan ik.
Ik heb ook nooit beweerd dat moslims de "grote bevrijders " waren, wel dat er een pak moslims zijn gesneuveld voor ons dierbaar vaderland.
Als ik dan die moslims vergelijk met de Vlaamse collaborateurs, is mijn keuze vlug gemaakt.
Maar ik ga zeker niet in die stomme redenering vallen van alles over één kam te scheren zoals jij doet.

Daarvoor is Nad60 iets te lang met geschiedenis bezig geweest.
Je ziet dat het toch helpt. Je kan beter er ook aan beginnen.

Je copy-paste begint wat afgezaagd te worden. Draai die plaat nu eens eindelijk om....................
Oud 12 juni 2006, 16:54   #29
humble
Burgemeester

Standaard

Nad60

Tussen de Chimpansee en de mens zijn er ook meer overeenkomsten dan verschillen; +99% van de genen zijn identiek.
Niettegenstaande dat zou ik het verschil toch te groot vinden om er bv. mee samen te wonen, alle respect voor de Chimpansees.
Uw opleiding als historicus inroepen, is een goed recht, de waarde van titel is natuurlijk recht evenredig met uw verwezenlijkingen, publicaties en niveau van opleiding, dat duister blijft.
De titel “geschiedeniskenner” impliceert echter niet dat men “de Islam” kent en kan plaatsen in perspectief met andere “ godsdiensten.
Een anonieme reactie gebaseerd op een vermeende kwalificatie en opleiding aan een niet genoemde instelling, getuigt nu niet direct van de brood nodige nederigheid en voorzichtigheid een wetenschapper eigen. Arogantie is geen vrijgeleide om een wereldautoriteit als Vermeulen ongenuanceerd te kunnen counteren, zeker niet met de argumentatie door u hier gebruikt

Wat heeft in Gods naam een detailvraag over de invloed vd Moslims op de onafhankelijkheid van de Nederlanden onder het Spaanse bewind, fundamenteel te maken met de stelling dat 1600 jaar vroeger de scheiding tussen kerk en staat in het christendom zit ingebakken?
Behoudens dat het interessant van weten kan zijn
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2006, 17:02   #30
smiley

Standaard

Citaat:
Hoe zielig !
Als je het wil hebben over "collaborateurs", vooral niet de duizenden Vlamingen vergeten die het Nazisme met open armen hebben ontvangen ................en hun eigen broeders hebben verkocht aan de Duitsers.
Wat waren dat? Christenen? Vlamingen?
Of ga je het gewoon ontkennen?

Ga je dan ook de koningskwestie van Leopold III ontkennen?
Wat was hij? Een Belg? Christen?

Ga je ook de rol van het Vatikaan negeren bij de deportatie van miljoenen Joden?
Waren dat geen Christenen?

Ik wil je maar duidelijk maken dat oorlogstijd een moeilijke tijd is waar men soms de verkeerde keuzes maakt.
Ik heb geenzins de bedoeling om iemand te stigmatiseren, dat kan jij beter dan ik.
Ik heb ook nooit beweerd dat moslims de "grote bevrijders " waren, wel dat er een pak moslims zijn gesneuveld voor ons dierbaar vaderland.
Als ik dan die moslims vergelijk met de Vlaamse collaborateurs, is mijn keuze vlug gemaakt.
Maar ik ga zeker niet in die stomme redenering vallen van alles over één kam te scheren zoals jij doet.

Daarvoor is Nad60 iets te lang met geschiedenis bezig geweest.
Je ziet dat het toch helpt. Je kan beter er ook aan beginnen.

Je copy-paste begint wat afgezaagd te worden. Draai die plaat nu eens eindelijk om....................
[SIZE=2]Je begrijpt het niet man. Als ik zeg dat islam = faschisme dan heeft dit niet alleen met dit voorbeeldje te maken van moslim bij de waffen ss. Ik had wel gedacht dat de kans erin zat dat u die opmerking zou maken die u nu maakt maar u zit er grandioos naast. En neen die moslims bij de waffen ss maakten niet de verkeerde keuze, zij maakten de keuze die hun profeet ook maakte.[/SIZE]

[SIZE=2]
Het was trouwens een reactie op wat jij de mensen wou wijsmaken door moslims voor te stellen als bevrijders. U zegt nu wel van niet maar zo kwam het toch over. Als u de islam maar kunt ophemelen zoals de beste islamapologeet. Ja ja ik zeg het weer !

En nogmaals, het is niet omdat er moslims gesneuveld zijn dat we de islam dankbaar moeten zijn. Het probleem bij u is dat u niet weet wat islam is, wat het doel van de islam is en dat u de geschiedenis van de islam niet ten volle kent. Ik herhaal ISLAM=FASCHISME. Islam is geen vrede maar oorlog. De vrede die de islam nastreeft is dezelfde als de vrede die het nazisme nastreefde. Als er iets zielig is dan zijn het wel uw bijdragen. Draai jij je plaatje eens om. Collaborateur !
[/SIZE]

Laatst gewijzigd door smiley : 12 juni 2006 om 17:08.
Oud 12 juni 2006, 17:13   #31
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Nad60

Tussen de Chimpansee en de mens zijn er ook meer overeenkomsten dan verschillen; +99% van de genen zijn identiek.
Niettegenstaande dat zou ik het verschil toch te groot vinden om er bv. mee samen te wonen, alle respect voor de Chimpansees.
Uw opleiding als historicus inroepen, is een goed recht, de waarde van titel is natuurlijk recht evenredig met uw verwezenlijkingen, publicaties en niveau van opleiding, dat duister blijft.
De titel “geschiedeniskenner” impliceert echter niet dat men “de Islam” kent en kan plaatsen in perspectief met andere “ godsdiensten.
Een anonieme reactie gebaseerd op een vermeende kwalificatie en opleiding aan een niet genoemde instelling, getuigt nu niet direct van de brood nodige nederigheid en voorzichtigheid een wetenschapper eigen. Arogantie is geen vrijgeleide om een wereldautoriteit als Vermeulen ongenuanceerd te kunnen counteren, zeker niet met de argumentatie door u hier gebruikt

Wat heeft in Gods naam een detailvraag over de invloed vd Moslims op de onafhankelijkheid van de Nederlanden onder het Spaanse bewind, fundamenteel te maken met de stelling dat 1600 jaar vroeger de scheiding tussen kerk en staat in het christendom zit ingebakken?
Behoudens dat het interessant van weten kan zijn
Inderdaad, dit is wat ik hem ook duidelijk wilde maken. U snapt het, maar u hebt dan ook niet dezelde studies gevolgd als Nad60.

Laatst gewijzigd door smiley : 12 juni 2006 om 17:19.
Oud 12 juni 2006, 17:36   #32
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

Grappig hoe een onwetende zich in alle bochten weet te wringen.

Voor de rest, een raad van deze gestudeerde:

Het is fascisme en niet faschisme
Oud 12 juni 2006, 17:40   #33
smiley

Standaard

Grappig hoe een onwetende zich in alle bochten weet te wringen.

Smiley: Grappig toch hoe een onwetende zich als wetende tracht voor te doen.

Voor de rest, een raad van deze gestudeerde:

Het is fascisme en niet faschisme

Smiley: Weet ik ik zag het echter te laat en kon het niet meer veranderen. Zielig van u om opmerkingen te maken over schrijffouten. Je zou beter de islam eens beter bestuderen vooraleer er nog verdere opmerkingen over te maken, geachte gestudeerde.

Laatst gewijzigd door smiley : 12 juni 2006 om 17:42.
Oud 12 juni 2006, 17:56   #34
Casca
Minister

Standaard

"Mijn rijk is niet van deze wereld"...

Een mooie illustratie van het feit dat elk geschrift verschillend kan geinterpreteerd worden
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2006, 17:58   #35
humble
Burgemeester

Standaard

Smiley,
Je ziet hoe iemand die gewogen en te licht bevonden werd zich in allerhande duistere bocht wringt om het grote gelijk te behouden, zelfs als die ijdelheid op zand gebouwd werd, en lekker niet antwoordt.Typisch toch dat ze op curciale momenten vluchten in details, randverschijnselen, “ niet-te- zakendoenerij-waar-ze-dan-mogelijk-toch-iets-vanaf- weten” en letterklieverij.
Wedden dat hij/zij verdwijnt als we haar/hem hier helemaal in zijn/haar hemd zetten.

Laatst gewijzigd door humble : 12 juni 2006 om 17:59.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2006, 18:10   #36
Casca
Minister

Standaard

De islam heeft op ideologisch staatskundig vlak de ballen te maken met fascisme.
Oud 12 juni 2006, 18:31   #37
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
De islam heeft op ideologisch staatskundig vlak de ballen te maken met fascisme.
Nog iemand zoals Nad60

ISLAM = FASCISME !
Oud 12 juni 2006, 18:32   #38
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
ISLAM = FASCISME !
En nu is het aan jou om te argumenteren waarom...

Ik ben benieuwd 8)
Oud 12 juni 2006, 18:35   #39
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Smiley,
Je ziet hoe iemand die gewogen en te licht bevonden werd zich in allerhande duistere bocht wringt om het grote gelijk te behouden, zelfs als die ijdelheid op zand gebouwd werd, en lekker niet antwoordt.Typisch toch dat ze op curciale momenten vluchten in details, randverschijnselen, “ niet-te- zakendoenerij-waar-ze-dan-mogelijk-toch-iets-vanaf- weten” en letterklieverij.
Wedden dat hij/zij verdwijnt als we haar/hem hier helemaal in zijn/haar hemd zetten.
Inderdaad.

Ik had een hele epistel geschreven met een hele uitleg over het hoe en waarom mensen die niet voldoende van de islam afweten, buiten hetgeen islampromotors of islamapologeten hen hebben wijsgemaakt reageren (zie maar naar wat Casca weer heeft gepost) maar toen ik het wou posten kreeg ik een scherm te zien dat ik terug moest inloggen. Weg was mijn tekst natuurlijk.
Oud 12 juni 2006, 18:36   #40
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
En nu is het aan jou om te argumenteren waarom...

Ik ben benieuwd 8)
Ik zal het doen als ik wat meer tijd heb. Mijn epistel met een grote uitleg was weg. Het zal voor later zijn.

Laatst gewijzigd door smiley : 12 juni 2006 om 18:36.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be