![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat je oma wel schrik mag hebben van stelende vlamingen, maar niet van stelende marokkanen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Vreemd...
Ik heb jaren in Antwerpen en in Brussel gewoond en gewerkt en daar niets van meegemaakt... Laatst gewijzigd door filosoof : 28 mei 2006 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=circe;1732461]en waarom was die mens een racist[quote]"dat hij van dat soort volk niets moest hebben. Omwille van hun mentaliteit en dit heeft niets te maken met huidskleur. Zo is dat bij vele vlamingen ook zo, ze zijn geen racist, maar lusten die maghreb mentaliteit niet. Jammerlijk komt die arrogante-irritante mentaliteit meestal maar bij maghreb personen voor!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die jaren in Antwerpen en Brussel heeft gewoon en nog nooit iets van straatcriminaliteit heeft gezien, gehoord of meegemaakt! Bravo! Je krijgt een apart hokje in de Antwerpse Zoo.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Door automatisch verkrampt te reageren wanneer er storende eigenschappen van een bepaalde groep benoemt worden maakt u zich schuldig aan het laten etteren van deze problematiek. En kiest u dus eigenlijk de kant van de veroorzakers van een probleem ipv. die van de melders. Raar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=StevenNr1;1732487][quote=circe;1732461]en waarom was die mens een racist
Citaat:
Dat is in mijn ogen gewoon de waarheid. De waarheid kan je onmogelijk tot racist maken. Anders is de enige manier om 'geen racist' te zijn in een virtuele droomwereld te gaan leven. Bovendien moet je je realiseren dat het nu eenmaal onmogelijk is dat iedereen iedereen leuk gaat vinden. Zoiets kan je van overheidswege niet opleggen. Dat is nog nooit gelukt. Enkel mits keiharde repressie kan het een tijdje gebeuren (zie bvb sovjet-unie, joegoeslavië, Irak,..) maar eens de repressie wegvalt komt het oude conflict terug naar boven. Conclusie: ipv het potentiële conflict te 'onderdrukken' zou men er beter voor zorgen dat het zover niet komt, ik hoop alleen dat het nog niet te laat is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() My god, ik ontken niet dat er problemen zijn met allochtonen, ik wou gewoon ff duiden dat als je omdat je ooit eens een Marrokaan hebt zien stelen opeens alle Marrokanen beschuldigt van het hebben van een hatelijke, irritant-arrogante Maghrebijnse houding en ze dan ook nog eens daadwerkelijk gaat ontwijken, dan ben je toch doodgewoon een racist.
Ik zeg niet dat er geen problemen zijn, en ik zeg ook niet dat het allemaal ons schuld is (zijnde de Vlamingen) en nog veel minder pleit ik voor het niets doen van de politici, maar ik ben ook niet bang om toch de schuld bij mezelf te zoeken, waar zijn wij als maatschappij fout gegaan dat die mensen zich genoodzaakt voelen zich zo te gedragen. En neen, ik vind niet dat repressie het wondermiddel is. En fuck nu allemaal off met je nietszeggende commentaar op dingen die ik zogezegd zou denken en probeer eens te duiden waar ik in godsnaam zou zijn fout geweest, zijn grootvader was een racist. Punt gedaan, daar hoef/kan je niet over discussiëren, dat is een feit |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=Rr00ttt;1732597][quote=StevenNr1;1732487]
Citaat:
Repressie?? Ik zeg ook niet dat je met iedereen moet overeenkomen, maar als je gaat vinden dat er zoiets is als een Maghreb-mentaliteit die nauw samenhangt met criminaliteit en arrogantie, dan scheer je een hele bevolkingsgroep over dezelfde negatieve kam en ben je verdomme een racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er zijn criteria hoor.
Net als iemand die geen vlees eet, een vegetariër is, is iemand die een hele bevolkingsgroep negatieve eigenschappen toekent een racist. Feit. En nogmaals, als jullie niet akkoord zijn, wil ik wel jullie argumenten horen,...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet zeggen die vent heeft nooit voor het VB gestemd, was absoluut niet z'n ding.Was een echte Belg. Trouwens de man is al lang dood, dus een racist minder ![]() Maar t'was of t'is wel een feit dat er daar toevallig enkel jongeren rondhingen van arabische origine die voor last zorgden en een onveiligheid gevoel meebracht bij de oudjes. Racist is niet meer de typische blanke man die kleurlingen haat hé. Zo zijn er veeeel zwarten en aziaten die ook geen marokkanen lusten omwillie van hun behaviourisme. Ze doen me een beetje aan bepaalde onderwijzertypkes denken(die marokkanen), weten alles beter en moeten altijd gelijk hebben. Maar kunnen eigenlijk maar bitter weinig zelf en daarom geven ze ook maar les. Dit is hopelijk geen racisme tov het "le-raar-RAS" ![]() Wat ik me afvraag is : hoe komt het toch dat WERELDwijd maghrebs(moslims&hun cultuur) niet echt gelust worden?! En ja ik weet dat moslims niet per defenitie van arabische afkomst zijn ![]() Of zit het VB daarvoor iets tussen?! ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 28 mei 2006 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Moeten zij zich openbaar verzetten of moeten wij gewoon stoppen met hen in hetzelfde kotteke te plaatsen?
Er zijn overal fundamentalisten die gevaarlijk zijn (Moral Majority in de VS vermoorden abortusdokters in naam van hun Christelijk god) en zeker bij moslims, maar dat zijn uitzonderingen, ook al is de groep groot, dat is enkel maar in verhouding met de omvang van de wereldwijde groep moslims. Laat ons vooral niet iedere moslims over dezelfde fundamentalistische kam scheren, en hier in het Westen hebben zij zich nog altijd te schikken naar onze wetten en regels en geldt er bovenal nog het Europees Verdrag Voor de Rechten Van De Mens, zolang het VB niet aan de macht is, that is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() -Problemen met onderwijs gehad? PS, ik kan dat ook: Is het dit wat je bedoelt? http://en.wikipedia.org/wiki/Behaviorism dit: Search Results: behaviourism Search HelpResults [SIZE=3]1–3[/SIZE] of 3 behaviour (Dictionary) Definition of behaviour behavior (Dictionary) Definition of behavior of: (uit Merriam Websters) Suggestions for behaviourism: 1. behaviorism 2. behaviorisms 3. behaviorist 4. behaviorists 5. behaviours 6. behaviorally 7. behaviors 8. behavioristic 9. behavioral 10. behavers of dit: Main Entry: be·hav·ior·ism ![]() Pronunciation: bi-'hA-vy&-"ri-z&m Function: noun : a school of psychology that takes the objective evidence of behavior (as measured responses to stimuli) as the only concern of its research and the only basis of its theory without reference to conscious experience -- compare [SIZE=-1]INTROSPECTIONISM[/SIZE] - be·hav·ior·ist ![]() - be·hav·ior·is·tic ![]() of uit http://www.askoxford.com: behaviourism behaviorism) • noun [SIZE=-1]Psychology[/SIZE] the theory that behaviour can be explained in terms of conditioning, and that psychological disorders are best treated by altering behaviour patterns. [SIZE=-1]— DERIVATIVES[/SIZE] behaviourist [SIZE=-1]noun[/SIZE]& [SIZE=-1]djective[/SIZE]. Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 mei 2006 om 16:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) Doof, stom en blind 2) Een gelukzak 3) Een combinatie van beiden Ik woon ook in een multicul buurt en hoe goed ik het ook met mijn allochtone medemensen meende, de goodwill bleek niet wederzijds. Vandaar dat ik me uit zelfbehoud maar tot een vorm van racisme ben gaan bekeren, zijnde dat ik sommige individuen hun hielen liever zie dan hun tenen en dat ik ze soms liever richting Mekka zie vertrekken dan bidden. Jammer genoeg komen ze daar meestal met meer uit terug dan dat ze vertrokken zijn en persoonlijk begin ik de buurt hier daarom een beetje overbevolkt te vinden. Daarom een goede oproep aan de dames en heren in de Wetstraat: jullie wonen in sjieke huizen met goede beveiliging. Kunnen jullie enkele van onze allochtone crimineeltjes zelf adopteren in jullie villa's? Kwestie van de gevangenissen iets minder vol te laten zitten. Dan hebben de brave autochtonen er ook geen last meer van en kan u uzelf electoraal misschien terug tot een aanvaardbaar niveau opwerken. Dank bij voorbaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar juist een kleine (euhm, euhm) suggestie: misschien zit jouw onbegrip, aggressiviteit en politiek extremisme die we hier ervaren er wel voor één en ander tussen... ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 mei 2006 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
Laatst gewijzigd door EXTREEM : 30 mei 2006 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |