![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mestkevers, en de context waarin dit woord gebruikt wordt laat meestal echter ook niets aan de verbeelding over...
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() [quote=BJ;1730512]
Citaat:
Voor mensen die publiek hele groepen bewust uitdagen, ja zelfs in hun eigen woonplaats is dus zeker geen RESPECT maar wel VERACHTING het meest aangewezen. Vandaar dat ik niet wil meedoen aan het eurabisch correcte accepterend klinkende "hoofddoek". [SIZE=3]Ik weiger me neer te leggen[/SIZE] bij die eurab-speak. Iets dat ik veracht geef ik liever aan met een gepast woord dat die verachting weergeeft. Voddekop dus. Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 28 mei 2006 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik neem aan dat Diatonos er voortaan zal voor zorgen dat dit woord - in een bepaalde context - hier niet meer te lezen zal zijn.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat dacht je van auto's? Elk weekend is er wel iemand die zo'n ding misbruikt, en er zichzelf of anderen de dood mee injaagt. Verbieden dan maar? Of zijn we een beetje humaner, en beschouwen we de mens als de verantwoordelijke schepper van zijn daden?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() [quote=Ploertendoder;1731528]
Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 mei 2006 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind de mod reactie er kompleet over, en dan zeker dat dreigen met sanctioneren; welke sanctie had u overigens in gedachte, hopelijk een geweldloze ... ? het is niet echt mijn stijl, en ik ben niet echt geneigd veel scheldwoorden te gebruiken, maar ik vind wel dat het moet kunnen. het is een taalkundig waarschuwingslampje voor elke 'toehoorder' om te weten dat de gebruiker ervan aan het eind van zijn latijn/argumentatie/verbaal kunnen zit om een wrevel/onvrede aan te geven zomaar gratuit alle scheldwoorden verbieden is dus een zekere verarming voor de discussies hier; nog los van het feit dat het compleet onmogelijk is alle scheldwoorden te verwijderen, neemt zo'n mod zichzelf voor god ? hoe kan hij/zij nu een lijn trekken ?! (cfr mestkevers, Vuil Behangers ... wat is het nog allemaal, daar wordt (bij mijn weten) toch ook nooit tegen ingegrepen (en terecht). scheldwoorden en vloeken : zorgen voor een kleurrijk en geanimeerd debat. trouwens, voor wie doet die mod het eigenlijk ? heeft er ooit al een 'voddenkop' (met tussen-n !) of 'VuilBehanger' geklaagd bij de moderators over dat schelden ? binnenkort spelen we allemaal mislukte schoolmeester voor elkaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ter illustratie mod, je moet die draad van Oliepiek "De blanke Vlaming heeft een inburgeringscursus nodig " een lezen ... wat een Weise Wolf of zoiets daar schrijft is (zonder scheldwoorden) veel chokkerender ... ik zou denken dat die puur racistische praat sneller een reactie verdient dan een paar scheldwoorden ...
maar ja, mijn mening is dat je t maar moet laten staan (ja ook dat) zodat iedereen kan zien hoe dom het is |
![]() |
![]() |