![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Ik heb weet van veel ergere dingen in de jaren '50 hoor. Al eens van de terreurcampagne in het zuiden van amerika door de Ku Klux Klan gehoord? Op die feestvreugde werd pas een domper gezet door de Battle of Hayes Pond in 1958.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier , stelletje hooligans--> http://www.machovideo.com/videos.php?article=542
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik bedoel in ons Vlaanderen. Terreurgroepen als de KKK zijn nu op hun terugweg, dat is ook dankzij de strakke heerschappij van Bush en de macht die de neocons hebben kunnen veroveren op de paleocons in de V.S.A. Ten tijde van Clinton waren er veel meer aanslagen en verzet vanuit extreem-rechtse militiegroepen en ultra-conservatieve Pro-Life militanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En misdaadgroepen op de terugweg in amerika? Lees dit maar eens dan. Gaat over hoe weinig strict de amerikanen hun irak-soldaten screenen, waardoor dus veel jongeren uit gangs door hun oversten naar daar gestuurd worden om tactische oorlogservaring op te doen. Wat denk je dat er gaat gebeuren als die jongens terugzijn in amerika? Civil Conflict wordt Urban Conflict. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De 50 jaren, dat is wat vroeg! Ik ben afkomstig uit een gemeente uit het noorden van Antwerpen. In die tijd had je ook de mannen van die wijk of die wijk en van die of die groepering. Er waren jeugdbendes met hun koppanen. Het uitgangsleven werd er door verstoord en meestal gingen we uit in Antwerpen. Ik heb het een paar keer meegemaakt dat die bendes tegenover elkaar stonden en er is een ogenblik geweest dat ze zelfs de krant haalden. De algemene regel was dat ze iedereen gerust lieten en enkel onder elkaar boel maakten. Er was ook geen traditie van mensen bestelen en het was ondenkbaar dat men kinderen, oudere mensen in elkaar zou slagen. Zo braaf was men niet, maar er waren regels. Rogier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() [quote=netslet;1735704]In de jaren '50 koloniseerden wij belgen nog een heel afrikaans land en onderdrukten de bevolking daar. Daar kan een bij-een-gemept vrouwtje niet tegenop hoor. Uw voorbeeld van dat vrouwtje komt trouwens ook uit amerika hé.
quote] In de jaren 50 vielen Sovjet tanks nog Hongarije binnen, tot grote vreugde van de plaatselijke bevolking. Naar het schijnt vielen daarbij ook een paar doden maar dat waren slechterikken en bovendien blank dus die tellen niet mee. Er zijn over die jaren 50 nog wel wat dingen te vertellen waarbij jouw hoogtepunten in het niet zinken en die geen van alle aan rechts blank imperialisme toe te schrijven zijn. Ik voel ook geen enkele behoefte aan anti-blank schuldgevoel, totaal niet. Het is wel belachelijk om het Belgisch paternalistisch kolonialisme te gaan omschrijven als een "onderdrukking van de bevolking van een heel land". Dat kan best waar geweest onder de Kongo Vrijstaat van Leopold II, maar absurd om die term te gebruiken voor de Belgische modelkolonie in de jaren '50. "Betutteling" of 'bevoogding" zou juister zijn, zo'n beetje zoals de Groenen dat bij ons proberen te doen wanneer ze de kans krijgen want die weten ook alles beter dan de domme burger die dan maar voor een domme partij stemt, wat ook volstrekt logisch is. Zo te zien wordt de burger trouwens van jaar tot jaar dommer. Het is toch godgeklaagd, er bestaat geen dankbaarheid meer in deze wereld. Allemaal de schuld van je weet wel welke rotpartij waarvan de kiezers allemaal medeplichtig zijn aan moord en doodslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() De paleoconservatieven zijn tenminste nog echte conservatieven. Niet van dat soort dat met half de wereld in oorlog ligt.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Kerel was verslaafd aan crack, die bewegen enkel als ze geld nodig hebben.
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |