![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Van BUB weet je tenminste waarvoor ze staan en dat maakt het politiek bekampen ervan iets eenvoudiger, dan kampen tegen een regenboogkameleon als Decoorne.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 3 juni 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha. Waren jullie dat die het Concertgebouw hadden afgehuurd om alle persmensen een plaatsje te kunnen geven? En waren jullie dat die nadien die indrukwekkende optocht van duizenden en nog eens duizenden hadden georganiseerd die door de Steenstraat richting Markt trok?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitleg van de bubbelsmurfen: al deze journalisten mochten geen artikel plegen van hun "vlaemSSch-nationalistische bazen" die de "vlaemSSche" media domineren. Kortom, ongetwijfeld komt Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand of een van zijn paladijnen hier weer aandraven met "het grote vlaemSSch-nationalistisch complot in de media"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen mag lachen met BuB (vrijheid van mening, niet?)
Sommigen lachen m.i. toch wat te geforceerd. B.v. de N-Va'ers:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veronderstel dat het maandag in de kranten zal staan, de persconferentie begon namelijk pas om acht uur 's avonds waardoor de artikelen waarschijnlijk pas na de deadline ingediend konden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met de NV A lach ik iederre dag
![]() BHV ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 3 juni 2006 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héhé, Jaani
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden voor nen bak, Jan?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik hoop het, maar dat hangt af van het feit of de media veel over ons gaan berichten of niet. Het is altijd hetzelfde probleem. Men zwijgt nieuwe politieke initiatieven liever dood. Democratisch is dat natuurlijk niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is hij weer met een van zijn mantra's: het grote vlaemSSch-nationalistisch complot in de media. En ik die dacht dat volgens de doorluchtige Voorzitter-Leider 90% van de mensen unitaristen waren en dat de "flaminganten" op sterven na dood waren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Nochtans zou het op gemeentelijk vlak minder moeilijk moeten zijn dacht ik daar het toch héél wat gemakkelijker gaat om campagne te voeren want m'n moet zich alleen maar beperken tot eigen stad/gemeente; m'n kan dus echt alles geven om zichzerlf bekend te maken zoals die 2 gasten in Antwerpen doen met hun partij NEEN; nu zo te zien neemt Hans al wat gas terug ivm het binnenhalen van een zetel.
Laatst gewijzigd door bartje : 4 juni 2006 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch moet ik ook Hans gelijk geven: er was veel volk op de persconferentie, maar of ze over ons gaan berichten is een andere zaak. Het is ook helemaal niet gemakkelijk om in een grote provinciehoofstad campagne te voeren als kleine partij (dwz minder militanten en vooral veel minder geld dan de grote partijen) terwijl de 'groten' allemaal wel over permanente plakploegen, flashy flyers en affiches, campagne-wagens en last but not least veel media-aandacht beschikken! Desalnietemin geloof ik in onze campagne en ben ik ervan overtuigd dat wij in oktober op bepaalde plaatsen kunnen doorbreken, en zo binnen enkele jaren een parlementaire partij kunnen worden. Voor Brugge stel ik mijn persoonlijke mening alvast niet bij: één zetel dient een campagnedoel te zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Op de verkiezingswebsite staat er alleszins nog niets
www.westvlaamskartel.be en dan maar eens doorlinken naar Brugge, héél leuke website trouwens. Eerlijk gezegd snapte ik wel niet zo goed dat jullie een lijst wilden vormen met iemand die tegengestelde ideeën heeft dan jullie wat de Belgische staat betreft. Maar soit in Mechelen doet m'n hetzelfs nog beter met liberalen en groenen op één lijst...; maar dit terzijde. Kweet niet hé maar waarom gaan jullie de uitdaging niet aan zoals in Antwerpen van die gasten van Neen; alhoewel ik mijn vragen stel bij hun partij doe ik toch mijn hoed af dat ze daarvoor de Antwerpse straten plat lopen, tzal hoe dan ook gezond geweest zijn voor hun beentjes en conditie ![]()
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: