![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(btw ik heb al besloten om voortaan mijn belastingen in het buitenland te betalen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens tegen dat die mannen hun software in orde is... Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 mei 2006 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er moet helemaal niet onderhandeld worden imo. Enkel een slavenvolk 'koopt' zijn vrijheid af bij 'de meester'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang Vlaanderen in Belgisch verband zit, kan Vlaanderen geen enkele eis stellen. Want elke Vlaanse eis kunnen ze gewoon blokkeren. Wanneer de Walen gewoon eens "non" zeggen, sta je nergens. Wanneer we binnen Belgisch verband gaan onderhandelen, dan zijn we idd slaven die ons moeten vrijkopen. Vlaanderen moet eerst éénzijdig de onafhankelijkheid uitroepen. Pas dan kunnen er onderhandelingen komen. En pas dán ben ik bereid financieel solidair te zijn met Wallonië. Dan zal Vlaanderen z'n steun aan Wallonië uit vrije wil geven, en is er geen sprake van "afkopen van vrijheid". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Partijen moeten niet 'leuk' zijn. Wil je leute, ga naar een kermis en amuseer je. Een partij moet ernst zijn. Bittere ernst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk... je kan van Geert Bourgeois zeggen wat je wil, maar zijn moed in 2001 om dat gedrocht van een amechtige VU op te blazen, staat buiten kijf. En toen had hij nog geen ministerpostjes op het oog. Integendeel... toen was hij nog niet eens zeker dat hij de kas van de VU kon binnenrijven... toen was de woestijn een vrij duidelijk beeld. Respect voor die Geert van toen. Jammer dat ie na het huwelijk met CD&V alles heeft gedaan om dat vertrouwen te beschamen. We zullen maar leren dat de macht alles kan verpesten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 juni 2006 om 00:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juich niet te hard. Die geert van toen wil ik nu niet meer kennen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het werkt ook omgekeerd, als de Vlamingen stoppen met de lamme goedzak uit te hangen, en alle keren NEE zeggen dan kunnen de walen hun non ergens steken waar de zon nooit schijnt, we zullen zien wie er het langst kan nee zeggen, na een politieke puinhoop van een paar maand, en het feit dat ze hun veel te veel ambtenaren niet meer betaald krijgen, zullen ze rap op hun knieën zitten en zelf de coburgers buitengooien, dan hoeven we het zelf niet te doen. Wij bepalen de prijs van alles, en of zij geld krijgen om het te kunnen kopen. Maar als ge natuurlijk de ballen niet hebt om die macht te gebruiken en eventueel te misbruiken indien nodig, ga je nooit een stap verder komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Straffe taal, Bij dergelijke confrontatie die tot totale blokkering zal leiden, zal vlaanderen als verliezer uit de strijd komen, wij hebben geen traditie van volhouden, en wie meest heeft kan ook meest verliezen. Zo'n scenario is de volledige blokkering van de staat, van alle uitgaven, lonen, investeringen, ..... De vlaming die rechtstreeks of onrechtstreeks voor zijn inkomen van de staat afhangt, met zijn hoge afbetalingen zal nogal eens staan springen om vol te houden tot de deurwaarder komt. Laatst gewijzigd door spherelike : 1 juni 2006 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Soms schaam ik me toch om Vlaming te zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige waar de Vlamingen "nee" kunnen op zeggen, is de vorming van een federale regering. Maar eens ze ingestemd hebben met de regeringsvorming kunnen ze weer gedurende 4 jaar geen enkele eis stellen (of ze zouden de regering moeten laten vallen). Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 1 juni 2006 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het nu net, het gaat om dat volhouden als ge niet 100 % doorgaat, verliest ge hé, ... Het gaat om uw poot scheef houden, ik kan u garanderen het leid tot resultaat, meestal moet ge zelf maar eens dreigen, dat ge uwe poot gaat scheefhouden, ... Ik heb deze techniek zelf al verschillende malen gebruikt om mijn, gelijk, goesting of profijt te halen. Nooit voor oneerlijke dingen, maar ene die denkt van straffer, of slimmer te zijn dan ikik, die heeft wel een ferm probleem laat het ons maar zo stellen. |
|
![]() |
![]() |