![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik denk dat ik ondertussen wel een bak Duvel heb verdiend. Ben vergeten met wie k over de inval heb gewed maar het moet toch wel bijna zes maanden geleden zijn..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ex cia-analist: "aanval op iran in juli, mogelijk gefakete terroristische aanslagen" En de reusachtige titel van het "artikel" dat je citeerde was: "Former CIA Analyst Says Iran Strike Set For June Or July" Dat is (op zijn minst) misleidend. Propaganda dus. Uiteraard trek jij niet de minste conclusie uit het feit dat jouw profeten net wat er echt gebeurd is niet voorspelden! Jullie kennen het masterplan dat al eeuwen vast ligt, maar zelfs een echte voorspelling op zes weken kan er niet af! Dan heb ik meer vertrouwen in de voorspellingen van Netslet, se. ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burgemeester
|
![]() Onderstaand bericht zou een verklaring kunnen zijn voor uitstel van een geplande aanval op Iran:
Citaat:
Ik zie bvb. niet in hoe een verijdelde aanslag beraamd door moslims van Pakistaanse afkomst een aanval op Iran zou verantwoorden. Anderzijds waren de Saoudische kapers van 9/11 wel een aanleiding om, via de link OBL, Afghanistan te 'bevrijden'. Welke link heeft men nodig om via - evt. opgezette - aanslagen Iran aan te pakken? Maar misschien zijn rationele links niet zo echt nodig (zie Irak)? Dat een aanslag altijd van pas komt om gereedliggende plannen te verwezenlijken heeft 9/11 echter wel aangetoond. In verband met voorspellingen van opgezette aanslagen. Er concrete data aan vastknopen roept vrij voorspelbaar spot op. Ik herinner me vorig jaar augustus vrij concrete voorspellingen ivm een mogelijke aanslag met een atoombommetje op Amerikaanse bodem. Iemand nog iets van gehoord? De redenering dat waarschuwingen van Alex Jones e.a. tot afstel, uitstel of verandering van plannen zouden leiden kan moeilijk bewezen of ontkracht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_McGovern Laatst gewijzigd door Nussbaum : 17 augustus 2006 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zonder aanhalingstekens is zijn voorspelling even ridicuul (en nog meer zijn niet-voorspelling). Toch leuk hoe alles wordt gedaan om nogmaals de aandacht af te leiden van de essentie: er wordt door de believers gestookt, en gestookt, en gestookt. Met dikke zever, steeds afkomstig van dezelfde journalistiek waardeloze bronnen. Als die McGovern echt een "cia analyst" was (beweringen van exodus en cs geloof ik nooit zonder degelijke bron, en ik zal niet elke bewering gaan checken, dat zijn ze niet waard), dan is hij in elk geval duidelijk niet op de hoogte van het NWO-masterplan. ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 18 augustus 2006 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet je, Firestone, 't zou echt tof zijn mocht je eens met argumenten afkomen die niet aan één van de volgende criteria voldoen: 1.) "Alles wat Exodus zegt wil ik niet geloven." 2.) "Ik geef een tegenargument dat niets zegt over het argument van de tegenstander." 3.) "Alle believers zijn naieve, domme mensen." 4.) "Als er iets is dat niet in mijn kraam past, negeer ik het." 5.) "De believers zijn slechte mensen die enkel ruzie willen stoken." 6.) "Ik maak de poster belachelijk door een sarcastische NWO-opmerking te maken." 7.) "Enkel mijn bronnen kunnen vertrouwd worden." 8.) "Ervaringsdeskundigen en professoren die de believers citeren kunnen niet vertrouwd worden." Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 augustus 2006 om 02:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ach, vele mensen weigeren te accepteren dat zoiets kan gebeuren in hun eigen land, in hun eigen tijd, helaas...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Irak was toch een prachtig voorbeeld, wat moet je nog meer hebben? Blauwdruk kan je lezen op de site van de PNAC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Is 't luiheid of dommigheid, of misschien beiden? Ik weet 't ook niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Zie Bourdieu - Sur la télévision, of de werken van Zizek e.d. Laatst gewijzigd door Praetorian : 18 augustus 2006 om 03:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
(En mag ik nu eindelijk eens gaan slapen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tot de volgende! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ack, 17 augustus en nog geen oorlog met Iran.
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 augustus 2006 om 07:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het even idioot is kritiekloos alles wat "mainstream" schrijft te geloven dan alles wat de "alternatieven" schrijven kritiekloos te geloven. Dat blijkt overduidelijk uit de waardeloze voorspellingen van de "cia analist". Citaat:
In deze thread wordt een "voorspelling" gepost, met een schreeuwerige en misleidende titel, die vals blijkt. En in de NWO-thread staat al de nieuwe "voorspelling". Citaat:
Citaat:
Wanneer ik op leugens wijs check ik dat. Ik heb je bijvoorbeeld niets horen zeggen toen exodus valse citaten postte, of de leugen postte dat Alex Jones de aanslagen op de WTC voorspelde. Dat noemde ik leugens. Ik heb nadien geen bewijzen gekregen van exodus of de believers die ter hulp snelden dat het toch waar was. Noch heeft exodus toegegeven dat het leugens waren. Hier had ik het nergens over leugens. Of die kerel een "cia analist" was of niet doet weinig terzake. Zijn voorspelling is door de feiten waardeloos gebleken. Citaat:
Citaat:
![]() Ik vermoed dat je daar links voor hebt? Ik denk integendel dat sommige believers allesbehalve dom en naïef zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vermoed dat je daar links voor hebt? Citaat:
Samengevat, een lange inhoudsloze post om de aandacht af te leiden van waar het om gaat: De "voorspelling" die de basis vormde voor deze thread sloeg nergens op. Ze wordt niet ineens waardevol door wat op mij te schieten. ![]() En, beste Heftruck, het zou ook leuk zijn mocht je jezelf houden aan de criteria die je anderen wil opleggen, en niet inhoudsloze post zoals hierboven of zoals deze te posten. Op de persoon spelen bij gebrek aan argumenten, wat je hier doet, is niet echt overtuigend.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 augustus 2006 om 07:13. |
||||||||||
![]() |
![]() |