![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met statistieken kun je inderdaad vanalles bewijzen. Maar alleen aan hen die niets van statistieken kennen ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ah, nee, shit, dat kan niet want het onderzoek is in West-Vlaanderen gedaan...
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Veel meer Vlamingen zijn hogergeschoold dan 20 jaar geleden.
Sindsdien is het VB gestegen van 0 naar 1 miljoen kiezers. Er moet een verband bestaan tussen betere scholing van de bevolking en het succes van het VB. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.ethesis.net/vlaams_nation...sme_deel_D.htm
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds lijk jij jezelf bij die 'intelligente' Vlamingen te rekenen die er als vanzelfsprekend van uitgaan dat 1 op vier Vlaamse kiezers laaggeschoold is én dat uitgerekend die 1 op 4 VB stemmen. In Antwerpen zou volgens jou dus zelfs 1 op drie kiezers laaggeschoold zijn. En dan zeggen dat er uitgerekend in Antwerpen minder werkloosheid is dan elders in...België. Onder de autochtone Vlamingen toch....
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zeg ook niet dat alle laaggeschoolden op Vlaams Belang stemmen, de cijfers in de aangehaalde website spreken voor zich. Ze tonen trouwens ook aan dat na VB, de SP.A ook heel goed scoort onder laag geschoolden. Maar VB doet het toch een stuk beter en onder zij die zonder beroep zitten.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Door de betere scholingsgraad zullen de partijen hun kiezers niet meer kunnen overtuigen met de voorheen gebruikte methodes.
De bevolking wordt kritischer. Stelling van prof. Deschauwer. Boekje : " Politiek zonder boe of bah" . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geheel is nu eenmaal in een stroomversnelling van politieke recuperatie gekomen, is zelf de moeder van de politieke recuperatie geworden. De nabestaanden moet wel krediet gegeven worden voor deze recuperatie, en er mag aangenomen worden dat ze dit niet gewild hebben (in zoverre zij zelf niet de politieke toer op gegaan zijn, zoals de moeder van Mohammed). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zullen het dan inderdaad niet meer moeten doen met zaken zoals begrotingen in evenwicht gebracht door een massa truuks, belastingsverminderingen van het vestzak-broekzak type, fictieve uitwijzing van illegalen, hersenspoelingen via de gesubsidieerde media, windmolens die het land gaan redden op gebied van energievoorziening...
Laatst gewijzigd door Bob : 3 juni 2006 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
als er één partij barst van laaggeschoolden zal het waarschijnlijk nog de ps zijn en behalve dat, studenten hoger onderwijs worden soms geconfronteerd en beinvloed met frappante mei 68 leugens en de wereld is er sinds die tijd niet echt op vooruit gegaan
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twanne wil blijkbaar de het Algemeen Meervoudig Stemrecht terug wordt ingevoed...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel noten op zijne zang, als ge 't mij vraagt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog afgezien dat "antwoord" "antwoordt" had moeten zijn. Maar dat is een zwak argument, geef ik toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Wel grappig dat in ons gazet voor lageropgeleiden (de morgen) deze uitslag niet vermeld wordt, tenzij misschien weggemoffeld. Anders geilen ze op statistiekjes en peilingen.
Spijtig dat we niet van die verzuurde smoeltjes kunnen genieten ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() twanne
Ik ben universitair met een vrij beroep, vele industriëlen en universitairen uit mijn kennisenkring stemmen Vlaams blok. Dat we er niet openlijk voor kunnen uitkomen is vooral te wijten aan de inquisitie gevoerd door de "democratische partijen" en de broodroof die er het gevolg van is. Ongeschoold, geschoold, universitair, industrieel zegt weinig of niets over de intelligentie, zelfstandigheid, of over hun capaciteit om logisch en critisch te denken, belangrijk is dat er in onze maatschappij nog kritische en denkende mensen zijn die niet klakkeloos de voorgekauwde en opgelegde politiek correcte gedachtengang acepteren. Ik acht me gelukkig die vrije geesten te kennen, niet allen blijken hun ziel te willen verkopen aan de heersende judassen of zich te moeten prostitueren om de broden of om macht. Overigens zie ik niet in wat u probeert te bewijzen met uw racistische opmerking dat Vlaams Blok kiezers ongeschoold of minder geschoold zouden zijn, ik voel me goed in de omgeving van denkende mensen ongeacht hun opleiding. Toch nog een prettig verblijf. met Laatst gewijzigd door humble : 3 juni 2006 om 09:20. |
![]() |
![]() |