![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Erg moeilijk vergelijken/bekijken, vind ik.
Op een stuk of 3 "jeugdige" vergissingen na (dan meteen een weekje tamelijk ontregeld, graag niet dus) had/heb ik de afgelopen ruim 45 jaar mijn alcohol-genot voldoende onder controle om denk- en loopwerk intact te houden. Hash/wiet (60-er jaren) 2x geprobeerd; keelpijn, nee dank u en smaakt naar autoband. Wèl fijn: zo vers/vochtig mogelijk plukje cannabis bloem/plant in stevig stukje plastic met speldeprik-gaatjes, in een pakje halfzware shag stoppen als "aromaat-builtje", verhuizen naar het volgend pakje en na een maand "uitgedroogd" doorgeven aan een kennis die het spul blijmoedig echt oprookt, iedereen blij. Het ging/gaat mij uitsluitend om de SMAAK, zoiets als het verschil tussen zwarte en groene thee-soorten (JA ik ben een theedrinker en OCHTENDMENS en MOET bij mijn (fors) ontbijt Groene Chinese Thee hebben, zonder suiker of andere bijmengsels; niet dat ik iets tegen suiker heb, maar NIET in mijn thee). Heb ik maar enigszins de indruk dat iets mijn denkwerk aantast dan meteen: stop. Een paar keer verrassend ervaren en (helaas) daarna "hobbyistisch" moeten ontwijken: in de damp staan van hashj-rokende muzikanten in een oefen-lokaal/keldertje. Binnen 2-3 volgende dagen plotseling ondenkbare fouten in door mij getypte berichten, woorden half-afgemaakt of soms alleen de beginletter en ook zinloze zinnen = onzinnen; nee, dat schiet echt niet op. Misschien ben ik alleen maar dwars, houd niet van "stoned" maar zelfs soft drugs zijn mij al véél te sterk. Baas over eigen Brein, graag en: GEEN alcohol binnen rijdbare uren. Hehe, 06:00u zowat; toch nog maar ff een paar uurtjes gaan slapen. Gepensioneerdzijn heeft z'n goeie kanten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan me best inbeelden dat sommigen niet van seks houden met mensen van hetzelfde geslacht maar dat kan toch ook geen reden zijn om homo's te verbieden? Of wel misschien? Laatst gewijzigd door netslet : 5 juni 2006 om 05:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik denk dat het gewoon een in gebakken dogma is dat drugs slecht zijn. En ze vormen een bedreiging voor de prestatiemaatschappij: flauw excuus dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaag gaat Legalize it, een streetrave in Amsterdam door. Feest! Ik ga dadelijk vertrekken. Heb ik al gezegd dat het feest is? Feest!
![]()
![]() |
#27 | ||||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Uiteraard moeten we niet alleen drugs bestrijden, ook tegen gevaarlijk overmatig gebruik van drank moeten we een preventief beleid voeren. Citaat:
![]() Citaat:
Dan kunnen we ineens alle snelheidslimieten afschaffen want dan zal er ook meer sociale controle zijn? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ik wil in ieder geval niet VERPLICHT worden tot het innemen van bepaalde zaken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() Hier alvast de Russiche, Portuguese en Bahasa Indonesische versie van de verklaring over het internationale netwerk van mensen die drugs gebruiken:
Laatst gewijzigd door HaRdCOREhARMREdUCER : 6 juni 2006 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() En de Roemeense en Engelse versie:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Ik zou het een goed initiatief vinden (ik ben ook tegen de war on drugs), ware het niet dat men naast de vrijheid om drugs te gebruiken ook afkomt met:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vaak wordt hen de toegang tot medische zorg en op een zinvol en productief leven ontzegt. Grtz Sx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
informeer je eerst even Laatst gewijzigd door praha : 11 juni 2006 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ja da's normaal hé als je je niet eerst vooraf informeert alvorens wat commentaar te geven ![]() Laatst gewijzigd door praha : 11 juni 2006 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Volledig VRIJGEVEN; overdoses verlossen ons dan in no time van de "gebruikers".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() een deel ervan he, na de opheffing van de drooglegging van alcohol in bepaalde gebieden in de VS is toch ook niet ineens de helft van de bevolking gestorven aan een alcohol-overdosis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Je hebt gelijk; soms ben ik te optimistisch.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zullen er wellicht minder gestorven zijn door methanolvergiftiging na die opheffing
|
![]() |
![]() |