![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welk drankspelleke lijkt u het tofste? | |||
Kaartje blaas. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 38,89% |
Franse werkwoordenspel. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Spel met de munten. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Spel met nagels en boomstronk. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 38,89% |
Iets anders. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 27,78% |
Ik drink niet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon zoveel mogelijk bereiken.
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hebben wel nog enkele bijkomende regels. -Wie dubbel smijt mag het aantal mag iemand aanduiden die zoveel slokken moet nemen als het aantal ogen van de dobbelsteen (dus als ik dubbel 3 smijt kies ik iemand die 3 slokken moet nemen) -Wie dubbel 1 smijt word "solidateit man", hij neemt gedurende één ronde( tot het terug aan zijn beurt is) elke keer een slok als een andere speler een slok moet nemen. Dus iets wat je zeker niet wil smijten.(als ge met genoeg zijt tenminste). Zeer belangrijk ook, een speler blijft smijten totdat hij niets speciaal gooit (niet dubbel, 7,3,....). Dus zolang er iemand (inclusief hemzelf) moet drinken door zijn worp blijft hij smijten. Dan pas is het aan de volgende speler om te gooien. Ook wle en rede om vooral geen dubbele 1 te smijten. Dit zijn de basisregels, je kan er ook altijd enkele nieuwe bij bedenken als je wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet er super uit...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zelf nog niet meegedaan maar het schijnt leuk te zijn: de bierbeurs. Ik ken de regels en procedures ook bijlange niet in detail.
Je moet bij een redelijke groep zijn om dit te "spelen" en moet verschillende bieren tappen; Elk bier start aan 1 euro. Het principe is dat van de beurs: Wordt er veel palm gedronken, dan stijgt de prijs van de palm. Wordt er minder palm gedronken, dan daalt de prijs. Het schijnt tof te zijn als Den Duvel maar € 0,5 euro meer kost etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Kotsen verzekerd
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 12 juni 2006 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |