![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de meeste landen worden dergelijke uitslagen ongeldig verklaard... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat noemt men dan ook terecht volksdemocratieën... De macht van en aan het volk... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen/België zijn de partijen die zogezegd links zouden zijn (SP.a-blauw en aanverwanten...) evengrote marionetten van het establishment als de rest van de politiek. Alhoewel er natuurlijk langs beide kanten uitzonderingen zijn. Lula in Brazilië is sinds z'n aanstelling ook een mooie steunpilaar van het establishment geworden (daarom dat het protest tegen zijn beleid groeit). De Nederlandse SP is dan weer een partij die je moeilijk een establishmentpartij kan noemen, maar vindt wel aansluiting bij een steeds groter deel van de bevolking. In tegenstelling tot pseudo-links van de sociaal-democratie durven zij dan ook radicaal ingaan tegen de trendy mondialisering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
4 dagen voor de verkiezingen brachten ze dit communiqué uit: « Chers compatriotes : Le moment est venu de faire un choix pour le présent et l’avenir de notre patrie sacrée. Nous, le groupe Colombie Libre (« Colombie libre du Communisme ») sont attentifs �* toute décision que vous pourriez prendre en faveur d’une démocratie authentique. La seule voie pour tous les Colombiens est celle du soutien inconditionnel �* la politique de sécurité démocratique de notre président-candidat, le docteur Alvaro Uribe Velez. En aucune manière nous ne permettrons un autre résultat �* cette élection qui approche, dimanche prochain, que celui de l’élection du Président Uribe et de son groupe de collaborateurs. Ils savent très bien qu’ils ont notre soutien total. A cet égard, nous aimerions vous prévenir une dernière fois : étant donné les circonstances dans lesquelles se trouve actuellement le pays, nous nous déclarons en guerre ouverte et totale contre tout intérêt opposé �* la réélection de notre dirigent légitime... Nous ne permettrons pas un autre résultat et, s’il advenait dimanche que la majorité porte des chemises jaunes (couleur du Pole Démocratique Alternatif), nous les teinterons d’une autre couleur, celle affichée par l’insurrection et les libéraux serviles : rouge sang ! » Vrij duidelijk he: als de linksen winnen knallen we ze af. Laatst gewijzigd door tony p : 7 juni 2006 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vorig jaar werden er trouwens nog 70 vakbondsleiders vermoord in Colombia: een record (maar toch 20 minder dan het jaar daarvoor).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen enkele studie tegengekomen die aantoont dat stemuitslagen significant veranderen door het afschaffen van de stemplicht.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() ...als het gaat om een referendum. Bij het kiezen van vertegenwoordigers is er nooit een vuiltje aan de lucht.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans hebben ze in Servië verschillende keren (ik dacht drie keer, maar het kan ook meer zijn) na elkaar presidentsverkiezingen moeten houden, omdat er nooit een opkomst van 50% was.
|
![]() |
![]() |