![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bericht van Jazeker aan de verzetstrijders. Ik heb intussen bescherming gevonden in Groningen. Ik zal van hieruit het verzet tegen het leger van 67 miljoen Belgicisten leiden. Ik kan het getrap van hun laarzen reeds horen als ik bij de grens met Drenthe ben. Ik zal waarschijnlijk moeten uitwijken naar Denemarken, want het leger van 73 miljoen belgicisten is gisteren aangegroeid tot een leger van 78 miljoen belgicistische strijders. Ze hebben net via het internationale nieuws laten weten dat ze de gebergtes in Groningen hebben gebombardeerd en dat stemt me hoopvol. Blijkbaar is Flahaut nog steeds de leider van het leger van die 82 miljoen belgen en dus voel ik me nog steeds veilig in de wetenschap dat Groningen geen bergen heeft.
Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 juni 2006 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() NEWSFLASH*
Vreemde troep aangehouden bij IJsselmeer Vandaag is er door de politie van Genemuiden een vreemde troep gearresteerd. Het betrof hier drie jongelui in blauwe hemden en een regiment franse infanterie. Van hun bezigheden werd melding gemaakt omdat zij vrouwen op leeftijd lastigvielen en in hun oren schreeuwden:'Wij gaan Hasselt innemen!'. Uit nader onderzoek bleek dat zij hun kaart verkeerd om hadden gehouden en nu 200 km uit de richting waren. Het regiment infanterie is overgedragen aan de militaire politie, de drie jongelui werden getracteerd op een glaasje limonade en een koekje en werden weer naar hun ouders gestuurd. De vrouwen op leeftijd kwamen met de schrik vrij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ((((((
![]() Er zitten ware talenten op dit forum. Dit bericht heeft een automatische zelfdistructie. Kwestie van die 80 miljoen Belgecisten mijn vlaamSSche ondergronds safehouse waaruit het verzet oppereert niet prijs te geven...
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Unitaire Regering Gaat Van Start
(Bruxelles/Brussel, eigen verslaggeving) De nieuwe Unitaire Regering van ons geliefd Vaderland is gisteren van start gegaan, na een zeer emotionele eedaflegging bij Zijne Koninklijk-Majestueus-Heilige Hoogheid Albert II. De voltallige regeringsploeg is samen (haja) verantwoordelijk voor alle kabinetten. Naar verluidt wil deze Grootse Regering werk maken van een deftig beleid qua Ruimtelijke Ordening en Huisvesting: het wordt immers almaar moeilijker voor de 118 miljoen Belgicisten om nog onderdak te vinden in hun Geliefde Vaderland. Stemmen gaan inmiddels op om de Unitaire Verlichte Gedachte verder uit te dragen, hoofdzakelijk dan naar Nederland. VlaemSSch-Nationalistische kwatongen beweren echter dat men enkel Nederland wil inlijven om verzetsstrijder Jazeker te kunnen pakken.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als burger van het Souvereine boorplatform Drill II verwelkom ik de heropstanding van de monarchieën, en de uitroeing van de verwerpelijke dictatuur van de dommen, ook wel genaamd democratie.
Paar maand later. Zuchtend onder het juk van de Belgische monarchie, die van ingeteelde domheid haar vaandel heeft gemaakt, ben ik ondergedoken. Mijn vraag aan de gedoodverfde Europese keizer Filip I van Saxen Coburg hoeveel de vierkantswortel van 4 was ,veroorzaakte een storm van protest. Alleen de afstand en de hevige winterstormen rond mijn booreilandje hebben de Belgische vloot van 3 spoelbakken en 1 zitbadkuip weggehouden. |
![]() |
![]() |