Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2006, 22:38   #21
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
I dared you my friend. En beweren dat Memorial samenwerkt met de beheerders, tja...Je weet duidelijk niet waarover je spreekt.
Dare zoveel je wil mijn vriend ... waar heb ik beweerd dat ik WEL op de hoogte ben. Ik vroeg enkel naar expertise ... maar deze is dus niet aanwezig ... no need to discuss any further ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun
Ik maak me sterk dat de Russen op een gelijkaardige manier over de schreef gaan als de Amerikanen, maar waar haal jij deze expertise vandaag om "dat stuk erger" te gaan beweren?

Je weet verdomd niet hoe erg het is in Guantanamo!?!?
Oud 13 juni 2006, 11:34   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Ik zeg niet dat het niet erg is, ik zeg dat het in verhouding tot ... maar weinig nieuwswaarde heeft
Dat is een keldertje, ... Blijkbaar heeft u nog nooit gehoord van de vakantie paradijzen in Siberië...

En de verschillende psychiatrische klinieken, waar "politiek gestoorden" heropgevoed konden worden...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 17:44   #23
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Dare zoveel je wil mijn vriend ... waar heb ik beweerd dat ik WEL op de hoogte ben. Ik vroeg enkel naar expertise ... maar deze is dus niet aanwezig ... no need to discuss any further ...
http://www.memo.ru/eng/memhrc/texts/4d_urt03.shtml . Om te beginnen. en als je wat moeite wil doen zul je tientallen zulke verhalen terugvinden op die website.. Guantanamo is een smet op het Amerikaans blazoen, maar staat mijlenver van wat er in Tsjetsjenië allemaal is gebeurd.
Oud 13 juni 2006, 22:55   #24
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
http://www.memo.ru/eng/memhrc/texts/4d_urt03.shtml . Om te beginnen. en als je wat moeite wil doen zul je tientallen zulke verhalen terugvinden op die website.. Guantanamo is een smet op het Amerikaans blazoen, maar staat mijlenver van wat er in Tsjetsjenië allemaal is gebeurd.
En dat maakt jou zo sterk in jouw mening dat Guantanamo accepteerbaar is ... how far can we go ... je weet verdomd niet wat er ginds op Cuba allemaal plaats heeft gevonden (for the record: Ik ook niet)
Oud 14 juni 2006, 07:48   #25
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
En dat maakt jou zo sterk in jouw mening dat Guantanamo accepteerbaar is ... how far can we go ... je weet verdomd niet wat er ginds op Cuba allemaal plaats heeft gevonden (for the record: Ik ook niet)
Kritiek op Guantanamo is één zaak. Die kritiek overdrijven tot in het absurde toe is iets anders. Zeggen dat Tsjetsjenië hetzelfde is als Guantanamo is absurd en/of gelogen en lyot heeft gewoon gelijk. Blijkbaar bestaan er geen gradaties meer *zucht*.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 08:19   #26
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat laatste zinnetje tussen haakjes zorgt er natuurlijk voor dat uw vorige uitspraken in het niet vervallen...
Oud 14 juni 2006, 18:06   #27
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat klopt , ik weet niet in detail wat er daar allemaal gebeurt, maar NERGENS in om het even welke media-outlet wordt er melding gemaakt van dergelijke grove mensenrechtenschendingen als diegenen die door onafhankelijke bronnen werden vastgesteld in Tsjetsjenië, en waarvan je hier een voorproefje hebt gezien op die website .
Oud 14 juni 2006, 18:09   #28
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Pretendeert Rusland eigenlijk ook ander landen te bevrijden en democratie en vrijheid te brengen?
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 19:41   #29
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Dat laatste zinnetje tussen haakjes zorgt er natuurlijk voor dat uw vorige uitspraken in het niet vervallen...
Welke vorige uitspraken mijn vriend, een beetje wild om je heen aan het slaan?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be