![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe menslievend mijn principes ook zijn, ik ga mijn gezondheid niet in gevaar brengen omdat ik anders mijn principes zou verloochenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zelf kan van de andere kant getuigen, man die als zijn eten niet klaar stond, het nodig vond leuke dingen te doen en zijn agressie bot te vieren. Als je dan uiteindelijk na 8j die man de pollepel redelijk hard terecht laat komen op zene bol, omdat je het meer dan beu bent, krijg je : lachsalvo bij de politie 'madammeke, hoe komder bij de pollepel te gebruiken', de razernij van de vent er eens extra bovenop, en het eeuwige geklasseer onder 'kleine huishoudelijke feiten'. Echt niet motiverend om als vrouw nog in te gaan tegen huishoudelijk geweld. Ik heb het dan ook anders opgelost. Maar ik ken ook een man die mishandeld wordt door zijn vrouw, even schrijnend en echt onderkend probleem ook. Schelden/slaan is onmacht bekennen, zowel bij mannen als bij vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neh ! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() [quote=netslet;1758847]Niets tegen deze campagne maar laten we enkel hopen dat hierdoor de omgekeerde situatie nl. huiselijk geweld door vrouwen tegen mannen (een sterk opkomend fenomeen) niet verdoezeld of geridiculiseerd wordt.
.... .... .... quote] Daarvoor zal nooit een campagne worden gehouden, voor geweld van vrouwen op (hun) man(nen). Welke man zou naar de flikken durven stappen en zeggen :"ik krijg thuis slaag van mijn vrouw."? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling