![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Misschien denken ze er over om zich aan te sluiten bij de BUB...en waten het nooit echt Vlaams-Nationalisten, misschien hebben deze mensen het licht gezien naar aanleiding van de vorming van de BUB en zullen ze een Belgische koers gaan varen. Zij zijn immers de eersten die vanuit het hol van de Vlaamse Leeuw kunnen zien dat het geen nobel doel iswat het Vlaams Belang verdedigd in tegenstelling tot de BUB. Laatst gewijzigd door BUB : 21 juni 2006 om 16:18. Reden: foutje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Toch geloof ik dat de BUB niet met postjesjagers is bevolkt, hier zitten nog de echte politici, zij die tegen de stroom opzwemmen en zo misschien de bron zullen bereiken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Ach, de bron proberen we allebei te bereiken. Het enige verschil is waar die bron zich bevindt en hoe we ernaar toe gaan. Al zwemmend als gehandicapte zonder armen of al varend als groot schip met vele roeiers. Poëtisch he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
zo gebrekkig is de BUB niet hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je Nederlands is echt schabouwelijk hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Je zou je godverdomme moeten schamen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Nee maar ik vraag me af waar ik de scheldpartijen het eerst zal zien: op de site van het VB of in De Morgen 8)
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat je in Brugge geboren bent en geen fatsoenlijk woord Nederlands uit je hoed kan toveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Zou je dan aub de naam "Brugge" in je woonplaats kunnen verwijderen. Zet daar desnoods fonetisch hoe in het Brugs Brugge wordt genoemd, maar als je een paar dagen geleden verklaart dat je niet inziet waarom je Brugge in het Duits (als zijnde BUB'er en vertegenwoordiger van �*lle Belgen) in je profiel zou zetten als je die taal niet machtig bent zie ik ook niet in waarom je wel Brugge (in het Nederlands) claimt. Verwijderen die handel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Mag ik hieruit concluderen dat ik hier te maken heb met een jongedame?
EDIT: In een andere draad beweer je een man te zijn (of in elk geval iemand met een naam waarvan ik aanneem dat het een naam voor een man is.)
Nam sine doctrina, vita est quasi mortis imago! Laatst gewijzigd door Blazer : 21 juni 2006 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris