![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben niet echt een fan, maar zoiets wens je niemand toe. Beste wensen voor beterschap en herstel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tijd dat er tegen die verdomde kanker eens iets gevonden wordt!
Veel beterschap, Phara! Er kunnen immers al veel 'borstkankers' genezen worden... hopelijk ook deze Laatst gewijzigd door Zeno! : 21 juni 2006 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() In mijn kennissenkring zijn er het laatste jaren twee dames geopereerd wegens borstkanker. Beiden zijn genezen. Ik hoop voor Phara hetzelfde.
Laatst gewijzigd door puud : 21 juni 2006 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Kanker is altijd erg. Mijn kranige oma heeft op + 80-jarige leeftijd borstkanker gekregen...ze heeft het overleefd maar ze moesten wel een borst amputeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Die kanker toch hé :s; het is en blijft een verwoestende ziekte; hopelijk komt Phara er snel terug bovenop want het is een prachtige madam!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ja, kanker, 't is triestig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het wel voor Phara.
En dan nog; niemand wens je borst- of een andere kanker toe. Sterkte dus Phara! Borstkanker is flink kut. Maar dan wat hoger.