![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bussen voor arabieren en niet-arabieren, zou dat niet de oplossing zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wil jij wel een medium als internet gebruiken Bhairav? Je weet toch dat dat ontstaan is uit overheidsnetwerken als het militaire DARPA NET en een universitair netwerk? Waar ik op doel is dat je zonder structuur nergens geraakt. Laat iedereen maar eens een maand zijn goesting doen. Sommige mensen gaan zich buitengewoon onverantwoord gedragen. Er is ooit eens een geweldige Simpsons aflevering daarover gemaakt: "Bart's Inner Child" (Jaja, ook intellectuele mietjes kijken naar tekenfilms). De educatieve waarde van die serie wordt trouwens zwaar onderschat imho... De meeste allochtone jongeren verwerpen het gezag van een westerse samenleving, ze hoeven bijgevolg geen verantwoording af te leggen en ja, dan krijg je van die uitwassen van de multiculturele fout. Let maar eens op hoe braafjes ze meestal zijn als er een oudere allochtoon in de buurt is. Laatst gewijzigd door genehunter : 22 juni 2006 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bhairav meent superioriteit op basis van primitieve overlevingsinstincten te kunnen claimen, eigenlijk kan hij gewoon niet overweg met het systeem. Laatst gewijzigd door genehunter : 22 juni 2006 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En Bhairav zou mijn inziens zelf niet al te lang meegaan in dat soort van samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stuur ze naar Irak of Israël, daar zoeken ze nog gekken, die meteen heel de bus, zichzelf incluis opblazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Ge laat ook zien dat de overheid behoeftes creëert, in uw post. Vooral behoeftes aan zichzelf. De rest komt ook altijd later... Gaan we mensen verbieden het gezag te verwerpen? Zo'n maatschappij waar gij op doelt kan alleen met nazi-repressie bereikt worden, en het is eens de moeite ni... Laatst gewijzigd door Bhairav : 22 juni 2006 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heeft er trouwens iemand een bron die zegt dat het over allochtonen gaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je vergeet dat het systeem gevormd wordt door de elementen uit de verzameling. Het systeem waar jij tegen bent is geen tastbaar iets. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als die idioten zo verder doen, zou je jezelf erop kunnen betrappen dat je begint na te denken over zo'n systeem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zonder een minimum aan gezag kan een maatschappij niet bestaan en kom je terecht in complete chaos. Ik heb vroeger, toen ik puber was, ook nog Anarchy & Chaos in m'n skateboard gekerft...niet wetende waar het eigenlijk voor stond(maar toen was dat cool en stoer ih skatewereldje). Awel, u zit blijkbaar nog in dezelfde fase als ik toen,....ik wens u veel beterschap toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik denk gewoon ni dat gij anarchie kunt snappen.
Ni veel over gelezen buiten "er moet orde zijn" etc. Die pubers die het overal inkerven weten idd ni waarover anarchie gaat, en da word in de hand gewerkt door de overheid: een zo slecht mogelijke naam geven en vereenzelvigen met terroristen... Laatst gewijzigd door Bhairav : 22 juni 2006 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |