![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets met censuur te maken. Als ik een website opstart waarop ik jou beschuldig van verkrachting, inbraken en god weet wat nog. Dan is het toch niet meer dan normaal dat je hierop mag reageren? En dat hier iets aan gedaan moet worden. Racisme doet nethetzelfde alleen beschuldig je dan een hele groep mensen. Of vind je dat een site als deze moet kunnen? Laatst gewijzigd door Kay_ : 22 juni 2006 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
...gewoon uit interesse hoor... En racisme is NATUURLIJK een mening... vb: De neger is vuil... Joden hebben haakneuzen... Christenen zijn allemaal ongelovige honden... Vertel me nu eens, waar roep ik op tot geweld?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 22 juni 2006 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gemengde gevoelens. Enerzijds ben ik blij dat men eindelijk eens herkent dat er ook racistische allochtonen zijn. Anderzijds geloof ik niet dat het veel zal oplossen.
Ik had liever dat dit sites blijven bestaan, zodat een Westerling en jood kan weten wat ze van ons denken en we op onze hoede kunnen blijven. Want ... het was zuivere VB propaganda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stel dat het, als gevolg van een verdere "verstrenging" van die wetten verboden wordt om nog openlijk te debateren over, een voorbeeldje, religie? Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Het gevaar van zulke dingen is net hetzelfde als religieuze overtuigingen, ze kunnen leiden tot geweld & moord.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() [quote=cookie@vws;1770081]
"Het geld moet dienen om de schade en de beledigende uitlatingen die Sébastien Courtoy, de advocaat van de verdediging, tijdens het proces richtte aan de Joodse gemeenschap te herstellen. In zijn pleidooi had Courtoy gesteld dat de negationismewet 'fascistisch' en 'totalitair' is en dat de uitlatingen van zijn cliënten op de website onder de vrijheid van meningsuiting vielen." onbegrijpelijk : hoe kan nu een verdediging gevoerd worden tegenover opiniedelicten als die verdediging zelf tegelijk door diezelfde bril bekeken wordt ... maw de verdedigende advokaat stond tegelijk terecht, want ontvangt tegelijk in dit vonnis een soort van veroordeling ... quote : "Na de klacht verhuisde assabyle.com eerst naar een Aziatisch adres, om daarna helemaal uit de ether te verdwijnen. Een deel van de inhoud van de site verhuisde naar de Franse zustersite ribaat.org." heel efficient gewerkt dus van ons gerecht ... ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 22 juni 2006 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat jij mij aan de kant van de fachisten plaatst, is niet meer dan populistische pietpraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gelieve woorden correct te gebruiken en niet naar eigen goeddunken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() ik heb vertrouwen in de massa's die democratie kunen afdwingen. jij niet?
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 22 juni 2006 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
fas·cis·me (het ~)1 ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing ra·cis·me (het ~)1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat2 rassentheorie
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Zolang de massa's de middelen hebben om in te grijpen, maar gezien we in dit land echter zelfs geen referenda hebben.....
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
toon me eens aan waar racisme en fascime niet hand in hand gaan... de twee kun je in de praktijk niet van mekaar scheiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Correctie: u hebt geen vertrouwen in de democratie, want u vindt dat de massa's moeten gecontroleerd worden door middel van censuurwetten.
![]() |
#39 | ||
|
![]() Vandale woordenboek.
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() en als die massa's zelf om bepaalde censuur vragen? Of denk je dat de grote meerderheid werkelijk racistische schuimbekkerij op tv willen horen, maar ze dit niet krijgen van de politici in Brussel?
|
![]() |
![]() |