![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() In Spanje is dat al jaren van kracht.
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Uw vader heeft u kunnen laten studeren, dus het zal geen financieel sukkelaar zijn... kan je je voorstellen dat iemand die een pensioentje heeft van amper 800euro zo door de staat wordt gejost?
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vader is gepensionneerd - zijn pensioen ligt daar wel iets boven, mijn ouders zijn gescheiden, en hij is niet degene die het kan opbrengen mij te ondersteunen.
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ah ok... eigenlijk zou men wat meer bewijzen moeten verzamelen hoe de staat haar eigen burgers dus leegzuigt.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms moet je niet alles zo als vanzelfsprekend nemen
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zouden ze mensen aansporen saai te leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() De achterliggende gedachte vind ik al veel erger eerlijk gezegd dan dat men twee jaar voor niets heeft moeten betalen (wat eigenlijk ook iets is als een soort contractbreuk). Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst met die electronische identiteitskaart niet zo in zat. Mijn stelling was eigenlijk dat ik die chip die er in zit gewoon kapot sla met de hamer. Per slot van rekening hou ik dan toch nog mijn I.K. over die ik kan tonen in geval het nodig is. Met het te koppelen aan de SIS-kaart is dat eigenlijk niet meer mogelijk. En dat vind ik nu eenmaal nogal beangstigend. Niet dat ik meteen wat op de kerfstok heb maar de gedachte dat men ten allen tijde en overal voor alles "opspoorbaar" is grenst toch wel aan een soort gevoel van "big brother".
|
![]() |
![]() |