![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() De daden werden gepleegd door 6 allochtonen volgens het VTM nieuws, wat dus een product is van de multiculturele samenleving ingevoerd door SP.A, CD&V en VLD. Hoeveel Vlamingen moeten er nog sterven eer ze inzien dat er iets aan gedaan moet worden. Linkse rat Janssens sprak van zinloos geweld maar durft het probleem niet bij naam noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Wanneer zullen de politiek correcten eens hun hoofd uit het zand trekken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hun kiezers trouwens ook: je kan niet blijven stemmen op partijen die de wetteloosheid laten heersen en als er dan iets ergs gebeurt, doen alsof je er niets mee te maken hebt. Iedereen moet nu begrijpen waartoe paars-extremisme leidt. Laatst gewijzigd door baarle : 24 juni 2006 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het oude beeske dat altijd op de CVP gestemd heeft en van niet beter en weet is niet verantwoordelijk. De linkse militant die ageert voor de multikulturele samenleving is wel medeverantwoordelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we De Gucht zijn ''logica'' doortrekken is dat inderdaad zo. Gaat de media nu ook een veertien dagen durende hetze voeren tegen de zogenaamd democratische partijen en ze moreel verantwoordelijk stellen?, ik denk van niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() En VB zwijgt en oogst weeral een percentje meer.
“België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan.” Leopold I van Saksen-Coburg, Koning der Belgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() Natuurlijk is de Paarse regering (mede) verantwoordelijk want zij hebben;
- al jaren belet het probleem openbaar te erkennen. - al jaren geweigerd maatregelen te nemen. - informatie over de omvang van het probleem weerhouden aan de burgers. Dit is iets totaal anders dan het verantwoordelijk stellen van een oppositie partij voor het wanbeleid, censuur en manipulatie van Paars. De ware moordenaars zitten in Brussel, de Pilatussen die laten gebeuren en hun handen in onschuld wassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
“België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan.” Leopold I van Saksen-Coburg, Koning der Belgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() En weeral die verderfelijke christelijke slavenmoraal...
Jezus is gestorven voor onze zonden, dus is het mogelijk iemand de verantwoording kan afleggen voor anderen. Alsjeblieft zeg, iedereen is verantwoordelijk voor de daden die hij zelf pleegt en moet er ook volledige verantwoording voor afleggen tegenover de mensen die hij schade berokkent. Als ik iemand een mes leen en die kerel steekt mij met mijn eigen mes neer, dan ben ik toch niet verantwoordelijk voor mijn eigen dood? Laatst gewijzigd door netslet : 24 juni 2006 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 24 juni 2006 om 21:56. Reden: typo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() in ruil voor stembriefjes word oogluikend toegestaan dat Vreemde Jongeren misdaden plegen, en het land onveilig maken, terwijl hun ouders rustig van de dop of andere uitkeringen een luilekker vakantieleventje leidden, en met de "fratsen" en "kattekwaad " van hun kinderen lachen...waarom strijdt ge dat nu af? Dat is toch klaar en duidelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burgemeester
|
![]() netslet
Het wordt nog anders als je weet dat ze moorden, vrekrachten, stelen en er niets aandoet, erger nog is dat je van diezelfde blijft invoeren en ze niet terug stuurt. Het is helemaal erg als je die dan de hand boven hun hoofd houd, gegevens en cijfers achterhoud en belet dat de bevolking die informatie krijgt. Bovendien is het zelfs al meermaals bewezen dat paars zelfs gegevens en informatie verdraait. Dan ben je Paars = manipulator, dictator en M[SIZE=3]ededader[/SIZE] Laatst gewijzigd door humble : 24 juni 2006 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens... afstrijden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je niet in staat bent de gevolgen van je stem in te schatten, kan je beter thuisblijven. Als je desondanks toch voor die partijen gaat stemmen, geef je ze macht en ben je medeverantwoordelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, ook daar zijt ge zelf voor verantwoordelijk. Er zijn genoeg informatiebronnen voor iedereen toegankelijk. Als ge desondakns verkiest sommige feiten niet te willen vernemen, of ze na kennisname archiveert zonder gevolg, dan zijt ge zelf verantwoordelijk voor uw verwrongen wereldbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook keur ik het importeren van mensen ten stelligste af. De term importeren beschouwt de ge-importeerde mens louter als een object dat niets uit eigen initiatief doet maar gedreven is door een dwang die hem is opgelegd door anderen buiten zijn wil om. Dit zou een aanslag zijn om iemands recht op vrijheid. Ook vind ik niet dat bepaalde goederen maar voor een beperkte groep toegankelijk mogen zijn. Zoals in dit voorbeeld nu, als die messen verboden worden maakt dit het niet onmogelijk om nog messen te maken, enkel illegaal. De waarde van een mes gaat dus omhoog voor de bevolkingsgroep die geen recht op messen heeft, dit creëert bij de bevolkingsgroep die wel het recht heeft op messen een incentieve om messen te gaan maken en te verkopen (al dan niet op de zwarte markt) Dit heeft enkel tot effect dat er meer geld gepompt wordt in de messen-industrie en dit ten koste van de vrijheid van een groep mensen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() @netslet: maak je verhalen wat korter en probeer niet de boel om te draaien; ik bedoel minimaal "aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, op basis van ervaring"; jij l*lt er maar wat omheen.
Over "straffen" heb ik het niet gehad. Doe dus niet alsof je ergens op antwoordt als je alleen maar een verhaal wilt vertellen; open desnoods een nieuwe draad. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 25 juni 2006 om 02:55. Reden: aanvulling |
![]() |
![]() |