![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik één ding uit die beschrijving kan halen dan is dat dat het verdoemme lelijke kerels waren. "grote uitpuilende ogen en grote voortandeneerste persoon"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoiets? ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of eerder iets Johnny-achtig:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zou mij verwonderen mochten de daders van de crapuleuze busmoord geen allochtonen zijn, afgaande van de getuigenissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Koop geen pup maar een hond van één jaar oud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kon die man niet stoppen en de politie bellen? Waarom wachten tot het slachtoffer neerviel? Maar goed, dit is een beschouwing terzijde. Die jongeren hadden hun handen moeten thuishouden.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 25 juni 2006 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je blijft er blind voor dat wie dat doet levensgevaar loopt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf er niet blind voor (heb het al meermaals zelf gemaakt), ik vind het alleen een enorm spijtige evolutie in de samenleving.
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. je hebt idd als burger de wettelijke PLICHT tot bijstand van een individu in nood. maar veel succes om daar iemand voor veroordeeld te krijgen bij het negeren ervan. 2. Bruusk stoppen ? Ja, je kan het recht op verdediging van een persoon in nood aanhalen (verlengde van recht op ZELFverdediging), maar je bent als chauffeur dan meteen ook aansprakelijk voor de schade die je toebrengt aan anderen op je bus door dit maneuver. een schade die de lijn zonder probleem op jouw verantwoordelijkheid zal schuiven. 3. Wat de interne reglementering van de lijn juist is bij problemen, weet ik niet. Hoort "stoppen" daarbij ? Wat er wél bijhoorde, was het verwittigen van de politiedienst (en volgens het nieuws is dat ook gebeurd) als je effectief rechten studeert, hoop ik ten zeerste dat je strafrecht en buitencontractuele aansprakelijkheid nog niet hebt afgelegd ! In mijne tijd aan de univ had je met zo'n beweringen alvast er niet door geweest.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juni 2006 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezien het feit dat de overheid - straffeloosheid stimuleert - zelfverdediging tegenwerkt, zelfs verbiedt - verweer tegen andersgekleurde criminelen bestraft als "racisme" - autochtonen systematisch stigmatiseert en achterstelt Normaals: de bange houding van de meeste mensen is het rechtstreeks resultaat van dit beleid. Wil je er iets aan veranderd zien, dan zul je voor een ander beleid moeten zorgen. En dat enkele decennia volhouden voor het vruchten afwerpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ik sprak dan ook vanuit een "buikgevoel", niet vanuit de wet.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een evolutie waar de opeenvolgende regeringen de grootste schuldige van zijn: zij hebben er immers voor gezorgd dat er wetten bestaan waarbij mensen gestraft worden die hun eigen goed, dat van anderen, zichzelf of anderen desnoods met geweld verdedigen. Peperspray is in ons land verboden voor burgers. In andere landen niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() veel succes met de "acquiliaanse aansprakelijkheid " en co in je verdere jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |