![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan jij oooh Zeer Verlichtte Geest enige commentaar geven op de vragen die sterrenwichelaar Jos Verhulst formuleerde. (Uit simpele naastenliefde bitte om mijn nieuwsgierigheid te blussen). Misschien kan jij ooh Verheven Al-Wetendheid ook enkele efficiënte oplossingen formuleren voor de samenlevingsproblemen mits het VB geen oplossingen aanreikt en de zelfverklaarde democratische partijen er nog nooit over hebben durven nadenken. Leid mij evenwel niet in politiek correcte bekoring (daar ben ik immuun voor geworden), maar verlos ons van het allochtone kwade. Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In werkelijkheid was er een vechtpartij ontstaan tussen de skinheads en de blanke jongen. Toen de zwarte het voor zijn vriend opnam deelde hij ook in de klappen. Ik zie dat ge het ook zo nauw niet neemt met de waarheid. In Antwerpen nam de Marokkaanse gemeenschap het trouwens aanvankelijk op voor de daders. Pas toen ze in moeilijkheden dreigden te komen gaven ze de tip. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
uit het onderzoek blijkt tegenwoordig duielijk at de vechtpartij tussen twee blanken is begonnen. wat is daar racistisch aan? ge moet gewoon niet zomaar alles geloven wat ze u voorschotelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() [quote=kay-gell;1781367]Belachelijk inderdaad. Twee skinheads (de naam zegt het zelf) slagen een neger en zijn vriend bijna dood. Overduidelijk racisme, het zijn verdomme skinheads (!)
Vanthemsche verklaarde dat hij "m*kakken" wilde neerschieten = overduidelijk racisme. over vanthemsche laat ik me niet uit, ik heb het over die skinheads. wat bedoel je ,' de naam zegt het zelf', Jij weet duidelijk niet waarover je spreekt. ik ken geen enkele skinhead die zomaar mensen in elkaar slat omwille van hun huidskleur. dat zou ook NOOIT worden goedgekeurd. jij hebt je teveel laten inspireren door films. mag ik je er trouwens op wijzen dat het overgrote deel van de skinheads zich geen fluit van politiek aantrekt en zelfs spa ofzo stemt? Nuja, ik kan het je niet kwalijknemen, over de subcultuur der skinheads bestaan vele indianenverhalen. maar eer je dit soort geladen opmerkingen maakt, doe een beetje research, want je zit er zover naast als maar kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
uiteindelijk was het 2 tegen 2. Die derde skinhead heeft dat gevecht doen stoppen, maar heeft wel een maand vastgezeten!! maar dat hoor je natuurlijk niet, want dat past niet in de kraam om skinheads af te schilderen als bloeddorstige beesten. ohja, en nog iets dat je niet hoort is dat het skinheads! waren die de ambulance hebben gebeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat veel rechtse stemmers ook niks tegen marrokanen hebben omdat ze 'bruin' zijn. De reden is meer te zoeken in het feit dat hun gedrag niet in overeenstemming te brengen valt met het westers samenlevingsmodel en de normen en waarden die eraan vasthangen. Is dat dan nog racisme te noemen? Racisme duidt op het onderscheid maken op basis van huidskleur/etniciteit en ze alsdusdaning als minderwaardig te beschouwen. Dat is niet hetzelfde als 'hun' gedrag, dus 'vlaamse' kutjongeren inbegrepen, in vraag stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Trouwens die zwarte is niet dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Om dan nog te zwijgen van het feit dat de media gewoon verzwegen hebben dat dader die toen aan het benzinestation die neger in mekaar sloeg een turk was.
En dat de mafkees die in zelzate opzettelijk en met het oogmerk om te doden met zijn auto op een terrasje inreed een marokkaan was. In beide gevallen werd zelfs bewust geinsinueerd dat de dader autochtoon zou zijn geweest. Hoernalisten, een verachtelijke bende is het.
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Themse ook.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vlamingen blijkbaar niet altijd de slachtoffers hoeven te zijn, maar tevens ook daders.
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat even vermeld, omdat "jullie" dat telkens "vergeten" 8)
![]() |
#38 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Skinhead Citaat:
Citaat:
Citaat:
2. (Extreem-)rechts heeft dan ook al een heel pak "wij-zij" denken over zich gekregen, los van het feit of bepaalde individuen uit de Vlaams Belang leiding nu racisten of verkapte nazi's zijn. De column van Walter Pauli waar hier ook veel om te doen was, ligt nog vers in het geheugen, evenals de uitspraken van sommige politici dat de "racistische moorden" in Antwerpen deels konden toegeschreven worden aan "alle kiezers van het Vlaams Belang". 3. Uw consequent gebruik van "rechts" ipv "extreem-rechts", is dat A) ingegeven door constante linkse indoctrinatie of B) zelf bedoeld als indoctrinerende uitspraken ?? 8) Citaat:
Mijn raad zou dus zijn om, als je wenst op dit forum actief te blijven, je in het begin koppig te verdedigen in je standpunten, zo consequent mogelijk proberen zijn, en vooral niet jezelf verliezen in oeverloze discussies over hoe "racistisch" (dan wel "stalinistisch", voor onze rechtsere nieuwelingen ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Niemand ontkent hier dat er onder autochtonen soms even grote rotzakken zitten als onder allochtonen. Daar gaat deze discussie ook helemaal niet over.
Wel over het feit dat het ene wordt opgeblazen en het andere wordt geminimaliseerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb mijn mening over zowel links als rechts. Al lijken de meeste topics vrij rechts geïnspireerd waardoor ik mij minder over links kan uitlaten. Extreem links en rechts dus ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog nooit gedaan en dat zal ook niet gebeuren. Maar toch bedankt voor de raad ![]() |
||||||
![]() |
![]() |