![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om massa's allochtone stemmen binnen te rijven hoeven ze helemaal niet wat jij "racisme" noemt te laten vallen. Dat bewijzen de duizenden allochtonen die er nu al op stemmen en de gekleurde leden die de jongste jaren toetreden. Het enige wat ze moeten doen is zich actief openstellen en werven in de conservatieve sectoren van de allochtone gemeenschappen. Net zoals ze in Brussel doen om, met succes, francofone stemmen binnen te halen,
Laatst gewijzigd door baarle : 1 juli 2006 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het voor het VB partij gemakkelijker om, zoals in Brussel, schaamteloos de Franstalige hoer uit te hangen in ruil voor francofone stemmen, dan om allochtonen aan te werven. Dit bewijst eens te meer dat de partij in de eerste plaats racistisch is, en pas in latere instantie Vlaams-nationalistisch. Laatst gewijzigd door drosophila : 1 juli 2006 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een uitstekende zaak dat partijen gaan 'mikken' op de 'allochtone' kiezer. Op deze wijze zal er misschien eindelijk eens rekening gehouden worden met dat segment van de bevolking i.p.v. elke problematiek vanuit een eenzijdig 'autochtone' invalshoek te benaderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen Karel Dillen met het VB begon, wou hij geen compromissen met de bestaande partijen om een stukje nep-macht te krijgen. Hij wou ook niet dat de "anderen" zijn programma zouden uitvoeren. ( De CDNV is daar sterk in.) Zij willen het zelf doen en onomkeerbaar. Hoe men aan de echte macht komt is voor de die-hards van het VB van weinig belang. Iedereen mag voor het VB stemmen ook een aap met een gouden ring of een paard met een hoed op. De heiligen en de zuiveren krijgen nooit de macht. Iemand moet de allochtone medeburger verwittigen dat zij door de Cdnv bedrogen zullen worden. Het is nooit anders geweest.
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het probleem is dat nobody gives a damn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is maar een ideetje, hoor...
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() probleempje
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 2 juli 2006 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() probleempje
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 2 juli 2006 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() probleempje
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 2 juli 2006 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() probleempje
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 2 juli 2006 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() probleempje
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() probleempje
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 2 juli 2006 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Eerst de vld buit binnenhalen en vooralsnog wat speculeren op de tweedeling vb - 'alle andere politieke partijen' (waar naar door jouzelf ergens hierboven of in een andere topic verwezen werd).
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 2 juli 2006 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |