![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ze toch zo een hekel hebben aan varkens... waarom hangen ze dan het varken uit ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 3 juli 2006 om 06:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 3 juli 2006 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zal de vraag dan herhalen met juiste spelling van de naam: er is een hele wereld tussen "eng nationalisme" en zich onder de voet laten lopen door hordes agressieve indringers. Vindt gij dat nu zelf ook niet, Khonnor?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet zijn jullie nog altijd geen meerderheid, dus heb niet de arrogantie om te beweren dat de meerderheid van de kiezers de multikul (wat een respectvol woord overigens) niet moeten hebben.
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is de gemiddelde VB-kiezer gewoon een bange kwezel.
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Eng nationalistisch denken 2. Geloven dat we onder de voet worden gelopen door hordes aggressieve indringers. Ze zijn allebei even erg. Meer zelfs, ze zijn beiden een teken van onverdraagzaamheid tov van al wat vreemd is. Geef toe, vreemdelingen beschouwen als hordes aggressieve indringers is niet bepaald respectvol, niet? PS: zie je wel dat je mijn naam kan schrijven als je wat moeite doet...
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Geef toe dat het doodtrappen van een autochtoon door zes allochtonen nog minder getuigt van respect, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bang dat ik op een dag wordt gecarjackt, dat er gewapende inbrekers naast mijn bed staat, dat mijn vriendin wordt aangerand, dat mijn kinderen op de bus worden neergestoken, enz... Maar u als struise fiere vlaming heeft daar natuurlijk gene last van. Inbrekers vraagt u vriendelijk te vertrekken, en die doen dat natuurlijk. Van Carjackers heeft u geen last want u neemt de fiets, uw vriendin verkrachten zit er ook niet in wegens het ontbreken ervan of wegens te lelijk en kinderen heeft u ook niet wegens zie voorgaande... Ik bang.....ja dus...maar niet voor de zwarte man, maar voor kerels zoals jou die hun ogen sluiten voor de realiteit.
Schild en vriend Laatst gewijzigd door Bitweiser : 3 juli 2006 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() In slaap gevallen Khonnor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de meeste mensen zitten in zo'n enge omgeving dat ze nog niet eens beseffen wat een multiculturele samenleving is, 't is net de laatste jaren met de verbetering van de communicatiemiddelen dat meer en meer mensen de nadelen van hun goedgelovigheid inzien. Citaat:
En mocht je het nog niet weten niemand is rascistisch geboren ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is jou ooit al overkomen? Besef je wel niet hoe relatief veilig het hier niet is? Je kan het altijd veiliger maken door twee politieagenten naast elke Vlaming te posteren? Maar zoals met alles is dit een kewstie van kosten tegen baten afwegen. Alles is relatief beste. Als je zoals jij redeneert zou je bang moeten zijn om overreden te worden, om te sterven in een verkeersongeluk, om uit te glijden over een bananenschil,.... etc En gelieve mijn vriendin niet te beledigen. U zou beter eens leren wat meer op de bal en wat minder op de man te spelen.
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
PS: Ik had uw naam niet verkeerd geschreven, dat was Carlgustaf. Ik had zijn vraag gezien en wilde er zelf ook een antwoord op. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, er zijn een hoop vreemdelingen die het te bont maken. Er zijn een hoop vreemdelingen die zich om één of andere reden niet willen/kunnen gedragen. Maar, dat kan je evengoed van autochtonen zeggen. Plus, die vreemdelingen omschrijven als hordes aggressieve indringers getuigt niet echt van een open geest.
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Stel u eens voor dat ge in pakweg Borgerhout woont, waar een hele hoop van die vreemdelingen rondhangen, die zich niet kunnen en willen gedragen. Die vreemdelingen doen niets anders dan herrie en keet schoppen, maken de buurt van dag tot dag onveiliger, vallen iedereen lastig en kosten de modale belastingbetaler hopen geld. Die vreemdelingen worden niet of zwaar onvoldoende voor hun wandaden en misdrijven bestraft. Komt nog het recentste heldenverhaal erbij: ze schoppen met z'n zessen (!) een autochtoon op klaarlichte dag dood. Aan de andere kant wordt elke autochtone Vlaming die iets te zware kritiek levert direct voor racist uitgemaakt en mag van geluk spreken als 'm geen boete opgehangen krijgt. Probeer het eens door die bril te bekijken en dan te oordelen. Is het dan niet op zijn minst om er wanhopig van te worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
____________________________ Wie herinnert zich al die dure eden uit 1997 dat we nooit meer een Renault gingen kopen? 5110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb begrip voor mensen die dag in dag uit worden geconfronteerd door jonge vreemdelingen zonder enig normbesef. Ik heb begrip voor mensen die het slachtoffer zijn geweest van een overval, steaming, of zelfs gewoon voor mensen die lastiggevallen zijn, beledigd zijn, gepest zijndoor dergelijke jongeren. Maar ik heb geen begrip voor mensen die dit als een schaamlapje zien om allerhande racistische zever te verkopen, en ik heb geen begrip voor mensen die zich omwille van die problemen opsluiten in hun eigen angst en alle mensen die "anders" zijn niet meer beoordelen op hun goede kanten, maar wel op hun huidskleur, religie of whatever... Populisme is makkelijk, maar het is, spijtig voor sommigen, nooit de beste oplossing. Ik woon zelf in een multiculturele buurt. Ik heb echter nog nooit problemen gehad met rondhangjongeren. Dat kan nog komen, misschien ook niet. Maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dit nooit als een excuus zou gebruiken om in de val van het populisme te trappen.
![]() |