Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2006, 13:19   #21
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik vind dat ze onder de antiracisme wetten celstraffen moeten kunnen krijgen als ze uit de biecht klappen.
celstraffen EN pek en veren...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 13:21   #22
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

[quote=Paulus;1804350]
Citaat:
Ik ben het volledig met je eens uitgezonderd je bewering dat het Vlaams Belang een verdeelpolitiek voert.

Dit is nu precies waar mensen boos om worden en juist voor het Vlaams Belang gaan stemmen.

Het Vlaams Belang heeft niks tegen vreemdelingen. Er staan zelfs vreemdelingen op hun lijsten. Het zijn de traditionele partijen volop gesteund door de media, die dat de bevolking probeert wijs te maken en mensen zoals jij trappen daar blijkbaar in.
Bedankt voor de uitleg Paulus.
Ik voel mij persoonlijk aangevallen door het Vlaams Belang. Deze partij wil mij mijn Belgische nationaliteit afnemen. 'België barst' steekt als een stukje appel in het verkeerde keelgat...... Ik lust de taal, de stijl en ook het programma niet. Vlaanderen en Wallonië kunnen best wat meer zelfbestuur krijgen maar daarom moeten mijn genen nog niet verdeeld worden en het land en de inwoners verscheurd, maw. ik trap niet in de zogenaamde goede bedoelingen van het Vlaams Belang. Mijn belang is meer universeel dat weet je.....
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 13:23   #23
Tegendradigaard

Standaard

[quote=labyrinth;1804488]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht

Bedankt voor de uitleg Paulus.
Ik voel mij persoonlijk aangevallen door het Vlaams Belang. Deze partij wil mij mijn Belgische nationaliteit afnemen. 'België barst' steekt als een stukje appel in het verkeerde keelgat...... Ik lust de taal, de stijl en ook het programma niet. Vlaanderen en Wallonië kunnen best wat meer zelfbestuur krijgen maar daarom moeten mijn genen nog niet verdeeld worden en het land en de inwoners verscheurd, maw. ik trap niet in de zogenaamde goede bedoelingen van het Vlaams Belang. Mijn belang is meer universeel dat weet je.....
oei je genen verdeeld... ?????
inwoners verscheurd... ?? waar is de boze wolf die de inwoners verscheurt.. ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 6 juli 2006, 13:33   #24
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Paulus;1804350]
Citaat:
Waar het Vlaams belang tegen is, is het vreemdelingenbeleid, maar dat is helemaal iets anders dan tegen de vreemdelingen zelf. Ze is van mening dat het huidige vreemdelingenbeleid een sfeer schept, waar vreemdelingen juist in de richting van de criminaliteit geduwd worden. Als ze dat staven met voorbeelden uit de dagdagelijkse praktijk, worden zij dan vervolgens voor racisten uitgescholden.
De mensen van vreemde origine en die hier geboren zijn, dus nu Belg zijn, zijn inderdaad al decennia aan hun eigen lot overgelaten. We zijn hier allen verantwoordelijk voor. Regering, autochtonen en allochtonen.
Zal men dat keren door slogans als : ' Aanpassen of opkrassen ', ' Eigen volk eerst '. Eerlijk gezegd, ik denk het niet.
Kunnen andere partijen samen met deze mensen regeren, compromissen sluiten, dialogeren, ik denk het niet.....

Citaat:
Een verdeel politiek is trouwens strafbaar in dit land en mocht het Vlaams Belang zich daar schuldig aan maken, werden zij promt voor de rechter gesleept. Want zoals Louis Tobback indertijd zei: "We moeten het Vlaams Blok met alle mogelijke middelen neerslaan".
Eenmaal is genoeg zeker.
Oud 6 juli 2006, 13:39   #25
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Welke verdeelpolitiek ? Die in je verbeelding?
Ken je het verschil tussen verdeelpolitiek en een kat een kat noemen?
Meten is weten en daar hebben de progressieven een broertje dood aan.
Precies omdat ze goed weten hoe het met de wanverhoudingen ligt inzake criminaliteit en onaangepast gedrag. Ipv problemen daadwerkelijk aan te pakken gaat de linkse kerk dan maar liever op de boodschappers schieten en heel hard roepen dat het racisten zijn.
Tegenwoordig ben je al onverdraagzaam zo niet een racist als je je niet gewillig het hoofd laat inslaan door een bende Marokkaanse racisten en op de koop toe weigert het een multiculturele verrijking te noemen.
Ondertussen houden de progressieve werkgevers hun deuren al decennia al even gesloten voor die verrijkende magrebeinen (maar dat zeggen ze uiteraard niet luidop, de hypocrietjes).
Foei voor de werkgevers die hun deuren gesloten houden. Progressief kan je ze echter niet noemen.
Oud 6 juli 2006, 13:41   #26
Knorretje
Banneling

Standaard

De mensen van vreemde origine en die hier geboren zijn, dus nu Belg zijn, zijn inderdaad al decennia aan hun eigen lot overgelaten. We zijn hier allen verantwoordelijk voor. Regering, autochtonen en allochtonen.

Wat een onzin. 'Aan hun lot overgelaten'. Hemeltje, moeten we binnenkort ook persoonlijk de pamper komen aantrekken? Moeten we ze bij het handje grijpen en dan werkelijk alles voorkauwen.
Wat een paternalistisch gedoe.
Eigenlijk zeg je dus zelf dat die mensen van vreemde origine nietsnutten zijn en niets, maar dan ook niets kunnen.
Raar, want mij valt op dat mensen van bepaalde vreemde origines hun migratie goed verteerd hebben. Kijk naar de Italiaanse, Spaanse, Griekse gemeenschap.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 13:48   #27
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat een onzin. 'Aan hun lot overgelaten'. Hemeltje, moeten we binnenkort ook persoonlijk de pamper komen aantrekken? Moeten we ze bij het handje grijpen en dan werkelijk alles voorkauwen.
Wat een paternalistisch gedoe.
Eigenlijk zeg je dus zelf dat die mensen van vreemde origine nietsnutten zijn en niets, maar dan ook niets kunnen.
Raar, want mij valt op dat mensen van bepaalde vreemde origines hun migratie goed verteerd hebben. Kijk naar de Italiaanse, Spaanse, Griekse gemeenschap.
Die hebben hun migratie goed verteerd en waren wel bereidwillig zich te integreren. Het is steeds dezelfde allochtone groep die waar in Europa ook opvalt door haar integratie-onwil. Daar mag je nog 10.000 gebrevetteerde pamperleggers naar toe sturen, als de wil er niet is om 'hun eigen cultuur eerst' voor een stukje los te laten en open te staan naar de cultuur van hun gastland, dan zal het niet lukken.
Oud 6 juli 2006, 13:52   #28
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht

Zal men dat keren door slogans als : ' Aanpassen of opkrassen ', ' Eigen volk eerst '. Eerlijk gezegd, ik denk het niet.

.

Als dinds 1991 hoor ik niets anders ( en zeker na elke zwarte zondag) de democratische partijen afkomen met oplossing.... correcte oplossingen natuurlijk zoals ze door groen/links naar voor werden geschoven. En ach 15 jaar later is het probleem groter dan ooit....

Men moet het niet keren door slogans, maar door daden.

Trouwens op alle gebieden zijn er ondersteuningsmaatregelen gekomen (in het onderwijs heel veel) voor allochtongen om ze te bevoordelen, om ze te helpen... Resultaat ? Den bok zijn kloten resultaat...

Aan hun lot overgelaten ??? Verdomme de mens is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen lot voor het grootste deel.
Jullie dromen maar van de maakbare mens, maar de mens is niet te maken. Hij moet zichzelf maken.

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 6 juli 2006 om 13:53.
Oud 6 juli 2006, 13:59   #29
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Die hebben hun migratie goed verteerd en waren wel bereidwillig zich te integreren. Het is steeds dezelfde allochtone groep die waar in Europa ook opvalt door haar integratie-onwil. Daar mag je nog 10.000 gebrevetteerde pamperleggers naar toe sturen, als de wil er niet is om 'hun eigen cultuur eerst' voor een stukje los te laten en open te staan naar de cultuur van hun gastland, dan zal het niet lukken.
Steeds dezelfde allochtone groep die waar in Europa ook opvalt door haar integratie-onwil. U bent opnieuw een hele groep aan het stigmatiseren.
Voor het overige is het waar dat men voor een gedeelte zijn eigen cultuur moet kunnen loslaten al was het maar om gemakkelijker met elkaar te kunnen omgaan. Er is inderdaad samenwerking nodig om tot een positief resultaat te komen.
Oud 6 juli 2006, 13:59   #30
RazBoi OMBR
Vreemdeling

Standaard

jan hyoens;Ja, ga maar wenen in je hoekje!
RazBoi OMBR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 14:01   #31
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Als dinds 1991 hoor ik niets anders ( en zeker na elke zwarte zondag) de democratische partijen afkomen met oplossing.... correcte oplossingen natuurlijk zoals ze door groen/links naar voor werden geschoven. En ach 15 jaar later is het probleem groter dan ooit....

Men moet het niet keren door slogans, maar door daden.

Trouwens op alle gebieden zijn er ondersteuningsmaatregelen gekomen (in het onderwijs heel veel) voor allochtongen om ze te bevoordelen, om ze te helpen... Resultaat ? Den bok zijn kloten resultaat...

Aan hun lot overgelaten ??? Verdomme de mens is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen lot voor het grootste deel.
Jullie dromen maar van de maakbare mens, maar de mens is niet te maken. Hij moet zichzelf maken.
Ja, hij moet zichzelf maken en in groep kunnen en willen leven.
Oud 6 juli 2006, 14:01   #32
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Foei voor de werkgevers die hun deuren gesloten houden. Progressief kan je ze echter niet noemen.
Is het de taak van werkgevers om progressief genoemd te worden ??
U stigmatiseert de groep 'werkgevers'. Dit kust U 3 multiculturele strafpunten.

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 6 juli 2006 om 14:02.
Oud 6 juli 2006, 14:11   #33
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Is het de taak van werkgevers om progressief genoemd te worden ??
U stigmatiseert de groep 'werkgevers'. Dit kust U 3 multiculturele strafpunten.
Absoluut niet. Werkgevers zijn onze economie en broodwinning van morgen, ze horen dus progressief te zijn, naar de toekomst te kijken in plaats van naar het verleden.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 6 juli 2006 om 14:11.
Oud 6 juli 2006, 14:12   #34
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Exit discussie.
Ik denk dat je zelf eerst moet meegemaakt hebben wat deze dame vertelde vooraleer je kan oordelen.
De angst,de onzekerheid,de baldadigheid die zij ondervonden heeft aan den lijve zou u moeten stimuleren om daar is even bij stil te staan.
Het is niet omdat de 2e wereldoorlog een enorme stroom aan facisme teweeg heeft gebracht dat men nu stilzwijgend toe moet kijken hoe onschuldige slachtoffers met omgekeerd racisme te maken moeten krijgen.
Ik snap mensen hier dikwijls niet hoor,van welke strekking je ook bent alle misdaad en geweld moeten in ons land aangepakt worden,maar blijkbaar is een onschuldige vraag om de reglementering na te leven al genoeg om alles kapot te slaan ,mensen te molesteren en wandaden te begaan.
Ik vrees dames en heren voor een ongeevenaarde zwarte zondag juist omdat men niet ingrijpt waar nodig,en daar is de huidige regering voor een groot deel schuld aan,hoe spijtig ik dat ook vind.
Oud 6 juli 2006, 14:18   #35
Knorretje
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Steeds dezelfde allochtone groep die waar in Europa ook opvalt door haar integratie-onwil. U bent opnieuw een hele groep aan het stigmatiseren.

Ik stel enkel vast. Moet je ook maar eens doen ipv je ogen selectief te sluiten.
Die hele groep wordt niet door mij gestigmatiseerd maar door het racaille uit eigen allochtone middens. Als de groep niet het slachtoffer wil worden van dat racaille, dan moet de groep dat racaille maar eens terechtwijzen. Maar dat doen ze niet. Niet hier, niet in Frankrijk, niet in NL, Denemarken. Nergens. Dat kunnen en mogen ze ten andere niet van hun vredelievende godsdienst. Op dat soort afvalligheid staat de doodsstraf. Vandaar dat het tot wat taqiyya -praat in de rand blijft door een handvol excuusfatima's, om naieve progressieven als jij te paaien.

Citaat:
Voor het overige is het waar dat men voor een gedeelte zijn eigen cultuur moet kunnen loslaten al was het maar om gemakkelijker met elkaar te kunnen omgaan. Er is inderdaad samenwerking nodig om tot een positief resultaat te komen.
Vertel het eens aan de aanwezige moslims. Vraag hen eens waarom ze hun 4de generatie nog steeds in het berbers opvoeden en waarom ze hun kinderen nog steeds uithuwen aan 100 % zuiver halal gecertifieerde importmoslims. Houden ze niet van diversiteit of zo? Wat mij opvalt is dat de zelfverklaarde progressieven hun ogen blijven sluiten voor die 'eigen geloofszuiver moslimvolk eerst' mentaliteit, om nog maar te zwijgen van de oogkleppen die ze opzetten bij de islamitische sexuele segregatie. Sexe-discriminatie mag weer trendy zijn volgens de progressieven omdat dat nu eenmaal een culturele component van die allochtoone cultuur is, en dan is het goed.
Oud 6 juli 2006, 14:23   #36
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Ik denk dat je zelf eerst moet meegemaakt hebben wat deze dame vertelde vooraleer je kan oordelen.
De angst,de onzekerheid,de baldadigheid die zij ondervonden heeft aan den lijve zou u moeten stimuleren om daar is even bij stil te staan.
Het is niet omdat de 2e wereldoorlog een enorme stroom aan facisme teweeg heeft gebracht dat men nu stilzwijgend toe moet kijken hoe onschuldige slachtoffers met omgekeerd racisme te maken moeten krijgen.
Ik snap mensen hier dikwijls niet hoor,van welke strekking je ook bent alle misdaad en geweld moeten in ons land aangepakt worden,maar blijkbaar is een onschuldige vraag om de reglementering na te leven al genoeg om alles kapot te slaan ,mensen te molesteren en wandaden te begaan.
Ik vrees dames en heren voor een ongeevenaarde zwarte zondag juist omdat men niet ingrijpt waar nodig,en daar is de huidige regering voor een groot deel schuld aan,hoe spijtig ik dat ook vind.
Als er inderdaad niet harder opgetreden wordt tegen allerlei misdrijven zal het Vlaams Belang hoger blijven scoren. Het negatieve blijft steeds meer hangen dan het positieve, helaas. Daar moet terecht iets aan veranderen. Het is niet voor niets dat ik al maanden 'toekomstgericht tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen' teken.
Nu alleen nog de werkgevers en de autochtonen overtuigen dat ze wat meer progressief mogen denken.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 6 juli 2006 om 14:27.
Oud 6 juli 2006, 14:31   #37
RazBoi OMBR
Vreemdeling

Standaard

Jan hyoens,
U en uw collega VB sympathisanten zijn een mooi voorbeeld van de nieuwe VB ubermensch.
Jullie eigen volk bedreigen (waarschuwen) om te zorgen dat de vlaamse Belgen mooi in de VB pas lopen.
De anders denkende uitlachen en kleineren met subversieve haat propaganda.
Zie maar dat jullie VB en Co niet wenend en hysterisch in een hoek moeten gaan schuilen. (zoals in 1945)

Met Belgische Groeten
Razboi
Ooffr OMBR
Eendracht Maakt Macht!
RazBoi OMBR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 14:35   #38
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Als er inderdaad niet harder opgetreden wordt tegen allerlei misdrijven zal het Vlaams Belang hoger blijven scoren. Het negatieve blijft steeds meer hangen dan het positieve, helaas. Daar moet terecht iets aan veranderen. Het is niet voor niets dat ik al maanden 'toekomstgericht tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen' teken.
Nu alleen nog de werkgevers en de autochtonen overtuigen dat ze wat meer progressief mogen denken.
Zolang de allochtonen niet progressiever gaan denken en bepaalde achterlijkheden uit hun cultuur thuis laten (1 vb. het hoofddoekfundamentalisme), gaan de werkgever niet springen om dat allochtoon volkje aan te werven.
Een zelfverklaarde progressief die hoofddoeken uit 'progressiviteit' aanwerft, die regresseert alleen maar.
Oud 6 juli 2006, 14:36   #39
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Triestige zaak maar is niet de enige en zal zeker niet het laatste slachtoffer zijn van dat uitschot.
Sterkte en moed aan alle slachtoffers van dit soort geweld.
Oud 6 juli 2006, 14:37   #40
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RazBoi OMBR Bekijk bericht
Jan hyoens,
U en uw collega VB sympathisanten zijn een mooi voorbeeld van de nieuwe VB ubermensch.
Jullie eigen volk bedreigen (waarschuwen) om te zorgen dat de vlaamse Belgen mooi in de VB pas lopen.
De anders denkende uitlachen en kleineren met subversieve haat propaganda.
Zie maar dat jullie VB en Co niet wenend en hysterisch in een hoek moeten gaan schuilen. (zoals in 1945)

Met Belgische Groeten
Razboi
Ooffr OMBR
Eendracht Maakt Macht!
Waar heb jij die haattaal geleerd? Vakantiejob gehad bij de gedachte-talibans van het CGKR?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be